zelfinseminatie-zwanger worden clubje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Grumpy, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Hoi meiden!
    Fijn dat er een 'clubje' voor dit onderwerp is opgericht :). Ik had ook gereageerd op het eerdere berichtje van Lovepeet. Ik heb vorige maand voor het eerst aan ZI gedaan, omdat mijn man ook moeite heeft om klaar te komen tijdens penetratie. Uiteindelijk lukt het vaak wel, maar daar is vaak ook wel het nodige 'handwerk' bij nodig, zeker in de vruchtbare periode, als alles wat vochtiger is en het gevoel voor hem dan wat minder wordt ;). Ik vond het wel een uitkomst moet ik zeggen, omdat de druk bij het vrijen een stuk minder was. We hebben het alleen op de dag van positieve ovutest gedaan en daarvoor en daarna 'gewoon'.
    Maar voor ons is het zelf proberen bijna afgelopen na bijna 3 jaar. Dus weet niet of ik me hier nog vaak zal melden. We hebben als het goed is nog 1 ronde te gaan en gaan dan over op IUI. Denk dat we het nog 1 x proberen met ZI.
    Ik wilde ook nog ff reageren op Tassie: ik heb ook jarenlang vaginisme gehad. Gelukkig niet zoals jij door een akelige reden :(, maar ik had het 'primair'. Geen idee waarom, maar het lukte niet omdat het zo'n pijn deed. Wij hadden er verder ook geen problemen mee toen de kinderwens ruim 3 jaar geleden in beeld kwam... Ik heb ook de pelotten besteld en bij mij ging het echt heel snel: was binnen paar weken van de vaginisme af. Als ik dat had geweten had ik hetdat veel eerder gedaan ;). Al denk ik wel dat ik het minder ernstig had dan jij, ik kon bij mezelf wel een vinger naar binnen krijgen bijvoorbeeld. Maar aan de andere kant heb ik nooit tampons gedragen, kreeg ze er niet goed genoeg in en vond het heel vervelend voelen. Ik hoop dat voor jou de pelottes ook het gewenste resultaat opleveren!

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Hoi pien!

Owh hetzelfe probleem dus als mijn man hihi.. Je hoort en leest het toch vaker hoor dat een man er toch moeite mee heeft! Wij doen het hetzelfde als jullie! Vruchtbare dagen via ZI en verder normale sex!
    En wat vervelend dat jullie al 3 jaar bezig zijn zeg!! Is er ook een reden voor waarom het niet lukt? En al bij de gynae geweest daarvoor?
    Hoop dat je gauw zwanger wordt! Hopelijk komende maand nog raak dmv ZI zou fijn zijn :)

En tassie, 4ml ?? Ja dat leek mij ook wel normaler!! Snap er niks van dat het bij ons amper 2ml is! Soms haalt hij dat niet eens!! Terwijl hij wel een de multi zit en extra zink en selenium! Maar dan nog... Wij doen wel om de dag ZI ... Jij ook?? Want dat kan wel schelen uiteraard hihi :)

3. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Ja gelukkig zijn we niet de enigen Bbibi, en misschien zijn er nog wel veel meer ;). Er is geen duidelijke reden gevonden waarom het bij ons niet lukt. Flink wat onderzoeken gehad, tot kijkoperatie (laparascopie) aan toe, maar dus geen oorzaak. Mijn cyclus is goed en regelmatig, mijn man heeft mooi zaad, dus tsja waarom? Onbegrepen zoals dat zo mooi heet...
    Jij dus geen eisprong... vervelend zeg! Maar toch nog ff zelf proberen? Zal ook wel frustrerend zijn als je geen idee hebt of en wanneer je een eisprong hebt. Krijg je nog geen hormonen zoals b.v. clomid?
    Wat betreft mililiters: mijn had laatst ook 'maar' 2 ml 'geleverd' ;). Ik denk dat het zeker scheelt van hoe vaak je het doet. De eerste keer na mijn menstruatie bijvoorbeeld voel ik dat er veel meer sperma uit me loopt dan een paar keer later... ;). Het gaat om de kwaliteit en niet om de kwantiteit denk ik dan maar :).

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hoi pien,

Haha moest zo lachen met je berichtje! Je hebt idd gelijk het gaa ook om de kwaliteit! Maar aangezien mijn man ( nog ) niet getest is en ik het zoooo weinig vind... Maak ik me druk dan denk ik, ik pco hij miss geen of slecht zaad... Nouja je kent het misschien wel... Een heel senario in mijn hoofd... Vandaar mijn iets of wat vreemde vraag misschien... Aan de huisarts vind ik dit nogal vreemd te vragen... En aangezien jullie ook ervaringsdeskundige zijn dacht ik, kan ik het gerust even vragen hihi.

Maar wat vervelend zeg dat ze niets kunnen vinden! Vooral als je man goede zwemmers hebt, en jij een regelmatige cyclus met ei, zou je zeggen dat het wel moet lukken.. Hebben ze ook je hormonen bekeken? En speelt je leeftijd ook geen rol ( weet nl niet hoe oud je bent).
    En die kijkoperatie vondje het mee of tegen vallen?

