He Chicca, wat lief Wat fijn dat de echo goed is gegaan en een jongetje echt leuk Dus nu ga je ook allemaal grote spullen kopen? Of had je die al. Het los laten gaat meestal erg goed, zolang mijn lijf geen roet in het eten gooit. Ik ben erg vaak misselijk (vlagen) en krampen in mijn buik. Ik vind erg veel stinken en heb helemaal geen honger, maar als ik dan ga eten lijk ik wel uitgehongerd..... Ik probeer er zo min mogelijk op te letten, maar als je dan ook nog de vraag krijgt (zoals vandaag) of je zwanger bent omdat je een zwangere gloed hebt dan is het wel even moeilijk hoor. Maar goed idd vakantie is bijna, nog twee week Ik kan niet wachten. Bam, thnx Dat hoef je toch ook helemaal niet te onthouden wanneer ik op vakantie ga vind t al lief dat je me fijne vakantie wenst. Ik ga hard voor je duimen dat drie keer ook echt scheepsrecht is.... zou wel een heel mooi nieuwjaars wondertje zijn he Succes
Gefeliciteerd Chicca een jongen wat leuk BAM en cat hoop echt nog steeds mee voor jullie dat het bij alle twee snel raak is!!! Ik ben nu precies 12 weken gelukkig nergens last van dus mag echt niet klagen!!! Wij doen met 14 wkn geslachtsbepaling bij dr. Papa , dus kan niet wachten iedereen denkt een jongen, dacht eerst zelf een meisje maar nu weet ik het niet meer haha!! Fijn weekeind meiden!!! Liefs moederworden
Lieve Moederworden, wat fijn joh dat je lekker nergens last van hebt 12 Weken alweer, gaat eigenlijk best snel die tijd. Laat je het ons wel weten wat t wordt? ben heel benieuwd liefs catje
hey dames vandaag zou ik alleen een meting krijgen maar mn ei was al vrij groot dus heb ik een hormoon gekregen zodat ik binnen 24 uur mn ei heb en hebben ze al een iui gedaan. dus nu niet 2x heen en weer naar brabant. nu wachten tot 5 feb. fijne avond allemaal
BAM ik duim met je mee!! Cat hoe gaat het nu met jou? Ik laat het zeker weten meiden! Hoe is het met de rest ? Hopelijk allemaal goed
Lieve moederworden wat lief dat je naar me vraagt Voor jou nog iets meer dan ene weekje he, dat weet je wat t kleintje in je is Echt spannend. Hier gaat t zijn gangetje. Veel minder bezig met kindjes en spulletjes en eigenlijk voelt dat wel goed. Alleen verpest mijn lijf het vaak raare hormonen. Ben met vlagen misselijk, en buik krampen, moe, en veel plassen. Maar ik reken en houd niks meer bij. Zo erg zelfs dat ik de preciese datum van de rode duivels van vorige maand niet een sprecies meer weet. Vorige maand waren ze een week te vroeg en ben daarom even de kluts kwijt. Nog iets meer dan een week en dan lekker 6 week op vakantie Hoe is t met de rest? Hoop dat alles goed met jullie gaat
Hoop dat iemand hier nog afentoe lest en mij misschien kan helpen. Mijn rode duivels moeten nu zo'n beetje komen, mijn NOD weet ik even niet meer zo goed..... Gister avond nergens last van. Ik ging slapen nergens last van. Ik werd wakker om te plassen en ik had echt duivel kramp. Dus ik dacht nou daar zal je ze hebben. Bij het plassen echt drie kleine druppeltjes rood bloed en verder niks. Maar ja ik dacht kijk dat is het begin. Maar verder geen bloed meer gezien, niet in het verbandje en niet tijdens t plassen. Een beetje kramp nog, maar niet echt duivelkramp. Ik snap mijn lijf echt niet meer.... Was dit nou een voorbode van de duivels, waren dit mijn duivels al.... of is dit weer een raar iets anders.....
