Zelfinseminatie, wie doet dit of heeft er tips?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Chiaraa, 6 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    He balen Melissa! Nu weer wachten op eisprong en dan daarna weer die 2 wachtweken...Succes de volgende keer!

2. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Melissa, jammer meid! Succes de volgende ronde...

Lola, ik snap denk ik wel wat je bedoelt hoor. Soms zijn dingen te mooi om waar te zijn. Maar als jullie alledrie veel van het kind houden is de basis iig goed moet je maar denken! Heeft jullie donor geen eigen gezin, vrouw oid? Of een man, kan natuurlijk ook nog :D

Ik heb nou weer iets nieuws.... sinds gisteren een soort van ongi-krampjes. Niet echt pijnlijk, wel zeurderig... Het zou kunnen dat ik voor 't eerst in m'n leven m'n ei voel / heb gevoeld maarja duurt dat dan 2 hele dagen? Voor innesteling nog te vroeg... nl ma-di-woe zi gedaan... Ben benieuwd, manlief vind het een goed teken :) We zullen wel zien...

3. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Wat jammer Melissa!

Ik heb op de zelfde dag ms doorgekregen nu, dus we zullen samen volgende ZI hebben dus. jij nr 2 en ik nr 3

x

4. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Hoi hoi,

Mijn zusje is op deze manier verwekt! Het was direct raak dus perfect!

Inmiddels word ze bijna 9 en is ze supertrots dat ze uit een "opvangbakje" komt, want zij kan tegen iedereen zeggen dat ze een bewuste keuze is. Hi hi

Zo leuk om dat soort zinnetjes uit zo'n kindermondje te horen, want als volwassen zoiets zeggen zijn mensen gelijk op hun tenen getrapt!

@TS: Heel veel succes!

5. Melissa79

Melissa79 Lid

3 aug 2008
    73
    0
    0
    @ Shyness, gesjellie kunnen we rond dezelfde periode ook testen.
    Ik had nu een cyclus van 28dg, maar heb mn banner gemaakt op mn langste cyclus, dus 30dgn. Dus we zitten wel zo hetzelfde. ;)

@ Sam86, het is idd leuk om zoiets uit een kindermond te horen, volwassenen hebben gelijk zoiets van: nah dat zeg je toch niet. Maar geeft me een goed gevoel om toch weer te horen dat er nix mis is met ZI en dat het werkt. Hopelijk hebben we meer succes in de volgende ronde.
    En trouwens wat goed van je dat je 10kl kwijt bent geraakt! :thumup:
    Ik heb zelf aan bakker meegedaan en ben ook 10kl kwijtgeraakt! Geeft een lekker gevoel he?

XXX

6. Zinah

Zinah Actief lid

28 jul 2008
    195
    0
    0
    Jammer, Melissa en Shyness, de volgende poging is vast raak!

7. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    He Lieffie,

Onze donor heeft een man, en verder geen kinderen. Dus het evt. kind wordt geboren bij 2 mama's en 1 papa en vriend van papa.
    Een heel warm nestje...ik weet het zeker :D

He Melissa en Shyness, balen he meiden! Ik vind zo'n cyclus opnieuw ingaan eindeloos lang duren. Jullie ook?
    Succes bij de volgende ronde!

Groetjes, Lola2

8. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    ja ik vind het verschrikkelijk lang duren...

9. Melissa79

Melissa79 Lid

3 aug 2008
    73
    0
    0
    Tja dit wordt pas mn 2e ronde dat ik er echt mee bezig ben. Maar heb wel zoiets van schiet eens op dagen! Het liefst zou je meteen rond je ei willen zitten en als een gek klussen ;) en daarna meteen door naar je NOD ;) whuahahaahaa
    Gelukkig hebben we dit nog! Ben er wel erg blij mee :thumup:

10. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    net afgesproken met mn donor.
    maandag is het zover, 3e poging!

x

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Succes meid!
    *Duimduim*

12. Zinah

Zinah Actief lid

28 jul 2008
    195
    0
    0
    Wow, succes Shyness! 3 maal is scheepsrecht toch? ;)

13. Zinah

Zinah Actief lid

28 jul 2008
    195
    0
    0
    Wij gaan vanavond nog 1x insemineren, hoop echt dat het maansteentje dat ik draag geluk zal brengen...

14. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Ik hoop met heel mn hard mee voor jou meid! x

15. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    [/quote:13lseo5m]

16. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Ja dat gequote van mij slaat nergens op :oops:

17. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Succes Shyness en Zinah!

18. Zinah

Zinah Actief lid

28 jul 2008
    195
    0
    0
    Hey Lola, te gek dat je zo'n fijne donor hebt, die ook nog eens flexibel is! Tis natuurlijk ook wel in z'n eigen belang om meerdere keren te doneren, want zo te lezen wil hij heel graag de papa worden. Jullie kindje komt in een warm nest van 3 wensouders plus nog de vriend van papa...ik zou het wel weten als ik de ooievaar was! :D

Het ging bijna mis vanavond, manlief liet het potje vallen (zat nog geen deksel op), maar ving het net op tijd op. Hadden we anders met spuitje vanaf het tapijt op moeten zuigen ofzo :rolleyes: :)

We hebben het trouwens weer eerst laten vervloeien (potje warm gehouden) voor het inbrengen en mn man heeft zn zwemmertjes aangemoedigd 8)
    Zo blijft de toestand die ZI heet toch nog ontspannen en echt van ons samen.

19. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Bedankt Lola

Ja Zinah nu komt de wacht periode weerk he! ik duim met je mee meid echt!

x

20. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Hey Lola, geeft niet hoor dat je die vragen even gemist had. En volgens mij had je (bewust of onbewust) toch al enkele antwoorden gegeven hihi. Want het was me inmiddels al duidelijk dat jullie donor een vriend heeft en dat hij ook een vaderrol gaat vervullen.
    Ik vind het echt super voor jullie dat jullie zo'n speciale hebben gevonden en dat het zo goed klikt. Dat wordt zeker een warm nestje... maar je hebt gelijk... nu eerst dat kindje nog! Vind het wel leuk wat Zinah schreef: die ooievaar moet toch snappen dat ie bij jullie aan het goede adres is!?!
    Dan heb ik nu nog een brutale vraag... (ja het loopt de spuigaten uit met mij sorry hoor).... mocht het niet lukken om jouw nogmaals zwanger te laten worden, is het dan een optie voor jullie om jouw vriendin het kindje te laten dragen? Of wil zij niet zwanger worden, dat kan natuurlijk.

Shyness: succes maandag!

Zinah: spannend he, en wel goed dat jouw man zo'n goede vang-reflex had hahaha want vanaf het tapijt lijkt mij toch niet zo fris ;)

Ik zit zelf nu echt in de laatste dagen voor NOD die natuurlijk weer erg spannend zijn. Ik probeer deze keer niet alles voor symptomen aan te zien, ik ben er eigenlijk rustiger onder dan voorgaande 2 keren. Toch kan ik niet ontkennen dat ik me deze keer 'anders' voel dan anders. Wat ik daar zelf mee bedoel kan ik eigenlijk niet goed uitleggen. Als ik dat zeg kijkt manlief me aan of ik gek geworden ben... kan hem geen ongelijk geven ook! Als ik zondag niet ongesteld wordt ga ik maandag testen, dan hebben we toevallig allebei vrij, zou een mooie dag zijn he!

doei!

Deel Deze Pagina