hoi dames, ik heb een vraag, 13mei heb ik mijn laatste menstruatie gehad, ik heb een cyclus van 28 dagen (al 3 rondes na het verwijderen van mirena spiraal) op 10 juni had ik dus mijn nod, op 8 juni kreeg ik al helderrood bloedverlies en heb ik dit nog steeds, alleen het vreemde is het is steeds erg weinig,iig minder dan mijn "normale menstruatie". heeft iemand dit ook wel eens gehad? en bleek dit een menstruatie te zijn of een innestelingsbloeding? groetjes
Ik heb vanaf een week na mijn eisprong al bloedverlies (bruin en rood), minder dan een menstruatie. Inmiddels heb ik dit al 9 dagen. Ik heb vanochtend positief getest.
het lijkt mij wat laat voor een innestelingsbloeding (+/- 5 dagen na eisprong) maar het kan natuurlijk wel zo zijn. Heb je al een test gedaan?
Dat geeft mij weer een beetje hoop Ik heb sinds een paar dagen bruin bloedverlies. Vrijdag is mijn nod en ben heel zenuwachtig. Bang dat ik toch weer ongesteld word... Maar heb wel zwangerschapssymptomen (misselijk, iets opgezette buik, steekjes in borsten) dus ook wel een beetje hoop dat ik zwanger ben.
ik kon het niet laten dus net getest, helaas negatief ik ga er maar van uit dat het mn menstruatie is. dankje voor de reacties, liefs
Dank je Alleen lees ik ook negatieve verhalen over bruin bloedverlies op internet dus ik hou er rekening mee dat het ook slecht kan lopen...
Hi, Wij zijn ook al een tijdje bezig om zwanger te worden. Ik heb op 30 mei mijn NOD (cyclus 27/28 dagen) ben op 28 mei wat bruinbloed verloren. Normaal ben ik 3 dagen ongesteld en nu was het maar 1 dag! Die ene dag, woensdag 28 mei heb ik maar 1 dag bloeding gehad en niet zo hevig ook.. Tot aan zaterdag heb ik bruine en wat helderrood en lichtroze veegjes gehad. Heb toen op 1 juni een zwangerschapstest gedaan en deze was heel licht positief. Ik heb toen op vrijdag 6 juni een test gedaan en was negatief Ik heb wel last van een verstopte neus, en mijn ogen voelen zwaar aan. Ook al paar dagen lage rugpijn gehad en weet niet meer of ik wel of niet zwanger ben, zou nu 5 wk en 4 dgn zwanger kunnen zijn..
hoeft niet hoor, mijn zus heeft ook bruin verlies gehad in het begin en ben nu al 3 weken trotse tante. maar snap dat je er rekening mee houd, liefs
heey, wat rottig dat je niet weet waar je aan toe bent, misschien toch nog een testje wagen aangezien je op 6 juni een test hebt gedaan. liefs
Ik zit in ronde 4. Heb nu ook bruinverlies maar had donderdag mn ei dus hopelijk is het van een innesteling of iets anders dan mn ongi. Ik heb een vrij regelmatige cyclus wel eens een dag vroeger maar nooit 9 dagen te vroeg dus hou me daar een beetje aan vast... Heb dit ook nog niet eerder gehad in vorige rondes dus we zullen zien..
Wat raar zeg.. eerst positief en dan negatief... Dat bloed maakt je onzeker he? Het is gewoon zenuwslopend! Sterkte, ik hoop dat je zwanger bent.
oh spannend, idd te vroeg voor een menstruatie, op het internet lees ik dat een innestelingsbloeding dus erg kan verschillen, sommige hebben m vroeg en anderen laat, hopen dat het een goed teken voor je is, liefs!
Het kan 2 kanten op idd. Je lichaam kan je soms goed voor de gek houden met al die symptomen maar we houden de moed erin Als het bruine bloed rood en veel wordt geef ik de moed pas op voor deze maand.