acupunctuur en homeopathie tijdens/voor behandeling

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Hvdsande, 11 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hvdsande

Hvdsande Actief lid

1 sep 2014
    161
    2
    18
    Hallo,

Ik ben me aan het oriënteren voor een acupunctuur behandeling in combinatie met homeopathische geneesmiddelen. Heeft iemand hier ervaring mee? En werkt dit alleen als je echt aan een behandeling begint/bezig bent of heeft dit altijd goede invloed?

Groetjes

2. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij de laatste icsi poging heb ik acupunctuur gedaan en ben uit deze poging zwanger geraakt. Ik merkte dat ik een stuk rustiger was tijdens deze behandeling. De accupunctuur was ook geheel gericht op de behandeling.

3. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Ik heb acupunctuur gedaan na mijn miskraam vorig jaar, het heeft mij goed ondersteund tijdens die periode. Als wij de ivf haan doen ga ik daar ook wet heen.
    Ik denk echt dat je het zelf moet ervaten en kijken of het voor jou werkt.
    Baad het niet dan schaad t niet toch?

4. nozzo02

nozzo02 Lid

21 jan 2016
    80
    0
    6
    Ik heb ook tijdens het traject aan acupunctuur gedaan. Helaas heeft het bij mij nog niet geresulteerd in een zwangerschap.
    Maar ik ben blij dat ik ben heen gegaan. (je wilt er toch voor je gevoel alles aan doen) Tijdens mijn acupunctuur sessies hebben we ons voornamelijk gericht op een koude baarmoeder. En hiernaast ook het eetpatroon aangepast. Ik voel me er zeker goed bij (rustiger ook wellicht wel, zoals bovenstaande meiden zeggen) en wellicht helpt het in de toekomst. Baat het niet dan schaad het niet inderdaad.

5. Hvdsande

Hvdsande Actief lid

1 sep 2014
    161
    2
    18
    Dankjewel meiden,
    ik heb inmiddels een afspraak gemaakt bij een homeopaat maar dat is pas 6 september. Zij zegt dat homeopathie niet samen gaat met andere alternatieve geneeswijzen. Maar misschien dat ik voor die tijd eens acupunctuur probeer om te kijken wat ik er van vind.

6. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Ik heb tijdens mijn eerste ICSI poging accupunctuur gedaan helaas heeft dit niet geleid tot een zwangerschap.
    Ben nu bezig met poging 2 en heb volgende week een afspraak staat bij de acupuncturist.
    Of het gaat helpen weet ik niet.
    Maar het is wel altijd fijn dat ik bij haar terecht kan en vooraf praten wij nog even alles goed door. Ik zie haar ook meer al coach. Het is allemaal niet niks ...

7. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Ik heb tijdens mijn eerste ICSI poging accupunctuur gedaan helaas heeft dit niet geleid tot een zwangerschap.
    Ben nu bezig met poging 2 en heb volgende week een afspraak staat bij de acupuncturist.
    Of het gaat helpen weet ik niet.
    Maar het is wel altijd fijn dat ik bij haar terecht kan en vooraf praten wij nog even alles goed door. Ik zie haar ook meer al coach. Het is allemaal niet niks ...

Deel Deze Pagina