Zelfinseminatie, wie doet dit of heeft er tips?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chiaraa, 6 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Hey lola2,

Ik kan het niet vinden op die site:(

Zo'n cupje lijkt me niet zo prettig.
    Wij zuigen met nu op van mijn buik en brengen het dan in en ik spuit zo hard mogelijk zodat het dan maar zo ver mogelijk komt, haha.
    ALs je het spuitje met water vult en gewoon door de kamer spuit zie je ook hoeveel kracht daar achter zit en hoe ver het komt. Dus dat zal in mn vagina dan ook wel een heel eind komen:D

2. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Hoi Tanja8,

Ik heb je een pb'tje gestuurd met de link erop.

Bye, bye Lola2

3. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    O ja, over die baarmoedermond...ik denk eerlijk gezegd niet dat je daar gemakkelijk in kan komen. Lijkt me ook geen pretje om dat te proberen en is ook niet de bedoeling, denk ik. Ik vind het al goed genoeg als we het zo diep/hoog mogelijk in brengen.

En die cupjes die kun je kopen in de fertilityshop (online shop) die vanalles verkopen inzake vruchtbaarheid. Dus ook die cupjes. Moet je maar eens op kijken.

Succes!

4. Katerina

Katerina Lid

17 mrt 2008
    31
    0
    0
    Zuid Holland
    geen idee of ik plakband om de ritje zou doen hoor........dan ga ik voor een slangetje die ik steriel kan krijgen. op plakband zit zoveel bacterien en zo... :S maar jah, ook leuk om te weten hoe het iemand anders had gedaan :D

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik gebruik enkel een spuit, want ik ben als de dood dat je iets openhaalt met een slangetje en bloed en sperma gaan niet goed samen.
    Mijn opvang potjes waren ook niet steriel, ik kookte ze wel uit overigens.
    (tegenwoordig gebruik ik wel nieuwe!)

6. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    De zaadjes die de vijf minuten in een potje niet overleven, zijn de zaadjes die het in je lichaam ook niet hadden gered. Daar zou ik me als ik jou was niet zo druk over maken. Als je je bedenkt dat er bij de spermabank zaad ingevroren wordt, en dat er van dat ontdooide zaad ook kinderen worden gemaakt, dan mag je er vanuit gaan dat de echt levensvatbare spermatozoïden taaie rakkers zijn die wel tegen een stootje kunnen. :D

7. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Hehehe wat een heerlijk topic!

Mijn vruchbare dagen zijn voorbij!
    We ehbben het twee keer met een rietje gedaan en 1x alleen met de spuit! Ik hoop dat het wat nut heeft gehad :D

8. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi dames,
    Ik wil even melden :) dat ik wat heb aan dit topic! Wij zullen 'moeten' beginnen met zelf-inseminatie in combinatie met ovulatietests en dan is dit topic erg handig!

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ja maar dat zit wel in een speciaal goedje :)

10. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Dat is ook weer waar.. Nou ja volgens mij als je het op je buik doet dan is het al dicht bij je lichaamstemp. het potje moet je dan ook op lichaamstempratuur brengen maar als je het in warm water legt kan je er al snel naast zitten qua tempratuur en om het potje nou tijdens de sex tegen je lichaam te houden is ook zo wat:):):):)

11. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Ik heb bij de gyn 2 inseminatieslangetjes (hele dunne slangetjes) gekregen. Aardig van haar, he? Dat slangetje zetten we op het spuitje, ziet er akelig professioneel uit :(
    Grappig hoor!

12. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Maar hoe krijg je dat slangetje dan naar binnen zonder dat ie dubbelvouwt... Heb op de site van die link vd 1e pagina van dit topic gelezen dat die vrouw het met een glazen theelepeltje deed om het recht te houden. Dat lijkt mij persoonlijk niks.... :(

Heb nog een vraag: kun je je spuitje eigenlijk meerdere keren gebruiken of is dan onhygienisch (wel met goed uitspoelen natuurlijk, en uitkoken)

groetjes

En Danabelle ook welkom hier natuurlijk, zo hebben we allemaal wat aan elkaar!

13. tanja8

tanja8 Niet meer actief

ik kook de spuitjes even uit. Lijkt me prima.

14. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Liefie,

Ik doe het niet meer met de slangetjes....want inderdaad gisteren bij het insemineren kwam het slangetje er min of meer gebogen uit en was veel van het zaad wat verloren gegaan, had ik het gevoel.

Vanavond gewoon lekker ouderwets met het spuitje en dat ging prima!
    Dus hoe blij ik ook was met het slangetje hoe snel ik ze nu weer de deur uit werk.

Lijkt me inderdaad wel kunnen, spuitjes uitkoken.

Ik ga nu even 2 weken op vakantie dus ben er niet meer!

Alle ZI-meiden en jongens ;) heel veel succes en tot over een paar weekjes!

Lola2

15. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Lola2, fijne vakantie :D Geniet ervan....

Dat het zaad met een slangetje verloren gaat had ik de eerste keer met een rietje...
    Mijn vriend heeft het de keer erop een beetje doorgeblazen hihi en daarna met alleen maar een spuitje gedaan...

Ik hoop de de zi nut heeft gehad deze maand! Majaaa zal wel weer niet...
    De afgelopen 2x had ik een cyclus van 26 dagen...Dat zou betekenen dat ik morgen ongi wordt :(
    Spannend toch weer.....

16. nickiee

nickiee Actief lid

25 okt 2007
    117
    0
    0
    Wat een goed onderwerp is dit zeg! Ik insemineer niet zelf, maar via een kliniek. Afgelopen vrijdag ben ik geweest, dus ik zit nu weer in de wachtweken.. Overigens ken ik wel een aantal meiden die ZI hebben gedaan en die bestelden een setje via internet, waardoor je hoog kunt inspuiten.
    Iedereen heel veel succes.

Nickiee

17. tanja8

tanja8 Niet meer actief

@Nickiee : weet je welke site dat was waar die meiden dat bestelden?

Spannend hoor weer dat wachten ik hoop voor je dat het raak is deze keer!

groetjes Tanja8

18. Yustin

Yustin Fanatiek lid

6 jun 2007
    1.014
    0
    0
    Ja dat zou ik ook wel willen weten :D

Hier een nega test vanmiddag helaas.....

19. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Ik zou ook graag die website willen weten ;)

Liefs

20. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    He Yustin, jammer zeg! Op naar de volgende maand, nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen. Veel sterkte!

Deel Deze Pagina