Goedemorgen meiden, Lekker geslapen allemaal? En wat zijn jullie plannen voor vandaag? Nath ik denk aan je hoor, heel veel sterkte. dikke knuffff catje
@ moederworden Nu na bijna 2 jaar ben ik er eindelijk een beetje aan gewent, heb nog wel baal dagen (ik ben natuurlijk pas 23) maar ben allang blij dat het op deze manier kan en dat we zo toch goed rond kunnen komen, zelfs met eventueel een kindje! Maar het blijft vervelend als mensen denken dat je je aanstelt. Verder heb ik goed geslapen, Mijn man en ik slapen al een paar dagen apart omdat hij zo hoest (zo verkouden) en ik anders niet kan slapen! (das dus wel super lief dat hij naar de logeerkamer gaat!) Verder ga ik vandaag naar de gastouder waar ik vrijwilligerswerk doe. Erg leuk al die kinderen om je heen. Voordat ik ziek werd werkte ik op een kinderdagverblijf bij kindjes tussen de 0-2 jr, dus dit vind ik helemaal leuk om te doen. Catje nog steeds zo last van je arm vandaag, of al een beetje minder? Kus
Heey Annemarie, Je nooit laten aan praten dat je je aanstelt he. Want jij bent de enige die kan voelen wat er met je lichaam gebeurd. Ik vind dat zo naar als mensen denken dat iemand zich aan stelt (sorry kan er erg heftig op reageren niet verkeerd bedoeld, maar vind het gewoon vreselijk. Want je doet zo je best en dan denken ze nog dat je je aanstelt) Ik denk dat ik vanacht op mijn arm heb gelegen ofzo, want stond op en de pijn is bijna erger dan in het ziekenhuis :x maar ja komt vast wel weer goed. Even door bijten..... Ik ga zo maar eens richting winkel, want alles in huis is zo'n beetje op En na de boodschapjes mijn arm maar weer wat rust geven ofzo. En dan natuurlijk een beetje hier rond hangen als goed verslaafde. Ow ik heb gekeken naar mijn babyspullen op zolder en ik moet er echt een tweede box bij gaan kopen het past er allemaal niet meer in
Zooo pffff boodschappen zijn binnen. Met veel binnenmonds gevloek en hard op mijn lip bijten. Wat gebruik je je linkerarm toch nog veel ookal ben je rechts Maar goed het is gelukt en alles is weer opgeruimd, nu maar een tijdje mijn arm ff rust gunnen. En dan later op de middag nog een beetje opruimen en koken. Wat gaan jullie eten? Wij kibbeling, gebakken bbq krieltjes en bloemkool. En nu ga ik ff hangen op de bank met een ijszak op mijn arm en baby kamers kijken
Hoi catje Heb je niemand om je heen die jou evt zou kunnen helpen met boodschapjes tot je arm minder pijn doet? En misschien nog niet zon gek idee...Ah heeft een breng service. Hier gaat het goed, vanochtend geprobeerd zelf te strijken zodat ik het vrijdag niet aan mijn schoonmoeder hoef te geven, na 4 dingen moest ik al stoppen. Helaas... Lukt dus nog even niet bij neer leggen en klaar! Net even naar de Zonnebank geweest, ff kleurtje opdoen want wij gaan 28 ste op vakantie! Jullie nog vakantie plannen deze zomer?
Hey catje, Ik ben er inderdaad ook klaar mee, maar voornamelijk de doktoren (behalve dan onze huisarts dat is echt een schat van een vrouw) zeggen dat het "tussen mijn oren zit" ik denk dat ze dit vooral zeggen omdat ze het zelf ook niet meer weten. Wel fijn dat je nu je boodschappen in huis hebt, maar idd als je iets niet kan gebruiken mis je het enorm. Ik had het na mijn operatie met recht op komen heel erg, je gebruikt toch best je buikspieren! Nu net terug van het "werken" en ben nu ook wel gesloopt. Zo maar eventjes lekker zitten en daarna koken. Ik denk dat wij vanavond hamburgers eten, heb van die speciale hamburger broodjes gekocht dus nu nog zelf hamburgers maken, ui, tomaat, kaas erop gooien en klaar ik ben benieuwt. Wij gaan pas in September op vakantie, 2 weekjes naar Luxemburg in een sta caravan eetsmakelijk allemaal alvast.
