Zelfhulpgroep Zwangerschapspagina-verslaafden :-D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Nath, misschien als hij wel zou weten dat t in je vruchtbare tijd zou zijn dat er dan te veel druk en moeten op zou staan. Tenminste dat hoor je vaker :D

Moederworden, aaah kijk nou dan ga ik volgende week denk ik maar eens :p

Oww wat ligt dat weer lekker, je eigen bed. Geen ziekenhuis geluiden meer, geen piepende apparaten (alleen een snurkende vent :D ), geen ziekenhuis geur meer. Ik kan niet wachten tot ik komende nacht weer mag gaan slapen :p
    Vandaag een verplichte rustige dag. Beetje met de hond een rondje lopen, proberen een wasje te draaien, mijn tas uitpakken en verder denk ik veel jullie hier lastig vallen. ;)

He weten jullie dat. Stel je hebt drie jaar geleden een speentje gekocht, maar ja kindjes kwamen nog niet. En over twee jaar komt er pas een kindje, dan is dat speentje dus al 5 jaar oud, mag/kan je die dan nog gebruiken of is dat te oud?
    Ben wel beneiuwd of er een uiterste datum op spenen zit :D want heb al zovaak super leuke spenen gezien die ik echt wilde hebben :p maar nooit gekocht

Oe misschien is het deze week (omdat ik toch bijna niks kan) wel weer eens baby-box snuffel tijd, is al weer een hele tijd geleden dat ik mijn box uit en ingepakt heb :);)

Fijne dag allemaal, en ik kom vast regelmatig nog wel ff zeuren hier :D

2. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Goeiemorgen catje!
    Ok kan me voorstellen hOe blij je bent weer de geur van thuis te ruiken, en je eigen bedje enz, dat heb ik al na een vakantie altijd , vind het heerlijk om weg te gaan maar terug thuis komen is ook altijd weer zo fijn!

Je mag hier zeuren hoor ga je gang!
    Over dat speentje ik heb geen idee? Maar we gaan er gewoon van uit dat het bij ons alle snel raak is natuurlijk :)
    Maar meid waarschijnlijk krijg je daar straks zat van! ;)

3. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    @ catje fijn dat je weer thuis bent. wat dat speentje betreft weet ik het niet maar volgens mij kunnen ze uitdrogen dus dat het speentje heel hard word net als bij hele oude elastiekjes. maar je kan het altijd even vragen bij de drogist of googlen
    @ nath volgens mij heeft catje gelijk nooit vertellen wanneer je ei aan het rollen is dan word de druk te groot voor ze ;)

4. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heey moederworden, goedemorgen :)
    En gister nog gezellig geweest na de film? ;):D

Ja thuis komen is echt heerlijk, kan thuis nog niet veel net als in het ziekenhuis. Maar ik doe thuis liever niks dan in het ziekenhuis :p
    Weet je wat het gekke is, ik ben maar een paar dagen weg geweest nog niet eens een week. Maar ik heb het idee dat ik maanden niet thuis ben geweest.

Heey bamapeldoorn, ja dat klinkt inderdaad wel logisch over dat speentje.
    Maar goed dus dat ik er nog geen heb gekocht, dat ik me nog heb weten te bedwingen :D

5. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Haha nee zeker niet, was ook niet van plan om iets te vertellen hihi
    Ik slaap al 2 nachten slecht ben zo zenuwachtig en bang voor donderdag.

Lekker hoor catje weer in je eigen bed en huis! :D

6. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    De avond was super gezellig!
    Net met me tante onZe nageltjes laten doen loop nu met me hondje in het park, thuis draait een was, ff liggen en vanavond eters! Gezellige boel , jullie nog plannen? Op de doordeweekse dinsdag? Liefzs

7. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Ow nath wat kan ik me goed voorstellen dat je bang bent.
    En iedereen kan opbeurende dingen zeggen en goed bedoelde dingen en das ook lief, maar neemt de angst niet weg he :(
    Ben het ff kwijt :) mocht je gelijk weer naar huis of moet je in het ziekenhuis blijven? Hoop dat je gewoon weer naar huis mag.

heey moederworden,
    Dat klinkt als een drukke maar gezellige dag :)

Vanavond komt mijn zwager van die duiven pinnen plaatsen, want ze gebruiken onze soort van voortuin als wc :x:$ echt te vies.
    Dus we kunnen straks duifkebab eten ;)

So wat kom je er achter wat je veel doet met je armen als je er een bijna niet kan gebruiken.
    Ik strijk normaal 4 overhemden in 20 minuten ofzo, en ik deed dat blijkbaar met links. Nooit opgelet, maar nu moest ik dat dus met rechts doen. Ben volgens mij anderhalf uur bezig geweest met die 4 overhemden :D
    Net als opruimen en wassen, das zoveel makkelijker als je beide armen en handen kan gerbuiken :p

8. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Mag dezelfde middag nog naar huis alleen niet zelf rijden omdat m'n been dan gevoelloos en zwaar is :)
    Moet er half 2 zijn dus hoop einde vd middag weer weg te mogen.

