Oh ja, wat ik me nog afvroeg: vinden jullie ook niet dat dit onderwerp ook wel bij de clubjes mag? Zou ik zelf heel fijn vinden, tis elke keer zo lang zoeken...
Ja, we zijn ook een clubbie! Shyness, hier precies hetzelfde, vanochtend negatief getest maar nog steeds geen menstruatie. Liefs, van lola2
Shyness, hier ook ongesteld! Ik heb je net ook welkom geheten bij ons andere clubbie Meid, we gaan gewoon door hoor! We houden moed! Sterkte, liefs Lola2
Shyness en Lola, jammer zeg! Hou moed, nieuwe ronde nieuwe kansen! Ik ben net terug van paar dagen weggeweest, man en ik hebben elkaar een beetje misgelopen de afgelopen week terwijl ik precies een ei had We hebben wel 1x geinsemineerd maar denk dat we erg weinig kans hebben deze ronde..... :x We zullen zien, hoop doet leven toch?! ps Wat is een clubje precies?
@Liefie, bedankt meid! 1x raak is genoeg he meid ik duim met je mee! En een clubje is... ghoja ik weet niet goed wanneer ze je een clubje noemen maar het is meer een hoopje vrouwen die hetzelfde doen die zetten ze onder de noemer 'clubje' hier
Shyness en Lola, balen zeg hier trouwens ook hoor, alleen 2 dagen eerder dan verwacht Op naar de volgende ronde dan maar! Veel liefs Melissa ps ben vanaf nu erg druk bezig, kijk dus niet meer zo vaak. Ik probeer nog wel voor vlg vrijdag nog een keer en dan heb ik vakantie! Lekker honeymonen in mexico voor 2wk.
Ik heb net met veel interesse dit forum gelezen; wij doen ook regelmatig aan ZI. Ik las dat jullie het lastig vonden om aan spuitjes te komen; wij hebben via een internetapotheek een doos met 100 steriel verpakte spuitjes besteld; we kunnen dus even vooruit!
Wij zijn hier maar wat hier en daar aan het insemineren, heb al 2 weken een BIJNA positieve ovulatietest.. en zoals je mn banner ziet... er klopt nix meer van Ik dacht dat ik 5 dagen geleden mn ei had omdat mn temp hoger werd.. maar ja vandaag weer getest en weer bijna positief. We wachten het maar weer af en vanavond nog maar even insemineren..
nee vanmorgen getest die was negatief wel vanmiddag weer een dik positieve ovulatietest.. dus vanavond er maar weer tegen aan
Wat een gekke toestand Tanja....ik lees dat je 13 dagen over tijd bent? Geen positieve zwangerschapstest hebt maar wel positieve ovu-testen? Moet niet gekker worden bij jou... ben je aan het ontpillen ofzo? Groet, Lola2
He Tanja, Ik dacht ook meteen, zou ze niet gewoon zwanger zijn? Gek zeg, misschien nog heel even afwachten, en anders maar even naar de dokter hoor! Succes! Ik vind weer dat de wachtweken veeeeeelste lang duren :x
Nou dames volgens fertilityfriend heb ik de 19 m'n ei gehad, eindelijk En goed geklust dus heb weer goede hoop. Gewoon een verlaat ei denk ik, wel een beetje spannende tijd de komende weken omdat mn moeder geopereerd moet worden dus denk dat het daar door komt nu nog ongeveer 14 dagen wachten. zucht..
Over 2 dagen gaat Melissa trouwen! Ik weet niet of je dit nog leest, maar alvast van harte gefeliciteerd, en een hele fijne dag gewentst! Zet alles rond de kinderwens een paar dagen uit je hoofd en ga vol van het trouwen genieten, het is zo voorbij! Veel plezier!
Nou hier komt mn ongi er weer aangeloof ik. Gister een druppel rood helder bloed van morgen wat bruine afscheiding. Maar ben nu eigenlijk pas 8 DPO en mn banner klopt nix van. nieuwe ronde nieuwe kansen