Ik zou nog even afwachten, kan dat het vanmiddag of morgen nog komt, als dat niet zo is zou ik woensdag even testen voor de zekerheid, dan weet je waar je aan toe bent en anders afwachten. Een paar druppels is wel heel weinig voor een menstruatie, maar weet niet of je normaal gesproken veel vloeit. Succes!
ben geen grote vloeier, maar die 3 spelden knopjes is voor mij ook wel erg weinig Weet je wat t raare nu is, ik had nog helemaal niet over testen nagedacht Maar ik denk dat je gelijk hebt en dat t morgen of zo wel door zal breken....Wacht gewoon nog wel even af. Thnx Chicca voor je snelle antwoord. Alles verder goed met jou en je jongetje in je buik? liefs catje
Met mij gaat het naar omstandigheden prima, Mijn kleine mannetje doet t prima, is lekker aanwezig en hij groeit goed, hopelijk blijft dat ook zo en blijft hij lekker zitten tot minstens 37 weken. Ik ben door mijn ziekte wat onzekerder geworden en moet mezelf bij ieder pijntje gerust stellen. Dat het gewoon groei pijntjes zijn maar ook dat komt wel goed. Veder nog steeds in strijd met t UWV. Wie was dat hier die ook met het UWV bezig was? Is je bezwaar nog gelukt? Nog 1 weekje zeker Catje? Lekker vooruit zicht hoor. Wij gaan in april een weekje naar centerparcs, nog even met zijn drieën weg.
catje ik ben het met chicca eens morgen afwachten en anders di of woe een test doen want 3 druppeltjes is wel heel weinig ook als je normaal normaal vloeit. @chicca gelukkig gaat alles goed met de kleine en succes met uwv.
Whoeps sorry meiden, stel ik een vraag en reageer dan niet meer Heb nog niet getest, denk ook omdat de drang er niet is. Misschien omdat ik er niet meer in geloof. En omdat ik mijn NOD echt ff kwijt ben, kan me stom genoeg de vorige duivels niet herinneren. Wel ongeveer maar niet precies. Dus ik denk dat ik op een oude NOD terug grijp, als er tegen die tijd nog geen duivels zijn dan ga ik eens testen. Neem dus testjes mee op vakantie.... Weten jullie wat t raare is, ik heb allemaal lichamelijk klachtjes. Buik krampen, misselijk, dingen sterker ruiker, moe, kribbig en overal pijntjes. Maar al deze kwaaltjes kan ik gek genoeg verklaren met iets anders dan zwanger zijn. Waar ik eerst alles op zwanger zijn schoof, heb ik nu helemaal niet t idee dat ik zwanger ben. Maar ja ik wacht dus nog wel even af of de duivels nog komen..... Bam, nog een paar dagen he. Spannend hoor, ik denk extra aan je
ja de eerste week zit erop. maar het is precies zoals je zegt je voelt van alles en bij alles wat je voelt gaan je hersenen op de loop. dus probeer er zomin mogelijk op te letten. op naar 5 feb dat is de dag dat ik op zn vroegst kan testen.
Spannend meiden duim voor jullie mee!! Ik had echt een paar dagen achter elkaar ongesteldheids kraampjes voor dat ik positief teste liefs
Kwam gister een testje tegen in de kast. Dus tegen beter weten in die test gedaan. Omo wit natuurlijk want volgens mij is mijn NOD nog niet en ten tweede denk ik echt dat ik niet zwanger ben. Ik gooi er nu pas over een tijd een tesjte tegen aan als de duivels uit blijven.... Bam, echt spannend joh. Probeer je gedachte nog een tijdje op wat andere dingen te krijgen Ik ben vast begonnen met duimen
Hoi cat jammer, maar zoals je al zegt weet je even niet meer hoe je cyclus loopt.. Probeer gewoon lekker afleiding te zoeken dat helpt echt! En vroeg of laat heb jij ook een positieve test in handen zeker als je wat relaxter probeert te blijven, misschien wel goed dat je je cyclus ff niet meer weet. Wat een zenuwslopend gebeuren he?! Maar probeer ook hoe moeilijk het ook is weer van deze tijd te genieten!!! Fijn weekeind dames En BAM nog paar nachtjes!!
Heee meiden, hier zijn de rode duivels geariveerd. Hoop dat ze kort blijven en dat ik zondag duivel vrij van mijn vakantie kan gaan genieten. Tijdens de vakantie tijd voor mijn vriend en mij en ff geen gedachtes aan beebjes maar gewoon genieten..... En moederworden ja je hebt gelijk gewoon lekker genieten. Dus dat ga ik ook maar eens schandelijk doen tijdens de vakantie Bam ik ben echt heel hard voor je aan het duimen. Tijdens mijn vakantie hebben bijna alle hotels wifi, dus ik kom vast wel eens buurten en natuurlijk wil ik graag jou uitslag weten Bam. Maar kom niet te vaak Geniet van jullie weekend meiden
catje jammer dat ze toch gekomen zijn. maar ik wens je een hele fijne vakantie en geniet er lekker van ff nergens aan denken en alleen maar genieten. en natuurlijk laat ik het weten.