Idd catje :) ti's allemaal heel lief enzo, waardeer ik echt, alleen de enorme angst wordt er helaas niet minder door haha.

Wat staat er op het menu vanavond dames :) ?

9. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Wel fijn dat je de zelfde avond weer thuis bent. Kun je tenminste gewoon proberen lekker te zitten op je eigen bank en je laten verwennen door je ventje ;)
    Nee de angst blijft waarschijnlijk tot het over is.... :(

Wat er vanavond op het menu staat.... ik denk dat het een uitsmijter wordt. Vriend heeft cursus en is pas laat thuis en koken met een arm is best lastig. Dus ik doe het voorbereidende werk en hij mag als hij terug is de eieren bakken :D
    En wat ga jij eten Nath?

Ik zit nu heerlijk lui te doen op de bank, met een hond tegen me aan geplakt :p heerlijk zo thuis zijn bij mun hondje. (heb echt een klein schoot hondje :p )

Hebben jullie eigenlijk allemaal huisdieren?

10. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Ik eet broccoli met aardappels en worstje. En een kaassausje uiteraard. Eva wou graag broccoli dus dat heb ik maar gehaald.

Ja ik heb zelf 4 binnenkatjes Droopy Fay Diesel en Balou, en op dit moment ook nog 3 opvangkittens Simba Hummer en Puck van 8,5 week oud :) ben dus gastgezin voor moederloze kittens voor het asiel in Lelystad.

Droopy is een kruising pers poesje met blauwe ogen en witte halflangharige vacht, niet doof

Fay is ook een kruising poesje met een langhaar, odd-eyed en wel doof. Ook wit.

Balou is een vaalrode kater die ik zelf ook met de fles heb grootgebracht, hij is gevonden onder een afvalcontainer tussen het vieze vlees. Zijn broertje en zusjes hebben het niet overleefd. Grootste knuffel die er is, net een baby!

Diesel is de jongste, nu 4.5 maand oud, wit met paar zwarte vage vlekjes op z'n kop. Katertje en een dondersteen haha.

Allemaal geholpen behalve Diesel, die moet over een paar maanden nog.

11. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    AAAAAAAAAAh lief katjes :)

Ik heb een hond, maar das ook wel genoeg :D eigenwijs koppig kreng :p heeft ie van mij ;)

12. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    hier eet ik sla met een kipsnitzel ga vanavond weer ff trainen dus moet het eten zo al klaar maken
    heb 2 vogeltjes (zebravinkjes) ze heten eigenlijk abby en aussie (australische vogels) maar noem ze schorrie en morrie omdat ze zo'n troep maken

13. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Hahahah schorrie en morrie xD !! Die vind ik geniaal!

14. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Hihihihihi schorrie en morrie, das leuk :D

15. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Zo Nath je hebt het er maar druk mee!

Wij hebben een shi-shu van 8 maanden oud, geweldig lief beestje!
    En wij eten een slavinkje, met aardappels en bloemkool, voor de andere liefhebbers sperziebonen en tartaar.
    Lekker hollands, ik hou er van!

16. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Ja hier zijn t uitsmijters geworden, en als toetje een raket :D
    Ik ben echt een waterijs junk :p

17. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Onze plannen waren gewijzigd, zijn lekker naar de wok gegaan. Net het toetje op, spuugt Eva de hele boel onder. Arme mensen om ons heen, zure lucht gelijk, alles onder het rose ( ze had fristi op en een aardbeienijsje )

18. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Wel mooi kleurtje als afsluiter :D
    Hoop dat jullie daar voor wel lekker hebben gegeten :p

19. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Hey meiden, mag ik me bij jullie aansluiten?
    Ik zal me even voorstellen, mijn naam is chicca,
    Ik ben 28 jaar en zit in de tweede ronde voor een tweede kindje.
    Ik heb al een zoontje van bijna 2. Maar ik denk dat omdat ik nu in de ziektewet zit en ik dus meer tijd heb voor internet, en nu internet op me telefoon heb, ik er nu veel mee mee bezig ben dan de eerste x.
    Ik zit dus ook de hele dag op zp. :s

Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden!

Liefs chicca

20. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heeey chicca :)

Tuurlijk mag je je aansluiten, hoe meer verslaafden hoe beter :D

Deel Deze Pagina