Hier ook ZI en het was raak! Ik zeg was, want ik heb een mk gehad helaas... Wij doen alleen met spuitje (geen catheter) en doen ongeveer om de 2 dagen, mn cylus wisselt heel sterk en werd helemaal moe van ovulatietesten, zo'n gedoe elke keer dat je dan 2uur niets mag drinken enzo. Allemaal veel succes!
Balen Lovepeet Soms kan je cylcus helaas wat langer zijn dan 'normaal', bij mij wisselt het zo sterk... Vervelend hè!
ooit weleens gehoord van de man die denkt met zijn p** nou eigenlijk is dat waarheid, een man die teveel nadenkt daarbij werkt het gewoon niet, wij vrouwen hoeven in princiepe niet klaar te komen, wij hoeven niet te presteren, voor een man kan dat gevoel van "moeten" presteren heel averechts werken, dit heeft niets te maken dat de man niet aangetrokken is tot zijn vrouw, zijn gedachte neemt de overhand waardoor het gewoon niet of nauwelijks werkt, in het potje krijgen mannen vaak het gevoel niet te hoeven presteren, hierdoor zijn ze vaak ontspannen en lukt het wel meiden ik vind het een toptopic ikzelf heb van het hele z.i geen flauw benul van, maar vind het wel fijn dat ook dit nu bespreekbaar gemaakt word het kan zoveel vrouwen en mannen helpen aan hun grootste wens, ik weet niet of loopy nog actief is hier zij heeft 2 kindjes via z.i verkregen beide mooie mannetje succes voor alle meiden
Maar zou dat niet liggen aan het feit dat er verwacht wordt van de man dat hij klaarkomt dan? ik zou ook ni kunnen komen als ze zeggen tegen me: KOM... dus jah... als ik men ei heb zeg ik niets tegen vl maar verleid hem gewoon subtiel... dan heeft ie niets door... hij onthoudt men cyclussen toch niet denk dat als ik zou zeggen tege hem: ok schat nu ist de moment om raak te schieten dat ie ook ni zou kunnen presteren... psyche zit raar in elkaar...
@diabolique21: Ik zou niets liever willen dan dat wij op de normale manier 'een kindje zouden kunnen maken'. Helaas is dit niet zo. En niet eens omdat mijn man niet onder druk kan presteren, hij kan het gewoon niet! Hij wordt op de "gewone manier" lichamelijk niet genoeg geprikkeld. En geloof me, die mannen zijn er meer. Dus het heeft niks te maken met verleiden op het juiste moment en niet laten doorschemeren dat het het moment van de maand is. Misschien moet je je niet uitlaten over dingen waar je geen verstand van hebt? En vooral waarderen dat het bij jou wel "gewoon" werkt? Ik heb er nooit mee gezeten dat het bij ons op deze manier moet. Maar het soort woorden dat jij nu uitspreekt doen wel pijn. Hoe bedenk je het om te schrijven "K vind het raar dat je man niet kan komen met jou maar alleen dan weer wel". Ik heb me nooit raar gevoeld, maar dankzij jou nu wel. Ik ben trots op mijn man dat hij het zo wil proberen en zich hier volledig voor inzet.
@Lovepeet: heel erg balen zeg! Hoop dat je volgende cyclus weer is zoals hij hoort te zijn. Geef niet op, doe ik ook niet!
Tientje , Ik vind het niet raar hoor . Als stelletjes naar het ziekenhuis gaan wordt er ook zaad ingeleverd die vaak ook op die manier in een potje gekomen is. Het is toch iets natuurlijks . Kijk met seks moet je je inspannen . Aftrekken is totaal geen seks voor mannen , niet genieten maar vooral snel klaarkomen in een bakje hup en klaar . Vind het wat anders als een man geen seks wil en wel naar seks films kijkt . Vind het niet raar als een man of vrouw naar een seks film kijkt hoor , met mate . Maar als hij dan niks met zijn eigen vrouw wil wel . Maar dit vind ik niet raar vind het wel lief dat hij het voor je doet want misschien heeft hij er niet erg veel zin in maar doet het toch voor jou ! Vind hij het ook niet fijn als jij het bij hem doet alleen met de hand of wil hij liever zelf snel snel en klaar ? Fijn dat deze optie er in ! Bij inseminatie in het ziekenhuis komt het zaad ook zo ter wereld is een normale zaak vind ik !!!
Kan trouwens bij sommige mannen ook niet het juiste gevoel zijn waardoor ze klaar kunnen komen zeg maar . Net dat vrouwen vaak alleen klaarkomen door stimulatie uitwendig ipv inwendig . Normale zaak toch . Hoop dat de meiden hier snel zwanger zullen zijn .
Mee eens!! Ik kan me er helemaal niks bij voorstellen en zou ik me erg beledigd voelen als mijn man zich zou aftrekken op een of ander fantasie MAAR ik begrijp als je een wens hebt dat je dat echt wel naast je neer kunt leggen! Ik wens je heel veel succes lovepeet en hoop snel je positieve test te zien
Kunnen we dit topic nu verder gaan met meiden die ZI doen en niet allerlei meningen van anderen ventileren? Zal allemaal goed bedoeld zijn maar kan zeer kwetsend zijn...
@Gumpy: lijkt me een goed plan! DAt is ook de bedoeling van dit forum, maar ik kon het niet over mijn kant laten gaan. Laten we het nu alleen nog hebben over ZI en hopen op snelle zwangerschappen!
