Ja ik las het ook net, bah wat vreselijk dit !!!! Ik kan wel huilen ! De speen die ik van haar gekregen heb staat al netjes op onze baby te wachten op de commode ... Ze wou ook zo graag een wondertje en ik gunde het Marcel en cat zo van harte !!! Ik kan het niet geloven
Wat een verschrikkelijk nieuws dit! Niet te bevatten zo onverwachts! Ze zouden een onbezorgde vakantie tegemoet gaan en even nergens aan denken. En ik gunde ze het zo dat er een wonder zou gebeuren tijdens de vakantie en dat ook Catje zich hier aan het lijstje van zwangeren kon toevoegen! Marcel heel veel sterkte met dit verdriet! En Catje we zullen je missen hier!
Heel veel sterkte dames ook voor jullie met het verlies van Catje. Lijkt me heel onwerkelijk als je zo ineens iemand uit je midden moet missen! Liefs, Josien
Ik had ook echt gehoopt dat ze als ze terug kwam van vakantie ons zou vertellen dat ze zwanger was. Misschien met ze alle proberen hier weer iets vaker te komen?
wat erg om zo iets te lezen zeg heb er gewoon geen woorden voor. ze was zo enorme steun voor me/ons. en voor iedereen blij dat ze in verwachting zijn terwijl het zelf maar nog niet wou lukken. ik stel mezelf maar gerust met het idee dat ze enorm genoot van dr vakantie en dat ze niet heeft geleden. en ik wens iedereen sterkte met het verwerken van dit nieuws
Ik kan het echt niet bevatten .. Ik zie haar nog zo zitten hier op de bank .. Ennhet eerste speentje heb ik van haar gekregen. Ze was zo'n hartelijke lieve vrouw. Ik hoopte ook echt dat ze terug zou komen met nieuws dat ze zwanger zou zijn ...
Een hele tijd geleden heb ik dit topic gestart, Catje was één van de eerste leden die zich hier meldde. Ik schrok dan ook enorm toen ik haar overlijdensbericht las. Wat een gemis en wat een verdriet! Maar wat ik pas echt schokkend vind, is dat er in het overlijdens-bericht topic mensen zijn die blijkbaar moeten gaan lopen melden dat ze vermoeden dat het hier om een troll gaat. Bah! :x
Pardon een troll? Wat is dat nou weer voor raar verhaal? Hoe bedoelen ze dat en hoe komen ze erop. Je hebt er hoop ik toch wel op gereageerd he raket? Hoe gaat het veder met jullie? Ben jullie een beetje uit t oog verloren.
Ik heb niet gereageerd. In feite is alles er al over gezegd door anderen en ik wilde er ook niet te veel nadruk op leggen, per slot is het een condoleancetopic. Daarom heb ik besloten te wachten tot de storm weer iets is gaan liggen, zodat ik dan een reactie achter kan laten. Mocht de storm niet gaan liggen, dan kan ik altijd nog besluiten om de ongelovige Thomassen de waarheid te zeggen. Ze hebben geen idee wat ze die man aandoen bovenop wat hij al te verwerken krijgt! ongelooflijk. Met mij gaat het goed; Inderdaad laat ik mij niet meer zien in dit topic. De "verslavingstijd" ligt ook wel een beetje achter mij, dat kwam meer omdat ik zo graag zwanger wilde worden maar de omstandigheden er nog niet naar waren. Toen we eenmaal besloten te beginnen was het gelijk raak! Even schrikken, maar wel een voorrecht. En in die zin maar goed dat we nog even gewacht hadden... De zwangerschap gaat prima. Ben inmiddels bijna 26 weken zwanger van een klein meisje en alles gaat voorspoedig! Ik krijg een schopje terwijl ik dit schrijf, haha! Een paar dagen geleden zijn we verhuisd naar een appartement met 2 slaapkamers. Hoewel ik me braaf heb gehouden aan de voorschriften qua tillen enz. heb ik toch veel pijn gehad, vooral 's-nachts. Toch overbelast, denk ik. Inmiddels gaat het weer een stuk beter en we genieten van onze nieuwe woonruimte! Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met iedereen hier gaat. Ook vroeg ik me af hoe het met Catje ging ten tijde van haar overlijden. Nog niet zwanger las ik, en op vakantie naar Denemarken, heb ik dat goed?
ja raket ze was nog niet zwanger maar had wel vaak alle klachten die met zwangerschap te maken heeft dus was elke keer een enorme teleurstelling voor haar. en om tot rust te komen en omdat ze op vakantie konden zou ze 6 weken naar denemarken, noorwegen en zweden en we hoopten allemaal dat ze met goed nieuws terug zou komen.
ps dat van troll is verwijderd want staat er niet meer tussen. wat een zieke personen heb je ertussen zitten echt sneu
het ging er meer om dat het verhaal niet gelooft werd door iemand maar ik heb het niet gelezen want het was al verwijdert ik zag het door een andere reactie