Hallo dames!!! Tot ongeveer drie dagen geleden waren wij helemaal in de wolken omdat we zwanger waren na onze 1ste verse tp van onze eerste ICSI behandeling, na 12x IUI te hebben gedaan (we zitten nu 4,5 jaar in de MMM). Nog nooit zijn we zo hard terug op aarde gekomen, ik kreeg een miskraam. Ik wil heel graag meteen doorgaan, al moet ik natuurlijk wel een maandje verplichte rust houden van t ziekenhuis. Wij hebben nu nog 11 cryo's over (iets met overstumilatie en vet pijnlijke punctie) en ik wil graag wat positieve verhalen van jullie horen, liefst dat jullie zwanger zijn geworden van een cryo... wie o wie kan mij opvrolijken????
Meid, wat een klap terug op aarde inderdaad... Veel sterkte! En neem de tijd om het een plekje te geven. Je hebt een rustig vooruitzicht denk ik met zoveel cryo's! Je zit niet meteen aan een hele nieuwe poging aan te hikken. Dus een hele pijnlijke punctie, maar wie weet je hele gezin compleet uit deze ene punctie. En het kan echt! Ik ben nu zwanger van een cryo, de eerst was ook een cryo. Onze laatste verse is even blijven zitten, maar dat ging mis. Ik was juist heel verbaasd dat het gelukt was met een verse. 😊 Omdat onze oudste ook een cryo was. Dus ik zou er echt alle vertrouwen in hebben! Ik weet niet beter dan dat het helemaal goed komt met die cryotjes!
Heel veel sterkte!! (Een heel gezin uit 1 ivf-poging: het kan echt!!! Hier vier embryo's (3 cryo's), waaruit 3 kinderen zijn geboren).
Ik herken je verhaal. Hier ook zwanger na een verse tp die helaas in week 5 al eindigde in een miskraam. Overmorgen heb ik een tp van een cryo. We hebben er nog drie over. De punctie was bij ook echt hels, dus ik hoop dat we hiermee gaan redden.
Ohhhh wauwie meiden dankjewel, dit maakt mijn kerstavond zeker weten een stukje beter... ik heb even weer een beetje meer vertrouwen Een heel gezin uit één poging, ja van die kant had ik t eigenlijk nog helemaal bekeken! @tash inderdaad ieder nadeel heeft zn voordeel en ik moet meer naar t positieve kijken; ik hoef idd geen punctie meer te doen, godzijdank! @merah een heel gezin uit een poging, dat dat kan heb ik alleen over gedroomd maar jij bewijst t voor me! @kahlan83 alvast heel veel succes met de terugplaatsing, ik duim heeeeeel hard voor je mee! Thanks allemaal jullie hebben me echt geholpen
Helemaal top Anneliesje!!! Ik ben me aan t bedenken ze uit te printen en boven mn bed te hangen Fijne kerst meiden <3
Wat verdrietig Gelukkig heb je nog veel emmy's in de vriezer en hoef je eerst geen punctie, ik vond dat beide keren ook verschrikkelijk... En het kan echt, zwanger worden van een cryo! Mijn zoon was de verse embryo, zeg maar, en nu ben ik zwanger van een cryo van diezelfde lichting Heel veel succes en houd moed!
Hier ook 17 eitjes, 11 bevruchtingen en 10 cryo's. Heb 2 cryo wondertjes en 1 is afgevallen met het ontdooien, 1 een bbz en 1 vroege miskraam. Maar wel allemaal uit dezelfde poging Nu nog 3 in de vriezer..
Hey ladies!!! Het doet me zo ontzettend goed deze verhalen te lezen! Ik zat in zak en as omdat ik zelf niet echt veel vertrouwen erin had dat vanuit een cryo een blijvende zwangerschap kan ontstaan. Puur geredeneerd vanuit de IUI's, daar is de slagingskans ongeveer hetzelfde van. Ik zei ergens nog heel stoer tegen mijn man "de kans dat we een miskraam zouden krijgen is even groot als de kans dat een cryo tp succesvol afloopt, dus het kom wel goed" maar deze verhalen zorgen er echt voor dat ik nu weer met opgeheven hoofd aan het volgend jaar en de volgende stappen kan door gaan. Er bestaat een kans dus ik grijp m met beide handen!!! Kussies!
Na een flinke Mmm hebben we nu bijna 5 jaar geleden een dochter gekregen uit een cryo. En nu zijn er de 22e weer twee toppers ook cryo terug geplaatst
Uit een cryo terugplaatsing is mijn prachtige gezonde dochter ontstaan! Ze is nu alweer 4,5. Houd hoop!
Hier geen verse tp gehad door overstimulatie. Ik had van de 19 eicellen op het einde maar 2 cryo's in de vriezer. Eerste cryo; zwanger! Helaas miskraam met 6 weken.. En afgelopen zomer terugplaatsing van onze tweede en laatste cryo (waar ik ook geen vertrouwen in had) maar dat mini-mensje zit nu hard te schoppen in m'n buik. Hou hoop! En merry Christmas!
Mijn eerste zwangerschap was van een cryo, mijn dochter had een ernstige chronisoomafwijking en is daarom bij bijna 17 weken geboren.. Maar dit had ook met een verse gekund. Buiten mij zelf ken ik er meerdere die van een cryo zwanger zijn geraakt dus hou vertrouwen! Je moet maar zo denken als zij het invriezen en ontdooien overleven, zijn het sterke exemplaren en je hebt er een super mooi aantal in de vriezer!!! Menig dame is daar jaloers op 😉
Jullie hebben idd helemaal gelijk, ik heb idd een onzettend mooi aantal in de vriezer en daar ben ik ook heel erg blij mee ik heb aan de andere kant ook de angst dat het niet gaat lukken met de cryo's en ik dadelijk een heleboel pogingen moet gaan doen terwijl de verse tp's wel plakken (alleen bij lange na niet lang genoeg). Jullie hebben gelijk,ik moet eigenlijk niet zoveel klagen en gewoon doen. Als ik zie wat sommige meiden hier daar hebben gemaakt voel ik me ineens heel nederig en voel ik me een ongelofelijke zeurkous.... dankjewel voor al jullie hulp en laat die positieve verhalen maar blijven komen, het doet zo ontzettend goed om dit te lezen 😀
Zie mijn banner Uit ivf poging 1 hadden we 12 eitjes, waarvan 8 bevrucht. Een verse terugplaatsing zonder resultaat. Cryo 1 ook zonder resultaat en cryo 2, de laatste die was ingevroren is ons kindje welke we eind maart verwachten Heel veel succes !!!
Fijn om te lezen ja. Hier 2 dagen geleden negatief getest na cryo tp. Verse embryo was wel succesvol dus nu heb ik ook een hard hoofd in de overgebleven cryos. Maar het kan dus ook met een tweede of derde of x-te cryo.