Haha ik merk het. Gistermiddag naar balorig geweest met Eva en vandaag bij m'n opa en oma, hun auto is gewoon gestolen vannacht. Geen glas niks, gewoon poef auto weg. Zo sneu voor die oude mensjes. En denk maar niet dat de politie komt hoor, ze kunnen woensdagavond pas aangifte gaan doen... Krom hier in Nederland ! Iedereen een fijn weekend gehad? Catje hoe is het met jou? Beetj uit te houden?
Jeetje wat zielig oor je opa en oma echt sneu. Hopelijk word die onbeschadigd terug gevonden. Wij gaan straks het weekeind afsluiten met een lekker etentje met mijn zwager en me schoonzuster! Nu ff liggen half uurtje lekker. Wens jullie nog een hele fijne avond liefs!
Heeeeeeeeeey lieve dames,' Ik ben weer thuissssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dankjullie voor alle succes wensen en medeleven, deed me echt goed. Ziekenhuis was stom vervelend, saai en ze hebben me flink pijn gedaan. Mijn hele linker arm is bont en blauw en kan hem amper gebruiken maar ja het zit er weer op. Ik ben zoooooooo blij om weer thuis te zijn. Nath wat een leuke foto's (mis nog steeds een grote smilie smilie hier )en die vinger viel me inderdaad ook pas op toen je t zei Hoe is het verder met jullie allemaal? liefs catje
Hey Catje Mooi dat je weer lekker thuis bent, eerder dan verwacht dus, nou mooi! Is alles goed gegaan? Laat je maar lekker verwennen en rust lekker uit! Hier gaat het goed, dit is mijn 4 e week thuis , gelukkig vermaak ik me aardig, en kan ik nu weer auto rijden, dus kan weer af en toe weg, dat is wel fijn maar hou me rustig, en als ik moe ben duik ik gewoon even mijn bedje in! Ik hou op me app de vruchtbare dagen in de gaten vanaf morgen dus moet me schatje maar goed verleiden!
Heey moederworden, Wat fijn om te horen dat t goed gaat met je Dat wordt dus lekker klussen voor jou Ja je moet gewoon goed naar je lichaam luisteren, als je moe bent ff lekker liggen en als je er ff uit wil dan kan je dat nu lekker. Wel fijn dat je weer mag auto rijden. Gelukkig ben ik weer thuis want verveelde me echt dood. Alles is goed gegaan en nu maar hopen dat het zo blijft. Het weekend zijn mijn vruchtbare dagen, maar ik moet maar even kijken wat er gebeurd, want op dit moment kan ik mijn linker arm echt bijna niet gebruiken. Maar goed heb nog bijna een week liefs catje
Haaaaaaaa catjeee !!!! wat fijn dat je weer lekker thuis bent !!!! Je hebt het achter de rug !!! Nu even lekker tijd voor jezelf nemen, is ook belangrijk ! Nu ik nog donderdag ik ben zooooo bang bah. Cattt ... Weet je nog wat ik zei over Johan? Over condooms die hij wou gebruiken en ik die zei dat hij dat toch niet vol zou houden? Wheheheh ik heb dus gelijk gekregen Als ik mn cyclus van de pil aanhoudt dan heb ik vandaag mn ei ongeveer en zaterdagavond en gisteravond geklust zonder cd en vanavond verleid ik hem ook nog even hehehe.Ik zei net "Vanavond nog wel even een beetje energie overhouden voor mij hoor " En hij heel onschuldig "Alweer?! " Ik "Euh , jaaaa komt doordat ik de pil niet meer gebruik denk ik, word ik hitsig van! " Wheheheh
Catje je arm heb je daarvoor niet nodig hoor grapje! Nath, wat gaaf dus hij gaat er nu ook gewoon voor?
Heee nath, ja ik snap heel erg goed dat je bang bent. Als ze je pijn gaan doen of wat dan ook is nooit leuk. Maar ik hoop echt voor je dat ook al is het vreselijk eng dat het je helpt. Ik zal aan je denken donderdag. En het komt echt goed Whahhahahaha ja mannen en condooms Ja en dat hitsig zijn vind hij vast een heeeeeeeeel groot probleem wordt hij moe van he Whahahahahahha moederworden das waar maar mijn liefje heeft ook zo zijn wensen en ja daar heb ik die arm voor nodig Dus ik geef mijn arm de komende paar dagen maar wat extra rust hihihihihi.
je hebt gelijk doe maar rustig aan hoor !! Ik ga vanavond met de meiden naar de film Magic mike Ben benieuwd word kwijlen denk ik, en daarna mijn vriend bespringen!
Moederworden, whahahahahhahaha laat je ff weten hoe hij was. Ik ga waarschijnlijk volgende week met een paar vriendinnen
Catjeee jippiee je bent er weer! Yessss Ik zit intussen op cd31.. Nog geen ongi gezien.. Vrijdag ga ik testen als het dan nog niet is begonnen!
Nou, niet helemaal want hij wil t liefste nog condooms gebruiken de aankomende anderhalve maand, maar als het erop aankomt pakt hij ze dus niet haha , dus ergens wil hij het zelf toch ook zonder dat te zeggen en dat is een goed teken ! Heb hem natuurlijk niet gezegd dat het precies rond de eisprong was maarja.... Hij heeft niks gevraagd hahaha. En nog maar afwachten of het inderdaad rond m'n ei is aangezien dit eerste cyclus is zonder de pil