Zelfinseminatie, wie doet dit of heeft er tips?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chiaraa, 6 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daan32

daan32 Actief lid

3 nov 2008
    135
    0
    0
    hoe is het hier met iedereen?

Liefs Daan

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik zit nog op het bankje
    NOD is 14 mei.
    normaal heb ik een LF van 11 of 12 dagen.
    had mij ei 20 april dus wordt nu spannend.... zie FF

3. daan32

daan32 Actief lid

3 nov 2008
    135
    0
    0
    @ricmar spannend zeg! Hoop het echt voor je. Succes!

Iemand nog van hettepettie gehoord? Na het geweldige nieuws van de tweeling niks meer gehoord of heb iets gemist?

Liefs

4. hettepettie

6 jan 2009
    37
    0
    0
    Hoi Allemaal!

Hier alles prima hoor! Gisteren voor de tweede keer echo gehad en de twee hartjes kunnen horen! Verder valt er nog weinig te zien...is nog vrij vroeg allemaal! Ben nog altijd niet helemaal aan het idee gewend om zwanger te zijn en ook nog eens een tweeling te krijgen..zo onwerkelijk!! En dat allemaal met 'n spuitje :p De inwendige echo was dit keer vrij pijnlijk...de echoscopiste gaf aan dat dit komt doordat alles veel gevoeliger wordt.
    Ze gaan er nog altijd vanuit dat het een eeneiige tweeling is. Daarom binnenkort naar academisch ziekenhuis voor uitgebreid onderzoek. Op dit moment is het heel druk met "zwangeren" in het ziekenhuis en lijkt iedereen in sneltempo te werken. Mijn gyn. neemt weinig tijd voor ons en vraagt niet eens of we zelf nog vragen hebben. Stond ik mooi met mn lijstje!! Maakt me erg onzeker! Ben dan ook van plan dit aan te geven.

Hoe gaat het verder met iedereen? Tis idd wat stilletjes op het moment!

Groetjes, Hetty

5. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

@Ricmar, sterkte met wachten!

Wij hebben gisteren de 1e inseminatie weer gehad en wachten nu op de positieve ovulatietest en insemineren dan de 2e x.

6. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    hoi meiden een tijdje geleden dat hier is gekletst maar ik heb een vraagje, een beetje domme vraag al zeg ik het zelf:)

Is de zelfinseminatie hetzelfde als IUI?
    Dus wordt het slangetje in de baarmoeder gebracht of ervoor?

ik weet het niet zeker vandaar mijn vraag.

hopelijk weet iemand van jullie antwoord.

liefs noesje

7. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Hoi Noesje,

Domme vragen bestaan niet hoor. Dus vraag gerust raak hier.
    Zelfinseminatie is dat je 't zelf doet met huis-tuin-en-keuken materialen en zonder hormonen etc. IUI doe je in het ziekenhuis en dan wordt volgens mij ook altijd de eisprong gestimuleerd met hormonen, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Verder komt het op hetzelfde neer: zaadjes moeten zelf nog naar ei toe zwemmen.
    Hoop dat je hier wat aan hebt.

Hoest verder met de ZI dames hier??

8. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Goedemorgen,

Ik wil me graag aansluiten bij jullie clubje als het mag...
    sinds deze maand zijn mijn man en ik bezig met zi aangezien het al ruim 1,5 jaar op de 'normale' manier niet wil lukken bij ons...
    redenen daarvoor laat ik liever verder achterwege ;)
    Maandagavond en dinsdagavond hebben we geinsemineerd.
    Gisteren had ik een bijna pos. ovu test en vandaag moet ik nog testen maar wellicht vandaag ook nog een keer insemineren...
    Hebben jullie ook dat er veel sperma uitloopt gedurende de nacht? het zou fijn zijn de zekerheid te hebben dat er wat mijn lichaam in zwemt...
    vanochtend had ik ook bij het plassen dat er nog een hele sliert sperma uitkwam.... hebben jullie dat ook weleens?
    Dag dag

9. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Dag, dat is heel normaal dat er nog zoveel sperma uitloopt. Ook de volgende dag nog.

10. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land

Bedankt voor de snelle reactie!
    vanavond doen we nog een poging en dan zit ik op het wachtbankje! spannend...

11. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Dames, dit topic heeft al zoveel berichtjes, dat jullie aangetoond hebben een echte club te zijn! Heel gezellig! :D

Omdat jullie topic daarom beter past in het clubs-gedeelte, schuif ik jullie topic door naar de Zwanger Worden Clubs.

Heel veel kletsplezier aldaar :D!

Groetjes,
    Josien

12. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    En spontaan blijft het rustig hihi!

13. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Dat het sperma eruit loopt is inderdaad niet erg, dat dacht ik ook maar het schijnt normaal te zijn, zie het bewijs hieronder op mijn banner :D

14. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Bedankt! enne jij succes hé! nog een paar weken en dan heb je je wondertje in je armen! super hoor! geniet ervan !
    xxx

15. babet

babet Actief lid

14 jul 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben nieuw hier en wat een heerlijk topic dit! ook hier zijn we bezig met hopelijk zwanger worden dmv zelfinseminatie. we hebben een zoontje van 13 maanden, ook verwekt met een spuitje. ondanks dat we toen nog niet wisten van steriele potjes en sperma op lichaamstemperatuur houden was het bij de eerste poging toch raak. maar nu ik het allemaal lees zal ik er misschien toch wat rekening mee houden...
    we zitten nu in de eerste ronde voor een tweede.
    ik hoop hier fijn mee te kunnen schrijven.

16. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hmm kon mezelf weer eens niet in bedwang houden hoor en heb gisteren een test gedaan... negatief......
    zegt natuurlijk nog helemaal niets maar ben al wel beetje teleurgesteld... terwijl ik mega zichtbare aderen heb in mijn borsten en gisteren lag ik in bed en toen had ik zo'n zin in chocolo ( normaal noooiiit ) dat ik dus een halve reep heb opgesmikkeld hihi ;)

17. babet

babet Actief lid

14 jul 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    herken het, dag... wil ook zo graag testen ;)
    maar ja, jouw negatief is nog niet definitief he. ik hoop op goed nieuws over een paar dagen :)

18. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    laat het jullie gelijk weten als ik een testje gedaan heb ;)

19. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Trouwens ; voor jou komt het ook al dichtbij :)

20. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer nog ff geduld te hebben met testen.. Je wordt nu alleen maar teleurgesteld, en dat wil je toch ook niet.. Bij mij was de test positief op mijn NOD, toen ik hem heel nonchalant deed en het juist niet verwachtte :)

Deel Deze Pagina