Goedemiddag meiden, Ik werd net wakker, doe nog slapen tussen de middag anders red ik t niet, slaapt mijn hele rechter arm. Heel vervelend. En ik maar denken hey zl slaapt nog lekker, maar die is op t kdv. Haha. Mijn hersens functioneren echt niet naar behoren hoor. Catje, wat fijn dat je je boodschappen binnen hebt, hoe ging t auto rijden? Moederworden: waar gaan jullie heen op vakantie. Annemarie: lekker vooruitzicht. Wij zijn in mei al geweest. Dus we gaan niet meer helaas. En we eten vanavond andijvie stampot.
Ja mijn vriend kon het anders wel doen, maar die is toevallig vandaag erg laat thuis. Na sluiting van de winkels hier in het dorp. En we hadden echt wat dingen nodig. Moederworden, ja dat je erbij neerleggen dat dingen soms niet willen vind ik nog het aller moeilijkste.... Waar gaan jullie heen met vakantie? Annemarie, klinkt lekker. En Luxemburg is zooooo mooi Chicca, ja auto rijden ging redelijk zolang ik niet te veel hoefde te sturen Waar zijn jullie heen geweest met vakantie? Wij eten vanavond papat met een frikandel ofzo erbij als vriendlief thuis is want dat is mijn frituur man Nath, ik hoop dat je alweer thuis bent en dat het allemaal is mee gevallen.... Heb de hele dag aan je gedacht
@catje, nou lekker dat je weer op de weg was, en snap dat je dingen in huis wilde hebben. @ nath dat hoop ik ook voor je, dat alles goed is verlopen. Vriendlief was er niet met eten dus heb ik lekker pannenkoeken gebakken voor mezelf, had ik zon zin in! Wij gaan 8 dgn naar Spanje zin in!!! Even lekker weg met ze 2 tjes. ik ga ff kijken of er nog leuke dingen op tv komen, jullie nog plannen of ook lekker op het bankie ?
Haa lieve catje ! Niet meegevallen, ze hebben me echt veel pijn gedaan. Eerst een plaatselijke verdoving, 6 prikken in mn onderrug, daarna een ruggenprik, toen de naalden in de zenuwen geprikt en toen pas de verdoving in mijn zenuw gespoten. Wat een helse pijnen, zelfs toen mijn vinger eraf was deed het minder pijn. Na die laatste verdoving voelde ik gelukkig niks meer van de rest, maar heb gehuild tijdens die tig prikken, jakkes. Was met 20 minuutjes klaar en 15 min later mocht Johan me weer ophalen met een rolstoel. Hele rechterbeen en bil gevoelloos dus kon niet lopen. Toen Eva opgehaald bij Johan zn ouders en ik wou persee in het pannenkoekenrestaurant eten in Lelystad dus daar zitten we nu. Al heb ik daar enorme spijt van, het gevoel komt nu langzaam weer terug in bil en been maar de plaatselijke verdovingen in mn onderrug werken nu uit en op de plek waar ze geprikt hebben begint het nu steeds meer zeer te doen. Zo lekker naar huis en dan uitrusten op de bank Lief dat je aan me dacht catje!! Dikke kus
Hè nath O wat naar voor je, gelukkig ben je er nu vanaf, lekker naar huis gaan meid en je lekker laten verwennen! Hopelijk heb je met de tijd veel minder pijn of niet!!! Sterkte knuffel
Heey lieve Nath, Ow dat klinkt echt vreselijk naar.... Je vraagt je wel eens af hoe die artsen dat kunnen he, iemand pijn doen met een gezicht alsof het niks is. Heb je wel wat voor de na-pijn? Want het lijkt me dat alles eerst weer tot rust moet komen na al dat geprik. Ja zo lekker naar huis en dan niks meer doen. Laat je maar mooi een beetje verwennen dat heb je wel verdient. Ik hoop echt dat je je vlug weer beter voelt En natuurlijk denk ik aan je Sterkte meisie. En een hele dikke knufffffffffff Heeey moederworden, Ja ik had heel veel plannen voor vanavond (smilies zeggen geneog toch ) Maar mijn arm doet echt te veel pijn, dus het wordt een avondje op de bank een film kijken ofzo. Ook leuk, maar anders leuk
NOD-lijst Chicca: 2e kindje, 2e ronde, nod = 26 juli Nath88: 1e kindje, nog geen officiele rondes, nod = 30 juli bamapeldoorn: 1e kindje, nod = 4 augustus Moederworde: 1e kindje, 1e ronde, nod= 5 augustus catje1981: 1e kindje, nog geen officiële rondes, nod= 6 augustus
Hey Nathalie, Dat klinkt erg pijnlijk! En daarna eten in het pannenkoekenhuis daar is niet zo handig denk ik ( vanwege zelf de pannenkoek samenstellen) Maar hoop ondanks dat je wel lekker gegeten hebt!
