heey das wel zuur joh!hoop toch van wel hoor..ik heb ook weinig klachten, ik ben alleen elke dag steekjes in mn buik,dorst, mn borsten zijn vanaf de eisprong gespannen geweest, en sinds vandaag niet meer ... Ben alleen heel moe, en tijdens de innnesteldag had ik 5 min, hele erge steken ik verging echt ff, dus wie weeet, mn tepels zijn vergroot maar dan heb ik altijd voor NOD, ik denk dat ik morgen er een testje tegenaan gooi, we houden elkaar op de hoogte he? groetjes
We houden elkaar zeker op de hoogte! Bij jou klinkt het wel spannender dan bij mij, ik ga voor je duimen! Liefs, Lola2 (ook een Brabander! ) Houdoe!
@ Stresskippetje ; Ik lees dat je ZWANGER bent! GEFELICITEERD meid! Geniet ervan!.. Nu kan dat stress wel vanvoor het kippetje! Hihi. @ Booboo; Spannend. Nog 1dag en dan kun je testen. Ik duim voor je! Goodluck!
Nou dis andere stress.... Is het echt zo... O jee als het maar goed mag gaan.... O jee wat een verantwoordelijkheid. En ach is ben altijd een beetje een stresskip Froukje
Nou lekker genieten hoor. Laat het allemaal even op je afkomen. Het gaat vast helemaal goed komen. Mag ik vragen hoelang jullie bezig zijn geweest? Of wat is de reden dat je aan zelfinseminatie bent begonnen? Sorry weet er niet zoveel vanaf. Succes met alles meid, en probeer je een klein beetje rustig te houden he, ondanks je stress, hihi! Komt goed hoor. Groetjes, Manon
Hai Manon, Ik ben in oktober gestopt met de pil. Eerste maand niet geklust om mijn lijf ff te laten ontpillen maar was gelijk regelmatig. daarna ei gemist.... sufferds en de derde ronde dus zwanger.... Wow wat een wonder. Ben ontzettend dankbaar... De reden van ZI is dat ik vaginisme heb, penetratie is niet mogelijk bij ons. Ik lig lekker op de bank, met de laptop op schoot..... best relaxt Froukje
Hahaha, inderdaad stresskippetje...nu heb je ontelbare redenen om te stressen... Als je tussen het stressen door maar gaat genieten! Hoe is het met je lief? Is dat een stresshaantje of is hij de rust zelve? Liefs, Lola2
Mijn lief is de rust zelfe, dat is hij altijd 8) Gelukkig maar Hij beseft het ook nog niet echt denk ik. Is al druk aan het rekenen wat een baby nou eigenlijk kost Froukje
Lola wat lief dat je naar me informeert! Het gaat best goed met me. Misselijkheid is heel goed te hebben, wel aanwezig maar nog niet hoeven overgeven! Alleen vreselijk moe maar ook dat hoort erbij, moet er maar mee dealen. Verder hele onzekere buien, wat nou als het hartje gestopt is in de tussentijd etc etc. Maar ik moet dat negeren van mezelf, want het helpt natuurlijk niet. Volgende week do weer een echo, kan niet wachten! Stresskippetje: enorm gefeliciteerd! Geweldig zeg, dat is echt een opsteker voor alle ZI meiden! Ik herken je onzekerheid dus heel erg, maar probeer te genieten (hoor wie het zegt... ) en ik wens je een heel voorspoedige zwangerschap! Hettiepettie: ik gebruikte ovutesten van babyboomshop.nl. Ook heel goedkoop en werkten prima bij mij. Vanaf dag 10 ofzo beginnen en dan elke dag een testje doen tot je de streep dikker wordt en dan aan de slag met de spuitjes. Succes!
Hoi allemaal! @Froukje: Van harte proficiat met je zwangerschap! En nog bedankt voor je berichtje. @Lieffie: heb toevallig al n digitale test gekocht (wat n prijs!) Zal toch s op die site kijken, wordt anders n erg kostbaar goedje. Succes met je echo volgende week! @Lola2: Fijn dat je alles zo uitgebreid omschrijft..ik als leek...kan dit goed gebruiken. Fijn dat je zo attent bent naar iedereen toe, ondanks de tegenslagen die je voor je kiezen krijgt. Heb hier grote bewondering voor! Wil je dan ook heel veel succes wensen bij je volgende poging. @iedereen die ik niet genoemd heb maar wel gereageerd hebben op mijn vraag. Bedankt voor jullie tips! Op dit moment wacht ik nog altijd op de dag dat ik ongesteld moet worden. Morgen alweer dag 37... Tot snel! Houdoe (nog een Brabander)
Hoi, Ik ben een beetje brutaal, breek even in in dit topic . Mijn vriend kan namelijk niet altijd in mij klaarkomen als wij klussen. Dan wil hij wel, maar moet hij zichzelf helpen en dan lukt het niet zo snel om weer in mij te komen. Een tip van een forumlid was om dan met een spuitje en een potje aan de slag te gaan. Zondagavond hebben wij geklust en toen wilde het wel op de gewone manier, maar gisteravond wou het weer niet. Toen is hij dus met een potje aan de slag gegaan, waarna ik het opgezogen heb met een 5 ml spuitje (zonder naald uiteraard, hahaha). Maar ik heb nu een beetje een rare vraag misschien... . Toen ik die spuit bij mij naar binnen bracht, deed dat best wel zeer. Dat uiteinde prikte mij.. Wat doe ik verkeerd? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Misschien wat glijmiddel gebruiken wel zonder zaaddodend middel natuurlijk ! Ik heb dat nooit gehad, ik bracht de spuit ook niet heel diep in misschien maakt dat nog verschil Ik roep zo maar wat dingen die in me op komen. Froukje
Dank je wel Hettepettie voor je lieve woorden! Heb je je menstruatie al gekregen? Hee Be Happy: ik zou het niet weten. Ik breng het spuitje altijd diep naar binnen maar ik voel niets echt prikken. Heb je wel goed gericht? (ja, dat klinkt misschien een beetje lullig maar zo bedoel ik het toch echt niet hoor).
Die 5 ml spuitjes prikken inderdaad, dat had ik ook. Maar dat komt omdat ze zo breed zijn en dan zo'n scherp puntje hebben. Gewoon voorzichtig inbrengen dus!
zelf gaan we werken met het cupje. zijn nu al aan het oefenen in het aanbrengen, zodat als de donor er is we niet dan nog het wiel moeten uit vinden. Met een spuitje voelt voor ons "onveilig"ben bang dat het er zo weer uitloopt, tja en we kunnen niet nog een keer die maand...
Hallo allemaal, Het lukt mijn man ook niet altijd in mij klaar te komen, omdat er niet genoeg wrijving is. Als we een aantal dagen achter elkaar willen klussen lukt het na de eerste keren echt niet meer. We zijn begonnen met ZI. Het is nu ook allemaal veel leuker, minder beladen voor mijn man, hij "trok het zich erg aan". Ik las op internet dat je na de zaadlozing in het (zeepvrije) potje ongeveer 10 minuten moet wachten om het geheel te laten "vervloeien" en pas dan voorzichtig inbrengen, zodat er geen klonten achterblijven in het spuitje. Nu ben ik benieuwd of jullie dat ook doen? Be Happy: Ik maak voor het spuitje even de weg vrij met een vinger, dan gaat het makkelijker. groetjes!