Wat super lief van jullie Hier zijn de tassen op wat kleine dingen naingepakt en de rest van de rotzooi ligt bij elkaar Zometeen even naar de schoonouders en daarna de auto inpakken. En dan vanavond alle rotzooi weer een beetje opruimen, zodat je in een net huis terug komt Vanavond vroeg naar bed, en dan morgen tegen 8.00 gaan we rijden Nogmaals super lief van jullie dikke knufffff catje
hier vandaag een witte test maar ben nog niet ongi dus ben nog niet helemaal depri eerst nog ff wachten en als de duiveltjes er nog niet zijn test ik dit weekend nog een keer.
Hoi BAM spannend! Cat geniet je lekker? Meiden ik heb maandag te horen gekregen dat wij een dochter krijgen!!! )) geweldig!! Helemaal happy
Hee meiden, Zo heel even tijd om hier te kijken Bam weet je al meer? (lees t zodra ik weer kan, maar denk wel aan je ) Moederworden, wooooooooooooooooooooooow je eigen prinsesje wat super leukkkkkkkkk Hier is t mooi en koud, vooral veel auto gereden, maar de uitzichten zijn geweldig Ik vermaak me prima. Zometeen nog 3 uur rijden naar t volgende hotel. Vriendlief werd vanacht ziek dus we hebben een tijdelijk leen kamer gekregen zodat hij nog even kon slapen. Hoop dat als hij zo beneden komt dat het hem ook echt od heeft gedaan. Hij kon niks binnen houden, zelfs geen slokje water, zooooooooooo zielig. Ik kom vlug weer kijken als het kan...... liefs catje
ik ben nog steeds aan het wachten nog niet ongi en nog geen posi test (kon het niet laten om toch te testen gister) hoop aan de enen kant dat de zwangerschapstesten net als de ovulatietesten niet werken. maar wil mezelf ook niet te veel hoop geven want dan is de klap zo hard als ik wel ongi word. moet eerlijk zeggen heb ook geen ongiklachten en hoop dit natuurlijk zo te houden maar bij elk steekje onderin denk ik wel wat voor steekje is dit. dit wachten is niks.
Hoi mensen hier weer even een update van mij! Ben een beetje stil geweest sorry! Mannetjes zit momenteel voor zijn werk in Amerika 4 weken nu al, maar hij komt gelukkig woensdag weer thuis! Had al die tijd ook niet zo veel tijd om te typen, vaak bij mijn ouders gegeten en dan 's avonds weer laat thuis en hop mijn bedje in! @catje ik wens je een onwijs leuke en fijne vakantie en hoop dat jouw mannetje weer gauw beter wordt! En dat jullie zonder er mee bezig zijn daar een kindje mogen verwekken @bam Ik weet nog voordat ik positief ging testen, bij elk steekje was ik bang van ooh zie je wel daar komen die duivels weer! Houd moed het komt heus wel en ik ga voor je duimen dat het deze keer is! Hoe is het met de zwangere? Wanneer is iedereen uitgerekend? Ik geloof dat Chicca eerst is dan Nath dan ik en dan moederworden? (weet niet of ik nu iemand gemist heb?) Ik ben vandaag precies 20 weken dus nu begint het langzame aftellen! Woensdag komt mn mannetje weer terug en dan hebben we donderdag (Valentijnsdag!) de 20-wekenecho! (ben al best een beetje zenuwachtig!!) @nath heb jij hem nou al gehad? Dacht ergens gelezen te hebben wanneer je die zou hebben, maar kan ook bij iemand anders geweest zijn. Nou ik ga een beetje vroeg naar mijn bedje, moet morgen om 6.00 weer werken, maar ben daarna lekker een weekje vrij! Oh en 20 februari naar de 9-maanden beurs! Zijn er nog meer die gaan? Liefs
hey dames ik word gek nog steeds geen ongi en nog steeds geen posi test. en ik weet niet wat ik moet denken bij mijn iui heb ik het hormoon pregnyl gekregen dat ervoor zorgt dat je binnen 24 uur je ei hebt. dat is morgen 3 weken geleden. en ik heb een ovu test die aangaf dat ik op dag 14/15 mn ei had en tot nu toe ben ik elke keer netjes na 14 dagen ongi maar nu zit ik op dag 19. dus nu zat ik eraan te denken om morgen of woensdag te testen en anders de kliniek te bellen miss dat die kunnen helpen. yak dat wachten is niks.
Vervelend! Misschien huisarts bellen en het voorleggen, die kan het met een simpele bloedtest ook zien. Succes!
Heey Bam, wat vervelend joh al die onzekerheid. Ja misschien de kliniek of de huisarts bellen. Misschien dat zij wat voor je kunnen. In elk geval hoop ik dat je vlug meer weet... Sterkte
hier dus nog steeds helemaal niks. heb de kliniek gebeld en als er maandag nog niks is dan meken ze een afspraak voor een echo om te kijken wat er aan de hand is. dus weer wachten
He Bam, wat naar nou Laat je tranen maar even lekker gaan hoor. Maar jou kleintje komt vast ook vlug bij je....
Oh nee wat erg! Dank je Julia. Ik had het idd nog niet gezien, ik denk niemand van ons nog. Ik zal Marcel zo nog even een mail sturen. De tranen staan in mijn ogen. Rust zacht lieve Catje, we zullen je missen!