Ovulatie testje positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door minimee, 5 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Goedenavond, ik probeer dmv ovulatietesten mijn eitjes maandelijks op te sporen om enigzins zicht te krijgen op mijn cyclus die na de bevalling 8 maanden geleden erg onregelmatig is. Nu had ik gisteren een erg licht streepje en vandaag ineens dit? Piek of niet? Manlief en ik hebben t zaterdagnacht nog erg gezellig gehad :D;) ... What are the chances? Vrij klein denk ik toch? Ik gebruik momenteel enkel de testjes om zicht te krijgen op mijn cyclus, niet perse vanwege een wens. Mocht het gebeuren is dat prima maar niet bewust bezig zegmaar..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,1 KB
      Weergaven:
      4
  2. Kellygrace

Kellygrace Actief lid

3 apr 2017
    107
    21
    18

Bij mij was mijn test ook zo ongeveer dus ik duim voor je

Bijgevoegde bestanden:

3. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Vanmorgen nog exact hetzelfde..

4. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Die is positief

5. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Ok, en dan springt je eitje binnen.. 48 uur ofzo was t? Gisteren posi ovu test en vanmorgen ook nog zo.. Dan springt ie uiterlijk morgen? Zaterdag? Kansen wel minimaal dan als we t zaterdag gezellig hebben gehad hihi ;)!

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Volgens mij hikt hij tegen positief aan.
    Stel dat dit je lh piek is dan springt je ei morgen/overmorgen pas en dan is de kans klein dat je zwanger raakt van enkel sex afgelopen zaterdag ;)
    Ik zou dus vanavond/morgen nog sex hebben (mocht het lukken).

7. minimee

minimee Bekend lid

3 dec 2011
    852
    79
    28
    Precies. Zijn er niet bewust voor bezig oid hoor ;).. Jongste is nu 8 maanden en een derde zou super zijn maar zijn daar nu nog niet mee mee bezig. Mocht het gebeuren, dan is het uiteraard meer dan welkom. Maar vroeg me even af "wat de kansen zijn op".. Maar die zijn dan idd minimaal als t afgelopen zaterdag gezellig was en m'n ei een week later springt haha!

Deel Deze Pagina