Zelfinseminatie, wie doet dit of heeft er tips?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chiaraa, 6 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Ik heb nickiee een PB tje gestuurd over de website van dat inseminatiesetje.. Ze heeft het voor ons opgevraagd, even wachten dus nog.

2. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Hallo meiden

Ik zit dit allemaal vol interesse te lezen. Nu weet ik natuurlijk niet de reden van jullie allemaal om dit te doen, maar bij mij is het zuurtegraad van mijn slijm niet goed. Zou ik het dan ook op deze manier kunnen doen? Lijkt me dat het met KI op dezelfde manier gebeurt, maar dan misschien iets professioneler. En hoe hebben jullie je partner zover gekregen? Mijn vriend doet er nogal lacherig over en vindt het maar raar.

groetjes miepje

3. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Hallo allemaal,

Gisteravond dan eindelijk de 1e echte poging gedaan op de ZI manier... Ondanks dat ik me zo goed had 'ingelezen' was ik me daar toch zenuwachtig... :( maar heb me er overheen gezet en achteraf was het een peuleschil! Deze week nog 2x proberen en dan afwachten maar... Weet natuurlijk wel dat de kans maar klein is dat het zomaar de eerste keer lukt, maar ik ga toch alvast zitten hopen ;)

miepje1, wat jou vragen betreft: iedereen heeft inderdaad verschillende redenen om met ZI zwanger proberen te worden. Ik heb een keer gehoord van iemand die ook problemen met de zuurtegraad had en die moest op de een of andere manier met iets spoelen voordat ze gemeenschap ging hebben, dat deed ze dan heel gericht rond de ovulatie. Ze heeft er wel lang over gedaan maar toch een zoontje gekregen! Met ZI/KI lijkt me dat het zaad alsnog dood gaat want het komt verder eigenlijk op dezelfde plek binnen als bij gewone gemeenschap dus ik weet niet of dit wat voor jou is. En als je vriend lacherig doet kun je misschien 's proberen een heel serieus gesprek met hem te hebben (heb je wsl al gedaan...) of anders hem dit forum/topic laten lezen zodat hij weet dat jullie niet de enige zijn! (heb ik ook gedaan en mijn man vond het allemaal reuze interessant!)
    Veel succes in ieder geval!

4. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Iedereen heeft verschillende redenen maar het is wel fijn om te weten dat je niet de enige bent die het op deze manier doet.
    En de tips dit worden uitgewisseld zijn ook erg handig en het is leuk om mekaar zo op de hoogte te houden!

5. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Hee hallo meiden!

Ik heb heeeeel goed nieuws :D Ik ben zwanger! Vanochtend 2 vette positieve testen. Niet te geloven, zeg!
    Het is raak! Dit was de vierde insemintatiepoging. We zijn superblij!

Groetjes, Lola2

Mali123 vindt dit leuk.
  6. tanja8

tanja8 Niet meer actief

fantastisch lola2!
    gefeliciteerd, dat geeft de rest weer hoop dat het echt op deze manier ook kan!

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    LOla wat leuk, ik heb vanmorgen ook positief getest!

Dit keer heb ik trouwens ook een 1ml spuitje gebruikt, zo'n hele lange, die heb ik tegen de bmm aangedrukt en toen ingespoten haha

8. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Lola en Bamjolan
    GEFELICITEERD!

Echt te gek voor jullie allebei dat het gelukt is! Inderdaad, wat Tanja al zegt dat geeft de rest ook weer hoop..... ;)
    Geniet er beiden van, ik ben echt heel blij voor jullie!

Ik zit op de wachtbank en het duurt zooooo laaaannngggg..... Moet nog 1,5 week wachten en dan gaat de tijd opeens heel langzaam maar daar weten jullie alles van natuurlijk ;)

9. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Hé meiden gefeliciteerd zeg!

Gaaf hoor!

10. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Dank meiden! Jij ook gefeliciteerd Bamjolan! Goed he! Hoe voel jij je?
    Wij (mijn vriendin en ik) zijn koninginnen te rijk! Het voelt echt als een wonder!

Ik hoop en duim voor iedereen hier dat jullie snel hetzelfde mogen ervaren! Wat zou dat toch fijn zeg!

Groetjes, Lola2

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Heej Lola
    Ik voel me eigenlijk super, totaal niet het zwangere gevoel haha
    Heb wel soms een misselijk gevoel en vooral veel steken en een zeurgevoel in mn onderbuik en liezen.
    Hoe voel jij je? En wanneer zijn jullie uitgeteld? :D

12. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Ik heb net in een ander topic gelezen dat MiaMel zwanger is, zij deed toch ook zi? Dat zou dan al de 3e succes story in 1 week tijd zijn!
    Ik moet nog steeds 1 week wachten maar ik heb allerlei verschijnselen (grotere borsten en super gevoelig, andere reuk, zere benen) die ik niet kan plaatsen, kan natuurlijk ook heel goed mezelf voor de gek houden maar.... we zien wel!
    Geniet maar van jullie prille zwangerschappen bamjolan en lola! Wanneer zijn jullie uitgerekend?
    gr Liefie

13. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mijn D-day is 17 maart 2008 :D

14. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.933
    906
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Huh?Maar dat is al geweest...

15. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    hahaha uhhhh 2009 natuurlijk :p
    Sorry was iets te enthousiast haha

16. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Ha Bamjolan,

Ik heb inderdaad wat steken/krampen in mijn onderbuik...Vooral gisteren. Werd er wel wat ongerust onder...Nu vandaag heb ik er gelukkig helemaal geen last meer van.
    Mijn borsten lijken al gegroeid, zijn ook gevoelig/pijnlijk...mijn vriendin noemt me Mega Mindy :D
    Ik ben gelukkig niet misselijk en hopelijk blijft dat zo....

Ik denk dat ik ergens halverwege maart ben uitgerekend.

Groetjes, Lola2

17. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Deze maand heeft mn man het in een potje gespoten ipv op mn buik, we konden nu veel meer opzuigen dan anders. Hopen dat dit een goede uitwerking heeft:)
    Misschien een gekke vraag hoor maar hoeveel zuigen jullie op?"hoeveel ml?

18. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ohjeetje, ik kan me herinneringen dat het soms 2,5ml was, dit was een uitschieter hoor want andere keren had mn donor weer 1 of 1,5ml.

Lola haha Mega Mindy :)
    Geweldig!
    Geniet maar lekker van jullie zwangerschap! :D

19. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Hoi,

geen zi succes voor mij deze maand, balen, maar volgende keer beter hopelijk.......

20. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    ps wij hebben meestal iets van 2 ml ofzo, maar lukt me (nog) niet om het helemaal zonder lucht te krijgen!

Deel Deze Pagina