Dankjulliewel ! Annemarie, nee je hebt gelijk, maar ik wou persee daar eten dus mn eigen schuld. Inmiddels hang ik lekker op de bank met 2 kittens bovenop me en een lieve vriend die me alles brengt wat ik vraag Morgen zal het wel beter gaan denk ik! Catje ; nee eigenlijk niks gekregen voor napijn, heeft hij niks over gezegd, ook niet of ik moet stoppen met de huidige pilletjes voor het slapen gaan of dat ik weer terug mag naar ibuprofen 800 .. Ik zal morgen nog wel even bellen ! Dankjewel voor het lieve berichtje moederworden! Bijgevoegd de foto hoe t eruit ziet
Heey Nath, Nou je bent mooi betekend hoor, en je hebt een lekker gezond echt roze kleurtje (de jodium denk ik ) Hoop inderdaad dat je je morgen weer een stuk beter voelt en niet te veel na pijn hebt. En natuurlijk dat je vanacht een beetje goed kan slapen.. dikke knufffff cat
Nath laat je lekker verwennen door je vriend. Catje, nog leuke ideeën op gedaan gisteren voor een kamertje? Gisteren tijdens het eten zeg ik tegen mn man Gadver dit eten stinkt, vanmorgen rook me thee ook al raar. Zegt hij: je bent toch niet al zwanger hè? :s. Lekker aardig weer, terwijl we wat hem betreft in maart al hadden mogen stoppen, maar dat wilde ik niet. En gisteravond in bed zegt hij, ik heb zo'n zin in volgende week. Het is zo spannend! Net een klein kind, die vent van mij. Nou moet ik wel zeggen dat me borsten ook al 2 dagen pijn doen. Maar probeer er niet teveel mee bezig te zijn, ben bang dat me lichaam me voor de gek houdt. Hoe is het met jullie?
Heey chicca, Ja ik snap denk ik wat je bedoeld, je wil er niet mee bezig zijn maar stiekem ergens in je achterhoofd..... het zijn wel veel belovende symptomen, echt spannend joh. Nog een paar dagen. Ja ik heb een super mooi kamertje gezien en vriendlief vond het ook mooi want ja ik moest hem natuurlijk gelijk even laten zien aan hem. Zou hem zo wel willen kopen, maar ja heb de afspraak dat ik geen grote dingen koop voor ik zwanger ben dus ja ik houd me wel bij de kleine dingen Mijn pols lijkt iets minder pijn te doen dan gister, maar heb ook nog niks uitgevoerd kan maar moeilijk wakker worden. Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Nath, hoe voel jij je? Is de pijn al minder? Hoop echt dat je je al wat beter voelt. liefs catje
Hoi meiden! @ catje wat fijn dat je pols wat minder pijn doet, denk misschien juist door de rust Ik ben net voor het eerst bij een nieuwe giroprakt geweest voelde goed ze nam de tijd en heeft me behandelt volgende week weer! We gaan voor 50% verbetering want 100% word het nooit, maar daar zal ik al heel blij mee zijn, ben nu kapot dus ga even liggen! Fijne dag meiden! Liefs