Zelfhulpgroep Zwangerschapspagina-verslaafden :-D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Raket78, 6 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Hoi catje!

Gisteravond veel pijn gehad en moeilijk in slaap kunnen komen.
    Vandaag voel ik me wel een stuk beter alleen bukken etc is nog wel pijnlijk dus vriendlief heeft lekker gestofzogen en gedweild :)
    Fijn dat het met je pols weer wat beter gaat! Dat hoor ik graag !

Xxxx

2. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Pff ik ben blij dat het weekend is!

Vanwege de vakantie zijn we nu met z'n 2e bij de gastouder en deed ik dit keer dus 4 halve dagen.
    Behoorlijk pittig dus.
    Merk nu echt wel dat ik aan rust toe ben!

@ Chicca Spannend zeg ! ben erg benieuwt of je inderdaad zwanger bent!

Gaan jullie nog wat doen van het weekend?

3. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heey moederworden, ja rust is inderdaad goed. Maar ja daar ben ik niet zo goed in :D

Heey lieve Nath, blij te horen dat het weer wat beter gaat. Doe nog maar lekker rustig aan. Ik hoop dat je komende nacht beter zal slapen.

Heey Annemarie, geniet lekker van je weekend. Ik hoop dat je een beetje kan uitrusten voor de nieuwe week weer begint.

Morgen boodschappen samen met mijn liefje en ff naar het tuincentrum.
    En dan zondag avond komen mijn schoonouders en zwager met vriendin, want dan vier ik voor hun mijn verjaardag (ben maandag jarig). En voor vrienden doe ik het nog wel een keer, als ik zin heb :D

4. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Wij zijn nu lekker uiteten morgen met schoonmoeder winkelen als ik me daar goed genoeg voor voel , en zondag ergens van het weer genieten in ieder geval! Heerlijk was het vandaag al, word je zo blij van hè!?

5. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Ja hier ook, lekker de deur open en het raam :) nu nog steeds trouwens :D

6. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Ja die zon doet mij ook echt goed!
    Hoop dat de zomer zich nog een klein beetje wilt laten zien.

Ik denk met een nacht goed slapen en uit kunnen slapen scheelt al een hele hoop dus het weekend komt wel goed.

Morgen gaan we naar vrienden toe in Alkmaar, Mijn man gaat met vrienden naar de Bios (Batman) Niks voor mij en ik pas daar dan op de kids :)
    En 's avonds blijven we in Alkmaar slapen en ergens zondag middag weer terug denk ik .

Dus ons weekend zal erg snel voorbij gaan ben ik bang :(

7. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Lekker geslapen allemaal?
    Ik wel, alleen mijn vriend was aan het dromen dat hij reisleider was ofzo. Hij klets in zijn slaap :D
    'Volg de vlag, allemaal bij elkaar blijven. Aan uw linker kant ziet u bergen, aan uw rechter kant ziet u een toren.'
    En zo ging het een hele tijd :p
    Ik lag bijna dubbel in mijn bed :D
    Vanmorgen ging de wekker op tijd zodat we lekker veel aan onze dag zouden hebben en tegen 10.00 weg konden voor de boodschappen, maar vriendlief had nog ff tijd nodig om een beetje bij te komen:p hij heeft dan ook wel een vreselijke drukke week achter de rug. Hele week cursus tot 18.00 dan half uur rijden naar huis en dan in de avond de stof voor de volgende dag bekijken en leren en gister had hij examen van die cursus. Hij is geslaagd :)
    Dus ik laat hem even lekker rustig aan doen, want dat heeft hij wel verdient.
    En zoveel hoeven we vandaag niet te doen, alleen de boodschappen zijn belangrijk anders heb ik geen taart voor morgen :D

Moederworden, geniet lekker van je weekend en ik hoop dat je je goed genoeg voelt voor winkelen. :)

Annemarie, dat klinkt als een druk en goed gevuld weekend. Wel gezellig hoor :) Geniet lekker er van.

En Nath, ik hoop voor je dat je je vandaag weer een stukje beter voelt dan gister ;):)

liefs catje

8. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Hè lieve catje,

Helaas niet... Beetje jammer dit, de pijn wordt alleen maar erger. Niet de pijn die ik eerst had maar wel m'n onderrug en bil voornamelijk.
    Komt wel weer goed, gewoon ff doorbijten

Poe dan heeft je man idd een drukke week achter de rug! Gelukkig heeft hij vandaag samen met jou kunnen genieten van een mooie dag, en morgen ook!

Wu even melden dat de Auto van m'n opa en oma weer gevonden is! Gewoon in almere ook! Weer niet precies hoe de staat is maar volgens mij stond bij gewoon ergens op een parkeerplaats. Opa is gister gevallen met z'n hoofd op de verwarming , mooi hechtingen in z'n achterhoofd, dus hij was niet lekker en kon t niet goed vertellen.
    Maargoed gelukkig komt de auto binnenkort terug :)

Dames ik ga op de bank liggen en kom er voorlopig niet meer vanaf!

Xxxxx fijne avond!

9. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Hey meiden, lekker aan het genieten van t weer en t weekend?
    Nat wat fijn dat de auto gevonden is. Maar wat naar dat je opa gevallen is.

Hier komen er steeds meer vage klachtjes bij, misselijk, witachtig vocht uit me borst, heel erg pijnlijke borsten. Maar ook een negatieve test.
    Weet ook wel dat ik te vroeg ben met testen maar kon t niet laten. Hoop dat ik t nu vol kan houden om tot donderdag niet te testen.

Hoe is het veder met jullie?
    Fijn weekend nog even!

10. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    @ catje wat grappig van de droom van je vriend, zie het helemaal voor me mijn vriend kan ook zo lekker dromen!

@ nath klote dat het niet zo lekker gaat, rustig aan maar!
    Lekker in het zonnetje genieten vandaag.. Geen straf, of had je andere plannen?
    Wel fijn idd dat je opa's auto is terug gevonden, is hij al weer een beetje helder na de val? Arme man!

Spannend Chika :) nog even geduld, moeilijk hè!?

Ik doe vandaag rustig aan voel me rug goed en stond al met hoofdpijn op helaas, dus ga genieten van het weer en een boek.

11. Nath88

Nath88 Niet meer actief

@ moederworden, vandaag geweest bij m'n opa en oma.. Hij is wel helder maar een best gat in z'n achterhoofd wat gehecht is. Hij zit alleen maar in z'n stoel want als hij opstaat krijgt hij t weer enorm benauwd en is hij bang om weer te vallen.. Morgen gaat hij naar de dokter weer dus even afwachten.

Voor allen, nog steeds rugklachten van de behandeling. Venijnige steken onderin m'n rug en bil. Maar een naproxen of ibuprofen helpt wel :)

Dames, ik zit nu een week na m'n ( vermoedelijke ) ei... En had vandaag wat bruin achtige vlekjes in m'n onderbroek, en steekjes rechts onderin m'n buik.....
    Ben benieuwd, hoop nergens op, zal toch niet gelijk de eerste oefenronde raak zijn .... Was niet Johan z'n bedoeling haha....

Xxxxxx iedereen fijn weekend gehad?

12. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Hey Nath,
    Wat zielig voor je opa zeg :( hoop dat het snel heelt!
    En hoop dat jou rugklachten snel voorbij zullen zijn!

Hier lekker weekend gehad, alleen za op zo maar 5 uurtjes geslapen dus ben nu nog steeds niet helemaal wakker!
    Hopen dat ik na 2 x vroeg slapen weer wat bij bent.

Geniet lekker van het weer allemaal, zover dat kan!

Kus

13. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Heey Nath, wat vervelend en naar dat je nog steeds pijn hebt. Ik hoop echt dat je er vlug af bent.
    Het zit je opa ook niet mee he, eerst hun auto (die gelukkig weer terug is :)) en dan zo naar vallen. :( Ik hoop voor hem dat hij zich ook weer vlug weer beter gaat voelen.
    Whahahahahha zou toch wat zijn als het wel raak is gelijk de eerste ronde :D Wel spannend dus nog de komende tijd afwachten.
    Ik vind dat altijd zo vervelend, dan voel je wat of je denkt wat te voelen, maar dan duurt het nog eeuwen voor je echt kan testen.

Heey Chicca, die syptomen klinken echt goed, over een paar daagjes kan je testen toch? Ik ga alvast heel hard voor je duimen... :)

Heey moederworden, voel je je al weer wat beter? Heeft het zonnetje je een beetje goed gedaan?

Heey annemarie, 5 uur is inderaad niet erg veel. Maar was het wel gezellig?
    Kan je vandaag een beetje rustig aan doen? Een beetje bijkomen. Zo niet dan laat de zon je misschien een beetje op.

Zoooo wat een mooie zonnige dag he. En dat op mijn verjaardag, meestal regend en stormt het op deze dag.
    Gister mijn verjaardag gehouden voor mijn schoonouders, zwager met vriendin. Was gezellig maar echt jarig voelde ik me niet. Was meer gewoon een gezellige avond en er was taart zeg maar. Ergens in november vieren we het voor vrienden enzo, want dan is iedereen wel weer terug van vakantie.
    Vanavond wat gebak mee naar sporten :D en verder niks.
    Van mijn schoonouders en zo heb ik geld gekregen, dat gaat in de spaarpot (we zijn aan het sparen voor trouwen) en van Marcel mijn vriend moet ik nog wat gaan krijgen. Ik heb een ring uitgezocht en een hanger voor aan een ketting. Beide maansteen, en pas gister zag ik de werking van maansteen :D wist ik niet toen ik hem zag, vond het gewoon een mooi steentje :p
    Verder vandaag een beetje rommelen in huis en denk lekker zitten in de tuin, genieten van het weer.

Ik had gister mijn ei moeten voelen springen, maar heb niks gevoeld. Dus misschien vandaag mijn liefje verleiden :D als hij nog puf heeft als hij thuis komt :p

Wat zijn jullie plannen voor deze mooie dag?

14. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    gefeliciteerd met je verjaardag

15. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hey nath zou fantastische zijn eerste ronde raak, al meer symptomen gehad?
    En wat zei de dokter vandaag van je opa?

@ catje happy b-day to you!!! Hopelijk voel je je vandaag wel een beetje jarig, nog onverwachtse visite gehad?
    Wat een mooi kado van je mannetje, en wat betekende die steen dan?
    Fijne dag meid!!

Hier gaat het niet zo lekker ben vandaag echt emotioneel, even een off day, lukt me even niet zo positief te zijn,
    Maar probeer het wel, de zon voelt heerlijk op mijn lijf, zit lekker op mijn balkonnetje, en geniet daar ook wel van, heb een goed boek, Bali bajes, gaaf over een meisje uit Australië die op vakantie gong naar haar zus, en die is aangehouden op het vliegveld waar ze een tussen stop maakte, er zat heel wat marihuana in haar surf tas, niet van haar maar toch zit ze daar nu al 3 weken in de gevangenis, waar gebeurd heel ontroerend.

Dan denk je wat hebben wij het toch goed!!

16. catje1981

catje1981 Bekend lid

13 mrt 2012
    717
    0
    0
    Nath, al meer nieuws over je opa?

Bamapeldoorn, dankjewel :)

Moederworden, soms zitten er gewoon van die dagen tussen dat alles even niet wil en dat je je rot voelt. Huil, schreeuw weet ik veel wat gewoon even lekker. En morgen ziet de dag er vast weer anders uit. Laat de zon maar lekker op je schijnen :)
    Ja nee echt jarig voel ik me niet, maar ik heb dan ook maar weinig met verjaardagen. Vind het best gezellig om een feestje te hebben maar verder ook niet. Nee geen onverwacht bezoek, wel wat telefoontjes wat ik lief vond.
    Ik zal even opzoeken wat de maansteen precies betekend volgens die site dan :D
    Komt ie:
    In de praktijk wordt hij veel gebruikt bij onvruchtbaarheid of om zwanger te worden. D.w.z. als er sprake kan zijn van een gestoorde hormoonhuishouding door gespannenheid. Op die manier gebruikt is de maansteen van onschatbare waarde.
    Werking en betekenis van maansteen:
    Bij moeilijk zwanger kunnen worden
    Voor tijdens de zwangerschap en in babykamer
    Helpt bij verdriet en emotie
    Helpt bij benauwdheid en duizeligheid
    Goed na een shock of moeilijke periode
    Geeft nieuwe hoop, nieuw succes

Zo het huishouden zit er weer op. Ik zit nu heerlijk met lappie in de tuin. Groot glas ijswater binnen hand bereik. En raad eens wat ik aan het bekijken ben........;) moeilijke gok natuurlijk :p
    BABYSPULLEN!!!!!
    Straks even naar zumba als het lukt met mijn arm, want het moet niet te veel bonken.

17. chicca

chicca Fanatiek lid

14 mrt 2012
    1.019
    466
    83
    Vrouw
    Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd datje!dat al je dromen uit mogen komen dit jaar!

Balen Moedereorden dat je je zo rot voelt, hopelijj voel je he snel beter!
    Nat, hoe is t met Jou?

18. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Catje... goeie steen, en wel heel toevallig als je niet wist wat het betekende haha

@chicca gewoon veel rust... en dat is soms zo moeilijk!
    Hoe is het met jou, en hoe was jou dag?

19. annemariew89

annemariew89 Actief lid

8 jun 2012
    491
    279
    63
    Vrouw
    Flevoland
    Hey catje,

Allereerst gefeliciteerd!
    Je hebt er ieder geval mooi weer bij :)

Vandaag wel druk geweest, even bij de gastouder (3 uur) apotheek en boodschappen gedaan.
    Net even bij de praxis geweest en nu heerlijk languit op de bank :)
    En morgen niks geplant dus lekker van de zon genieten :)

Xxx

20. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Catje , GEFELICITEERD !!!!! :D

Moederworden, ik heb vandaag ook al de hele dag beetje rare lichte buikpijn, en af en toe wat lichte misselijkheidsvlagen ? En ineens diarree gisteravond , 1 x maar....
    M'n opa is vandaag naar de dokter geweest en doorgestuurd naar het ziekenhuis, foto's gemaakt en gelukkig niks gebroken door de val, maar wel heeft hij nog erge rugpijn. Nogal wiedes met z'n bijna 83 jaar en dan zo'n val... Bloeduitslag komt nog :)
    Een hele dikke knuffel om je off day ietsje pietsje beter te maken!!

Chicca, wel een goede dag gehad ! Dagje Drievliet gedaan omdat Eva morgen weer naar haar moeder gaat. Ik had Naproxen genomen en dat heeft super geholpen! Amper last gehad vandaag!

Wanneer zou ik eigenlijk echt een test kunnen wagen? Naar mijn idee vorige week zondag of maandag m'n ei gehad.... Dus is nu 8 dagen geleden... Na die steken van gister en de plotselinge diarree gisteravond laat tegen beter weten in toch een test gedaan, negatief natuurlijk.

Xxxxxxxxx

Deel Deze Pagina