Zelfhulpgroep Zwangerschapspagina-verslaafden :-D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heey Jeanine, Ja nu ik zo met mijn vriend heb afgesproken komen de zenuwen kriebeltjes toch wel een beetje omhoog. Maar ergens denk ik ook nog steeds dat de rode duivels binnekort hun gemene rode kleur weer laten zien. Dus ga de komende dagen er niet te veel aan proberen te denken.

Jij hebt binnekort je termij echo, je kleine frummel zien. Wat leuk en spannend joh :)

Slaap jij ook maar lekker en droom maar over de kleine ;)

2. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heey meiden :(, beetje weeig gevoel in mijn buik ik denk dat de rode duivels er nu elk moment aan komen...
    Nou ja als t zo is dan ff slikken en op naar de volgende maand.

3. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Vervelend catje als het echt zo is :(
    de boodschappen waren gelukt.. gelukkig had ik de auto!
    Net even bij het vrijwilligerswerk geweest en nu ga ik de deur niet meer uit...
    Behalve vanavond dan want ga met de buurvrouw naar de bios :)
    wat een vies rot weer nu zeg :(

4. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Ow gezellig, naar welke film gaan jullie? :)

Meiden ik heb even jullie reken hulp nodig. Ik twijfel me namelijk suf.:$
    Vorige maand kwamen de duivels op 3 november, mijn cyclus zit tussen de 29 en 31 dagen maar vorige maand was hij drie dagen te vroeg. Ik dacht dus met die banner t goed uitgerekend te hebben, maar nu twijfel ik. Want volgens mij als ik 31 aan houd dan zou vandaag mijn NOD moeten zijn. Of ben ik de kluts kwijt.....
    Hoop dat jullie me kunnen helpen :(:(

Zo net testje gedaan, maar witter dan wit kon gewoon niet. Maar de duivels zijn er ook nog niet. Wel een raar gevoel in mijn buik en chagarijnig :D maar goed dat ik alleen thuis ben.

5. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    ja.. vandaag zou de 31e dag kunnen zijn! lastig is dat ...

we gaan naar alles is familie :)

succes nog even met afwachten
    xxx

6. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Ik durf t ook niet te zeggen Catje, mijn cyclus was ook in de war, daarom ben ik toen gaan tempen om te kijken wanneer ik ongesteld moest worden.
    Ben t alleen niet meer geworden, maar het gaf me wel meer rust en meer t idee dat ik wist waar mijn lijf mee bezig was zeg maar.

Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.
    Liefs

7. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    hey catje
    ik durf het ook niet te zeggen. bij mij was het de 1e paar x netjes 33 dagen en toen ik begon met de iui was het in eens 30 dagen. en ik temp ook maar bij schommelt het zo erg dat ik alleen weet wanneer mn eisprong is geweest omdat ie dan een halve graad lager zit.
    maar ik duim voor je dat die rode duivels wegblijven. en vrijdag nog een keer testen miss was je te vroeg.

8. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Hee lieve meiden, dankjullie wel voor het mee denken. Wat zit een lichaam toch raar in elkaar. Nog geen teken van de duivels en ook geen gek gevoel meer in mijn buik. Ik kan dus eigenlijk alleen maar afwachten en zien hoe t loopt..... Ik haat wachten :D

Maar echt lief dat jullie zo met me mee denken :)

9. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Kwartier geleden klap ik in een keer dubbel van de buikpijn, had de tranen in mijn ogen. En toen wist ik eigenlijk wel genoeg. Daarna naar de wc gestrompeld en ja toen kon ik moeilijk om de rode duivels heen :( Even slikken, maar was er ergens al op voorbereid dus heel hard is de klap niet. Alleen dat dit een vreselijke paar dagen gaat worden. Want ik lig nu al bijna dubbel van de buikpijn dat uitstraalt naar mijn onder rug..... Maar goed het is maar een paar dagen.

Dus voor mij op naar de volgende maand :(

Voor de nog niet zwangere onder ons ik ga hard voor jullie duimen hoor :)

10. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Misschien moet je het deze maand ff loslaten cat en niks tellen enzo, bij mij heeft het geholpen misschien bij jou ook!?
    Ik had gewoon zon instelling van we zien het wel!
    En doordat ik er veel minder mee bezig was, was ik ook rustiger in mijn hoofd!
    Het is een idee 😉

11. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Moederworden, klopt was ook mijn idee ;) nog meer los laten dan vorige maand. En inderdaad ik zie wel wanneer t gebeurd. Dat t gebeurd is zeker :D maar zie wel wanneer.
    Ik ga heerlijk genieten van de maand december, het is dan altijd zo gezellig overal :) en daarna komt januari. Nog van alles regelen voor de vakantie. En dan eind januari eindelijk heerlijk lang weg, ik kan bijna niet wachten :p

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

12. JeanineD

JeanineD Lid

30 jul 2012
    40
    0
    0
    Rotterdam
    Hi Catje

Jammer maar gewoon heerlijk gaan genieten van de feestdagen en je vakantie straks en het gewoon even loslaten, zal je zien dat het dan vanzelf gebeurd!
    Ik ga straks nog even werken en vanmiddag heerlijk speculaasjes en / of kruidnootjes bakken. Heerlijk het huis vullen met speculaasgeur :D
    Verder misschien vast mijn kerstkaarten schrijven als ik daar aan toe kom.
    En nog een beetje rommelen in huis.

13. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heey meiden, ik ga jullie een tijdje even verlaten. Even helemaal niks meer beebje, hoe vreselijk moeilijk ook. Maar ik denk dat ik ook even moet stoppen hier, want anders blijf ik er mee bezig.
    Dus ik ga proberen hier even een tijdje niet meer te komen. Maar ik kom echt wel weer terug.
    Alle niet zwangere ik hoop dat jullie vlug zwanger zijn en alle zwangeren ik hoop dat jullie zwangerschap vlekkeloos verloopt zonder al te veel kwaaltjes.
    Ik wil tot na de vakantie zo min mogelijk hier te komen, proberen he :D Want je bent verslaafd of je bent t niet :p

liefs catje
    Dikke digi knuffels voor jullie :)

14. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    hey catje
    ook al weet ik niet of je dit nog leest jammer dat je ff een pauze neemt van ons maar ik snap het best wel ik wens je alvast heel veel plezier op je vakantie en hopelijk heb je snel een posi test in je handen xoxo

15. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Begrijpelijk catje, wel jammer, het zal wel rustig worden hier!
    In ieder geval hele fijne feestdagen en goed vruchtbaar nieuwjaar!
    En alvast fijne vakantie!
    Liefs

16. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Ik denk heel Goed besluit catje ;)
    Fijne feestdagen alvast geniet er lekker van en van je vakantie dikke kniffel

17. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    vandaag is mn nod en zo te voelen komt het ook vandaag. hoop het wel want die rugpijn is niet fijn. en nu maar hopen dat mn volgende ei net na de kerst is want anders word dit een verloren maand. fijne dag allemaal.

18. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Balen bam, hopelijk blijft het toch weg.
    Zal voor je duimen!

19. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    jammer genoeg is het niet weg gebleven en heel even dacht ik nog misschien zet het niet door maar helaas ook dit is niet het geval. dus volgende week de kliniek maar bellen om te vragen of ze tussen kerst en oud&nieuw open zijn want als ik geluk heb is mn ei de 27e

20. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Jammer bam! Hopelijk zijn ze wel open tussen kerst en oud en nieuw.
    Liefs

Deel Deze Pagina