Ik beweer ook niet dat ik weet wat er aan de hand is. Dat jij het ver vind gaan is jouw mening, geen feit. Mijn advies is ook slechts een advies, geen wet. Als TS niets met mijn reactie kan/wil dan is dat prima. Ik haak enkel in op de informatie die zij hier geeft.
Ik snap jullie beide reacties. Ik denk zelf ook dat het met druk te maken heefr omdat we al langere tijd bezig zijn. Mssn ook wel een beetje met mijn reactie als ik weer teleurgesteld ben omdat het niet gelukt is dan. Ik vind het best wel slopend soms, zeker na langere tijd. We zijn ongeveer 3,5 jaar samen nu. Ik wil niet zeggen dat het nooit lukt om seks te hebben, er zijn ook zeker momenten waarop het wel lukt. En dan is de seks ook gewoon goed! Ik heb gewoon een lastige vent die eenmaal snel afgeleid is, meer wil dan 'normale seks' en minder vaak zin heeft soms. Het is een beetje raar om hier te vertellen mssn, maar hij heeft me (toen we ong 4/5 mnd probeerde zwanger te worden) verteld dat hij zichzelf vaak bevredigde, vaker dan normaal. Hier schaamde hij zich heel erg hiervoor en ik snap dit ook heel goed. Toen hij dat vertelde snapte ik ook waarom het mssn nog niet gelukt was zwanger te worden. Gelukkig konden en kunnen we hier goed over praten en gaat dat inmiddels goed. Ik geloof hem ook daarin.. hij geeft ook zn momenten aan wanneer hij het wat moeilijker heeft, en dan maken we het gewoon extra gezellig Natuurlijk was ik boos en teleurgesteld toen hij dit vertelde, want ik dacht dat het aan mij lag. En ik denk dat hulp zoeken nog wel wat kan helpen de seks te verbeteren, maar onze relatie loopt verder super, het is niet zo dat onze relatie hierop stuk kan gaan lopen denk ik. En ik wil hem ook niet dwingen ik ben bang dat dat averechts gaat werken..
Stoer dat je dit durft te vertellen. Fijn dat jullie er ook goed met elkaar over kunnen praten. Het was niet mijn bedoeling om te oordelen, maar meer een advies. Wist niet van de exacte situatie en je hoort nog wel eens verhalen. Gelukkig bewijzen jullie het tegendeel Hoop dat het lukt met insemineren en jullie snel een positieve test hebben!