Tientje: bedoelde jou ook niet hoor, gekkie Helemaal terrecht jou antwoord hoor! Hier is m'n cyclus na m'n mk helaas van slag, ben ik bang voor... Jullie zijn al even bezig toch? Hadden jullie nu plannen om naar de ha te gaan?
Melanie , ik denk normaal gesproken ook hoor dus snap het wel !! Maar misschien voor een beebje zou ik het ineens niet meer zo erg vinden hihi . Maarja we zitten niet in de situatie dus is altijd moeilijk oordelen dan . Meiden die met z.i bezig zijn , jullie gaan hier veel meningen en succes wendingen krijgen als jullie graag willen kletsen met mensen in de zelfde situatie zou ik als ik jullie was een clubje openen bij de "zwanger worden clubs " daar melden alleen meiden zich dan aan als ze in de zelfde situatie zitten.
toch fijn dat hij gestart is dan he @grumpy mijn syclus is nooit zo.geweest ik baal!! Tja presteren is voor een man vaak moeten ... Idd wij hoeven niet is wel lekker maar hoeven.niet Mannen dus wel.om die reden lukte het niet Wij kunnen.het dus prima vinden met 2 extra dingen in bed Haha Helaas ben ik nu vet ongi en weet ik nix van mijn cyclus Bij onze 1e dochter duurte het 5 rondes ... Ik.had hoop.afgelopen ronde +( typfouten sorry¡ ) telefoon
Ik bedoelde hier helemaal niets verkeerds mee maar voor je over iemand anders gaat oordelen vraag dan ook eens naar iemands beweegredenen. Ik heb zelf al meer dan genoeg SHIt meegemaakt. VL heeft in depressie gezeten en daardoor zware pillen moeten beginnen nemen met als resultaat dat junior niet meer omhoog kwam hoe hard hij ook probeerde, daarna is er een periode geweest dat hij recht kwam maar niet meer kon komen. Daarna is er weer een periode geweest dat hij zelfs geen zin meer had in seks... Nu is hij sinds enkele maanden gestopt met die kutpillen en alles lijkt terug natuurlijk op gang te komen... Dus zwanger worden ben ik al een tijd mee bezig zonder geluk! Hebben ook onlangs zaad laten testen en die is negatief terug gekomen... dus zwanger worden gaat heel moeilijk worden! BEDANKT voor de leuke woorden... Enige dat ik gezegd heb is dat ik dat zelf raar vind dat je man alleen wel kan komen en met jou niet meer niet... vroeg mezelf af of je hem net een HANDJE kan helpen dan... dat maakt het wat leuker en zorgt er niet voor dat je man zich een gemolken koe gaat voelen... meer niet... omdat ik nu meer dan goed weet hoe de geest en lichaam van een man in elkaar zit dankzij de honderden dokterbezoekjes en psychs... Als ik kritiek had gehad op jou met men vorige post had je het echt wel geweten hoor! Het was geen kritiek ik stelde alleen bepaalde dingen in vraag. en als dat al niet meer kan zonder aangevallen te worden dan hoeft dit forum voor mij niet meer...
Ah ja op de koop toe heeft ie ook nog eens een drugsverslaving gehad dus ik heb zo ontzettend leuk met zwanger worden... Zaad is gewoon grotendeels kapot...
@Diabolique21: Ik ga hier niet eens meer op in. Het verbaast me dat je het over 'raar' hebt als je zelf ook het één en ander hebt meegemaakt. Blijkbaar weet je zelf ook hoe moeilijk en ingewikkeld het kan zijn om zwanger te worden. En hoe snel je je hier op aangevallen kunt voelen. Ik vind het niet nodig hier meer woorden aan vuil te maken dan ik nu al heb gedaan. @Lisanne123: bedankt voor de tip! @Grumpy: wij zijn nu een klein jaar bezig. Eigenlijk nog niks om je zorgen te maken, maar stiekem doe ik dat wel. We hebben besloten in september naar de ha te gaan mocht ik dan nog niet zwanger zijn. We geven het dus nog 2 rondes de kans!
hoi ik wil me ook even hier melden als het om z.i gaat. ik heb tot op vandaag nog geen partner gevonden en heb besloten om het alleen te gaan proberen met een eigen gezochte zaaddonor. donor gevonden. bij mij gaat het als volgt. donor komt langs (thuis bij mij) vult boven het potje en gaat weer weg. ik laat het even vervloeien zodat het makkelijker in een spuitje op te zuigen is. en ga het inspuiten. ik heb geen catheter gebruikt want dat slangetje is flexibel en kan juiste de verkeerde kant op spuiten , een spuitje is genoeg. eerste keer na 2 pogingen zwanger maar werd helaas een miskraam met 5 weken. toen had ik ineens 4 maanden geen eisprong en ben naar een fertiliteisarts gegaan want ik was inmiddels bijna een jaar verder en mijn leeftijd (34jaar). daar kreeg ik een middeltje om mijn menstruatie op te wekken en mocht daar na met clomid beginnen, (zorgt voor goede eigroei). ik kreeg ook echo's om te kijken of er eitjes groeiden en hoeveel. laatste echo , er waren 2 eitjes even groot en stonden op springen en de arts zij je moet vandaag gaan insemineren dus ik donor weer laten komen en later in de week nog een keer laten komen. (om de dag is beter voor kwaliteit zaad) . en kijk nu naar mijn banner, inmiddels 11 weken zwanger. mocht je vragen hebben , vraag ze gerust ik zal mijn best doen om te beantwoorden.