Ik moet wss ook de MMM in! Ik was bij de gyn vanwegen pijnklachten vorige week vrijdag kreeg ik de uitslag. Alles goed behalve
    PCO helaas!! Zij wilde zelf graag wachten. Omdat zij vond dat alles
    Pas net opgang aan het komen was, dat mijn lichaam wel zelf de kans moest krijgen.. Dus ben ik in 3 mnd tijd niet zwanger moet ik sowieso terug. Dan krijgt manlief onderzoek wil ze mijn hormonen testen en bij pijn een kijkoperatie! Dus ik hoop uiteraard dat het op natuurlijke wijze nog gebeurd maar ze gaf wel zelf eerlijk aan dat de kans nihil was helaas. Dus even afwachten in spanning! Ik zou komende maandag ei moeten hebben! Maar tot nu toe blijven mijn ovutesten spierwit... Dus afwachten :)

5. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    vind het wel raar Bbibi dat de gyn je nog 3 maanden laat wachten om je lichaam een kans te geven als ze ook zegt dat de kans op een natuurlijk zwangerschap nihil is... Maar ja, je 2e cyclus was 30 dagen zie ik, dus wie weet is het toch weer op gang gekomen?
    Mijn bloed is 1 x geprik op hormonen om vast te stellen of ik eisprong had, dat scheen goed te zijn. Toen is wel vastgesteld dat ik een schildklierafwijking heb, maar nu ik al weer een jaar aan de medicatie zit en de waardes goed zijn, is er helaas niets in positieve zin veranderd... Misschien handig voor jou om te vragen of ze je ook op je schildklier testen. Trage schildklier gaat vaak samen met pco (andersom hoeft dat niet zo te zijn hoor, wil je zeker niet bang maken).
    De kijkoperatie viel op zich wel mee, maar moest wel onder narcose, dus wel serieuze operatie zeg maar. Paar dagen thuis gebleven. Ik had ook heel lang bloedverlies tussen de menstruaties door, was dan ook de belangrijkste reden om kijkoperatie te doen toen. Tussentijds bloedverlies is op wonderbaarlijke wijze een maand na de operatie verdwenen :).
    Ik ben overigens 30, 27 toen ik begon. Mooi op tijd dacht ik nog... Hoe oud ben jij als ik vragen mag?

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Tja niets aan te doen de gyn wilt dat! Juist omdat laatste cyclus zo kort is! En dat pas mijn eerste echte cyclus is geweest... Hoopt zij dat ik inmiddels straks een cyclus met ei ga krijgen! En dat hoop ik uiteraard nog meer hihi !!

Mijn schildklier werkt juist ( te) snel!! Net niet snel genoeg voor behandeling maar wel heel snel! Had vroeger altijd heel veel moeite met aankomen! Was 1.65 en woog zo rond de 48 kilo nu pas sinds jaar dat het pas echt veel beter gaat en nu inkiddels weeg ik rond de 58 dus mooi geZond gewicht. Dus te langzaam werkt mijn schildklier zeker niet hihi !

Maar vervelend zeg dat je ondanks je schildklier medicatie nog geen positief resultaat hbt! Denk je zo je best te doen en dan nog geen succes! Enorm balen zeg!! Toch fijn dat je binnenkort wordt geholpen in het ziekenhuis! Hopelijk dan meer succes!!

Maar 27 was idd een mooie leeftijd geweest! 30 nog steeds wel.. Alleen is het wel een nadeel als je meerdere kindjes zou willen. Wil je niks aanpraten hoor... Maar dan dringt de tijd wel een beetje natuurlijk... Maar hopelijk slaat de 1e iui behandeling aan! Dan heb je nog tijd genoeg!

Ikzelf ben nu bijna 24. Dus ik ben gelukkig nog vrij jong voor kinderen. Zei de gynae ook dat mijn leeftijd enorm mee zat en die van mijn man ook (27) dus dat is positief! Maarja dan nog was ik liever gister zwanger dan vandaag. Man en ik zijn 8 jaar samen waarvan 3 jaar getrouwd... Dus vind het nu voor mijn gevoel onderhand wel tijd.. Ben er dit moment gewoon echt aantoe :) daarnaast zijn er nu in 1 jaar tijd 25 vrienden/ kenissen/ collegas/ familie zwanger geraakt. Dus iedere keer is het voor hun leuk maar voor mij weer een enorm grote teleurstelling dat het bij ons niet lukt.. Maar dat gevoel zal jij vrees ik helemaal wel hebben nu 3 jaar? Wat enorm vervelend zeg...

Fijne avond!

7. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    He Bbibi, dus een te snelle schildklier. Ja dat kan ook nog ;). Maar lijkt me wel goed om te checken hoe die nu staat, dat is i.v.m. zwangerschap wel erg belangrijk namelijk. Te snel is namelijk ook niet goed... En ik weet niet of je anti-TPI gemeten is?

