Zelfhulpgroep Zwangerschapspagina-verslaafden :-D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Hey bam,

Weet je al pf ze tussen kerst en oud en nieuw open zijn?
    Hoe is het hier verder met de dames?

Vrijdag gaan wij lekker een weekendje naar een van der valk hotel in duitsland, heerlijk same er even van genieten :)

Fijne dag allemaal.

Kus Annemarie

2. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Geniet ervan Annemarie !

3. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Hee meiden,

Ik dacht ik kom ook weer eens gluren hier :D
    Hoe is t met jullie zwangere dames en nog niet zwangere dames?
    Bam weet je al meer?
    Hier nog geen posieteve testen, maar ben er ook wat minder mee bezig.
    Ben gewoon aan het genieten en aan het voor bereiden van onze lange vakantie.
    Maar vorige week 3d echo op dvd gezien van mijn schoonzusje en dan kriebelt t toch wel hoor.... :(
    En weer allemaal mensen in mijn nabije omgeving die zwanger zijn..... en ik gun t ze allemaal met liefde maar soms is er even een jaloers steekje.
    Ach ja mijn dag komt vast ook nog wel ;)

Fijne feestdagen allemaal :)

p.s. Annemarie geniet lekker van je weekendje samen he :p

4. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    nee weet het nog ben donderdag vrij en ga dan ff bellen. maar heb vandaag last van mn onderrug en steken onder in mn buik net alsof je ongi moet worden maar dat kan niet omdat ik het vorige week was dus nu heb ik vraag tekens wat kan dit zijn??
    catje ik heb hetzelfde hoor als ik hoor dat er iemand zwanger is dan denk ik ook vaak tuurlijk jij wel en ik nog niet.

5. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    zoals ik wel had gedacht zijn ze volgende week 's avonds dicht nou ligt het dus helemaal aan mn lichaam als mn ei optijd is o misschien net iets te laat als dat het geval is kan ik namelijk de vrijdags wel.
    verder word hetnu druk op het werk, werk in supermarkt daarom wens ik jullie alvast fijne dagen

6. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Ja bam. Die supermarkten zijn al de hele week ziek druk! Sterkte...
    Hoop dat je ei op het juiste moment gaat komen!

Bedankt allemaal, ik ga zeker genieten!!

7. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heey Bam, ik zal voor je duimen.
    En stertkte met de drukte de komenden tijd.

Vandaag naar de huisarts geweest.
    Wat het afgelopen half jaar ben ik elke keer misselijk vanaf t moment dat mijn ei is gesprongen tot de rode duivels komen. En vaak zo misselijk dat ik niet te ver bij een wc vandaan durf. Eerst dacht ik dat het kwam doordat ik zoveel met beebjes bezig was. En vorige keer bleef de misselijkheid ook uit, dus ik dacht mooi opgelost. Maar deze keer is de misselijkheid er net zo hard weer dus ben ik maar ens naar de dokter gegaan.
    Nou is het iets hormonaals waar ze niks aan kan veranderen, mijn lijf reageerd blijkbaar gewoon heel sterk.
    Komt er op neer: vette pech, leer dr maar mee leven....
    Vreselijk misselijk zijn omdat er iets moois in je groeit is vreselijk naar, maar je weet wel waar je t voor doet. Deze misselijkheid is vreselijk onzinnig. Maar goed er is niks aan te doen.

Meiden hele fijne dagen, geniet er lekker van allemaal :)

8. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Iedereen hele fijne feestdagen en een goed en gezellig uiteinden!!!

9. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Daar sluit ik me helemaal bij aan.

