Hallo allemaal, deze site is helemaal nieuw voor mij maar hoop dat jullie me kunnen helpen. Sinds april gestopt met de pil, helaas tot dusver zonder resultaat. Maar nu valt het mij op dat ik bij een regelmatige cyclus altijd maar 2 dagen ongesteld ben, is dit normaal??? heeft dit iets met je vruchtbaarheid te maken? Ik hoor graag jullie reacties. Groetjes paperoentje
Neen, mijn gyn heeft gezegd dat dit niets met de vruchtbaarheid te maken heeft. Hangt van lichaam tot lichaam af. Maar als je niet zeker bent, zou ik het eens aan je gyn of HA vragen als je de kans hebt.
Ik was de eerste 3 cyclusen ook maar 2 dagen de 4e was weer 5-6 dagen denk zowiezo dat je lichaam behoorlijk moet wenne zonder heel die hormoontje
toch fijn om te horen dat ik niet de enigste ben die hier last van heeft, je kan hier eigenlijk ook niets op heel het internet op terug vinden, teminste ik kan er niets over vinden.... we wachten geduldig af....
Ik was ook altijd maar ongeveer 2 dagen ongesteld en vrij licht, kon het met de kleinste tampons af zeg maar, maar ik ben nu toch voor de tweede keer zwanger! Ik heb het ook een keer aan de gyn gevraagd en die zei dat als je een regelmatige cyclus hebt en minimaal één hele dag bloedt, dat het niets is om je zorgen om te maken.
Voor mij is het al een jaar weggebleven. Mijn huisarts gaf aan dat het aan je gewicht kan liggen, maar Het is bij mij eigenlijk nooit onderzocht. Vraag In ieder geval aan je HA wat het probleem kan zijn. Dat ga ik ook zeker doen na mijn zwangerschap! Succes! Liefs Danielle.