Hallo dames, Vorig jaar mei ben ik bevallen van ons eerste kindje.. Ik ben nu 2x ongesteld geweest na de bevalling en aangezien ik geen anticonceptie gebruik ivm mijn migraine hadden we geen seks rond de eisprong.. Nu is er dus wat mis gegaan met het zoeken van mijn ei of de zaadcellen waren zo levenslustig want ik ben weer zwanger.. Ik voel mij helemaal niet zwanger bij mijn eerste was het overduidelijk voor de test omdat ik al zoveel kwaaltjes had.. Ik ging er vanuit dat morgen mijn nod is maar toen ik gisteravond ging douche vond ik mijn buik zo vreemd opgezet.. Ik heb testen in huis deze gedaan en na het douche stond er een tweede streep 😱 Het is heel erg gewenst en welkom alleen hadden we het iets anders in het hoofd allemaal dus het had zo moeten zijn... Een spannende tijd weer
Ik snap dat wat snel is, en je verrassing aangezien je dacht de eisprong vermeden te hebben. Maar beschouw het maar als een cadeautje! Voor de kids is het leuk. (Ik vind het heel leuk dat m'n broer(tje) maar een jaar jonger is dan ik! We doen ook veel samen). Gefeliciteerd!
Super gefeliciteerd en ik wilde dat mijn kindjes zo dicht op elkaar zaten of in elk geval met 2 jaar er tussen maar helaas is dat niet zo en zoo zie je maar bij iedereen gaat het anders.. Zeker een spannende tijd en veel geluk met je zwangerschap...
Dankjewel allemaal! Het is nu aardig geland en ik heb de rust wat terug al krijg ik dezelfde angst als de eerste keer weer wat.. Wat als het misgaat