En voor alle zwangeren, dat t maar spoedig mag verlopen en een makkelijke bevalling mag zijn :D
    En voor alle niet zwangere wens ik een heel vruchtbaar jaar ;)

10. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heeey meiden,

Ja daar ben ik weer even. Weet dat ik had gezegd dat ik niet meer vaak zou schrijven, maar moet even van me afschrijven. Vriend lief heeft me geklaag nu al zovaak aan moeten horen :D nu zijn jullie even an de beurt :p
    Nee alle gekheid op een stokje ik voel me knap beroerd. Bij het opstaan begint het misselijk zijn al. Voor alles wat ik eet ben ik misselijk, na alles wat ik eet ben ik misselijk. Bij het meeste eten walg ik, vind veel stinken. Paar mensen hebben al gevraagd of ik zwanger ben maar dat lijkt me sterk.
    Het zal wel horen bij dat hormonaal gedoe, maar blij word ik er niet van. Want ik ga gelijk weer op mijn hele lijf letten.

Zo dat moest ff kwijt, dankjullie voor t lezen van mijn geklaag ;)

Fijne jaarwisseling allemaal, en dat 2013 een top jaar mag worden :)

11. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Balen Catje, wanneer is je nod?
    Hoop dat het snel afneemt.

Fijne jaarwisseling allemaal!

12. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heeey Chicca,
    Wat lief dat je op mijn geklaag reageerd :D
    Mijn NOD is pas 4 januari, moet dus nog ff door zetten. Want als de rode duivels afgelopen is dan is de misselijkheid waarschijnlijk ook weer over.
    Dus ja wacht maar weer af.

Hoe is het met jou en met je kleintje in je buik?

liefs catje

13. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Gaat goed hier, kleine en buik groeien lekker.
    Al bezig met behang uitzoeken. Begin de kleine ook te voelen dus dat is erg fijn.
    Over 3 weken de 20- weken echo. Ben heel erg benieuwd.

Jij nog even geduld! Succes.

14. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Wat lijkt me dat een super gevoel om zo'n kleintje echt te gaan voelen. Voelen dat er een klein mensje in je groeit :)

Hier zijn afgelopen nacht de rode duivels geland. Bijna een week te vroeg :$ snap echt mijn lichaam niet meer....
    Maar goed deze maand beschouwde ik toch al als verloren omdat door omstandigheden we amper hebben geklust. Dus op naar volgende maand, of misschien die maand erop. Dan zijn we op vakantie.... Dan hebben we een tijd lang echt de tijd en de rust voor elkaar zonder andere dingen er tussen.

Fijne zondag.

liefs catje

15. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    hey dames
    ik wens jullie allemaal een fijne jaarwisseling.

@ego mijn maand is ook verloren had mn ei op 1e kerstdag dus hellaas daarom hoop dat 2013 een vruchtbaarjaar is.
    dat hoop ik natuurlijk voor ons allemaal en voor de zwangeren hoop ik ook het beste.

16. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Happy new year!! Dat de meiden die mogen bevallen dit jaar maar een gezond mensje op de aarde zetten, en voor wie nog druk bezig zijn, een heel vruchtbaar 2013!!!

Liefs moederworden

17. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Zo nieuw jaar, nieuwe ronde. Rode duivels weer weg en een nieuwe maand.
    Ach ik zie wel hoe t loopt....
    Deze maand nog en dan lekker op vakantie :D

Hoop dat iedereen een fijne jaarswisseling heeft gehad :) En allemaal een super mooi 2013

liefs cat

18. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Van mij ook allen nog de beste wensen en een vruchtbaar Jaar of een gezond ukje!

19. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Hoi allemaal,
    Hoe gaat t met iedereen?
    Bam lukt t met je behandelingen?
    Catje kan je het een beetje los laten? Je vakantie schiet ook aardig op nu. Veel plezier.

Hier vanmorgen 20 weken echo gehad. En alles was helemaal in orde, hele mooie foto's mee gekregen. We zijn helemaal blij en opgelucht.

20. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    wat fijn chicca dat het allemaal goed gaat.
    ik mag dinsdag weer voor een ei meting en dan denk ik dat het 2 dagen later de iui heb en ik ga voor 3 maal is scheepsrecht.
    want merk dat het wel steeds ietsjes zwaarder word als ik mn ongi krampen krijg.
    en catje fijne vakantie (weet niet precies wanneer je gaat. sorry)

Deel Deze Pagina