ja ik snap het als hij zich zo er prettiger bij voelt doe je het gewoon zo toch en het heeft goed resultaat.
Hoe is het voor jou? Ik zou er moeite mee hebben, denk ik. Als het niet moet, maar gewoon omdat jullie zin hebben, kan hij dan ook niet ontspannen en genieten? En hoe was dat toen jullie elkaar net kende?
Fijn dat je man het dmv zi wel kan, geeft toch een hoop rust voor jullie. Hopelijk lukt het deze keer ook, succes!
Het geeft ons ook heel veel rust en ach als je een wens hebt, heb je er alles voor over, wij iig wel.
het was voor mijn man in 1e instantie wel erg wennen want ag voor een man krenkt het ook zijn ego ! verder heeft hij er geen problemen meer mee we lachen erom als hij bezweet binnekomt.. dan vraag ik waar hij nu weer over gefantaseerd heeft .. het kan raar over komen voor de mensen die het wel gewoon kunnen .. verder in het begin wist ik hoe het zat mijn man was niet besneden en had vel pijn bij sex later is hij eraan geholpen en zorg nu wel dat hij seks kan hebben maar verder is het klaarkomen voor hem met sex nog echt moeilijk
Jeetje zeg. Wat goed hoe jullie er mee omgaan. Ik ben er niet bekend mee. Ik wil je alleen succes wensen met zwanger worden
Respect voor je openheid. Kan me voorstellen dat het een moeilijk onderwerp is. Fijn dat jullie er samen zo mee om kunnen gaan. Op een vruchtbare lading dan maar hihih
ik was inderdaad ook benieuwd waarom jullie dit zo deden. Vind het erg knap dat je dit zo open verteld. Ik heb met volle interesse gelezen in ieder geval. Ik vind het niet gek. Bedoel al die vruchtbaarheidsbehandelingen zijn ook niet meer intiem en makkelijk als je door de MMM heen gaat. Als het zo kan waarom niet en hoop voor je dat je snel weer zwanger mag raken.
Ik heb even meegelezen. Ik had er zelf nog niet eerder over gehoord, maar ben verder nog een 'leek' in zulke dingen. Ik vindt het mooi dat je zo open bent en de vragen beantwoord hier. Ookal is dat geen antwoord op je eigen vraag. Succes er mee. Liefs
Hallo allen, Ik wil me graag mengen in dit forum, aangezien wij al maanden ZI doen. Mijn man heeft moeite met zaadlozing tijdens sex, hij kan het niet. Hij heeft het ook nooit gekund. Het is nooit een probleem geweest, maar met een kinderwens is het lastig. We gaan er samen goed mee om en kunnen zelfs lachen om onze ZI-sessies. Toch zijn alle tips en ervaringen welkom. Wat wij doen: sperma opvangen in een bakje (door masturbatie opgewekt nadat we sex hebben gehad). 5 minuutjes vervloeien en daarna opzuigen in spuitje. Flexibele catheter erop (besteld via zelfinseminatie.nl) en inbrengen. Daarna even blijven liggen. Doen jullie het ook zo? Als jullie tips hebben: graag! En als jullie iets van mij willen weten: vraag maar raak. Ik schroom niet om alles te vertellen, ik vind het juist wel fijn om erover te kunnen praten. Behalve mijn man en ik weet hier verder niemand over. We hebben dit nu een klein jaar geprobeerd en gaan over 2 maanden naar de dokter voor onderzoek, mocht ik dan nog niet zwanger zijn. De tijd begint een klein beetje te tikken aangezien ik nu 33 ben. We zouden zo graag een kindje willen en iedere maand is het weer moeilijk als het niet gelukt is! Gr. Tiene34
Heb hier zelf geen ervaring mee, maar las toevallig mee. Ik weet niet in wat voor 'setting' jullie de inseminatie doen, maar maken jullie het voor jezelf ook een beetje gezellig? Klaarkomen is zelf ook een goede stimulans. Doordat je zelf vochtig wordt zou dit ook bevorderlijk zijn voor het doorlaten van de zaadcellen naar de baarmoeder.... Misschien een tip...misschien wisten jullie het al. In ieder geval veel succes!
Hoi allemaal, Wat is het fijn om hierover te praten zeg! Uiteraard praat ik erover met mijn man, maar verder met niemand. Gaat niemand wat aan, maar op deze anonieme manier vind ik het heel fijn. Wij gebruiken de spuitjes/catheters maar 1 keer. Inderdaad ivm hygiene en omdat het is geadviseerd. Maar ik denk dat het ook best wel vaker kan, als je ze uitkookt (niet in kokend water, haha!). Over vervloeien: ook dit doen we op advies van zelfinseminatie.nl. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier ook mijn twijfels over heb. De laatste tijd wisselen we het af: de ene keer wel laten vervloeien, de andere keer niet, aangezien wij ook niet weten wat het beste is. Wat betreft passie/plezier: dat is er in 99% van de gevallen zeker wel! Dan hebben we eerst sex en daarna gaat manlief even zelf aan de gang. Dus aan plezier geen gebrek. Alleen het einde is bij ons net even anders. Wij insemineren de dag van de positieve test (soms de dag ervoor) en de dag daarna. Lijkt mij het beste toch? Hoe doen jullie dat? Zouden jullie ook jullie hele ritueel kunnen/willen omschrijven? Misschien kan ik er nog wat van leren! Wat een gedoe he? Ondanks dat we er om kunnen lachen zou het heel mooi zijn als het een keertje lukt. Binnenkort gaan we eens wat advies inwinnen bij professionals. Nu is het meer een beetje aanmodderen, al denk ik dat we er het beste van maken!
Kvind het raar dat je man niet kan komen met jou maar alleen dan weer wel... khoor dit vaker en vraag me echt af hoe dit komt... Khoop voor jullie dat het raak is een van de komende keren!