Ben jaloers op je leeftijd :). En heel herkenbaar dat de hele omgeving zwanger is behalve ik... tis nu weer ff 'rustig', maar ja al mijn vriendinnen zijn van mijn leeftijd en al lekker bezig zeg maar. Sommige hebben al 2 kinderen gekregen in de tijd dat wij bezig zijn, voelt wel een beetje als 'niet eerlijk'.

8. Willian

Willian Lid

22 jul 2012
    9
    1
    1
    NULL
    NULL
    Hey meiden ik zou me graag bij dit groepje willen voegen.
    Wij hebben vandaag besloten om aan zelfinseminatie te gaan doen. Mijn man is ook niet in staat om tijdens de seks klaar te komen. Daar komt nog eens bij dat het bij mij best pijnlijk is allemaal. We hebben het de eerste ronde geprobeerd om het zonder zi te doen maar dat lijkt onmogelijk. Ik ben heel blij dat er hier zo open over gepraat word. Ik moet zeggen dat voor ons mede daardoor de keuze snel gemaakt was. Ik hoop dat het bij iedereen allemaal lukt. Ik heb op 13 augustus m'n NOD maar we weten eigenlijk al dat het niet is gelukt. Dus nu weer even wachten helaas en dan kunnen we met ZI gaan beginnen. Ik ben benieuwd.

Sorry voor het lange verhaal maar wil nog niet dat de naaste omgeving weet dat we zwanger willen worden. Dus hoop dat ik hier zo af en toe mee mag/kan praten

9. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.331
    687
    113
    Utrecht
    Hoi Willian, welkom bij ons clubje. Het is niet fijn wanneer zi nodig is, maar het feit dat het op die manier ook kan is wel erg prettig en geruststellend.
    Natuurlijk hoop ik voor je dat je 13 augustus zwanger bent!! En dat zi niet nodig is.

Ook ik heb schildklierproblemen. Een traagwerkende dan waarvoor ik medicijnen gebruik. Sindsdien werkt mijn schildklier weer normaal.

Ik ben vorige week dinsdag ongesteld geworden wat maar 2,5 dag duurde. Ik heb afgelopen nacht krampen in mijn baarmoeder gehad (voelde als menstruatiekrampen) en heb ruim twee uur lang wakker gelegen hierdoor. Verder rugpijn en heel veel hoofdpijn. Ik was vannacht ook misselijk, met name wanneer ik op mijn rug lag. Zo ontzettend raar. En nu heb ik allemaal steekjes/kriebels in mijn buik en liezen en in de borsten. Zo gek. Hoe dat nou weer kan? Natuurlijk ga ik er vanuit dat ik NIET zwanger ben, maar ik kan al die rare lichamelijke klachten ook niet goed verklaren. Ik wacht het maar af.
    Donderdag moet ik naar de fertiliteitsarts voor een uitstrijkje. Ik zal het maar gelijk aan haar vragen, mocht ik nog steeds van alles voelen.

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @pien, je bedoelt of et antistoffen tegen schildklier gemeten zijn? Die zijn gemeten maar had ik niet verder tsh t3 en t4 zijn gemeten en die waarde was zeer hoog!! Ik neem aan zodra ik naar feriliteit moet dat ze dat wel meten toch?
    En jaa ik heb ook zon gevoel! 25 man zwanger van vrienden kenissen etc en bij mij lukt het niet! Jaloers ben ik niet gauw! En ik gun het iedereen echt van harte!! Maar het is meer een soort frustratie van waarom nou bij ons niet :( daar baal ik vaak goed van hoor pfff!!

@willian join de club! Wordt nog een drukte hier! Een en al gezelligheid!!! Ik heb hetzelfde zit alleen met mn sores ook met pco ! Ik heb veel pijn en iedereen denkt dat t tussen mn oren is omdar er nog niks is gevonden!! Tja kan moeilijk zeggen pco want dat zien ze alleen Zodra je stopt met de
    Pil dus kan ik niet zeggen! Dus vaak ook moeiljk mee! Verder wil ik zeker niemand over ZI vertellen dus idd heel fijn het hierover met jullie te kunnen hebben!!

@tassie!! Wauwwwww spannend!! Wanneer is je nod? Waarom waag je geen testje? Bloed kan innesteling zijn misschien?? Ik zou zeggen testen testen!!! Duim voor je!!spannendddd

11. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.331
    687
    113
    Utrecht
    Nou, ik heb nu echt pijn in mijn liesstreek/heupen. Niet normaal. Het steekt en ik heb ook echt pijn bij het lopen en zitten. Ik denk niet dat dat bij een eventuele zwangerschap zou kunnen horen. Pfff. Niet normaal. Heb ik weer.......
    Ik moet zo nog even de apotheek bellen. Ik ben nu al sinds precies een week bezig om weer Thyrax te krijgen. Er blijken problemen te zijn met de leverancier of groothandel. Eerst moest ik vrijdag terugbellen. Heb ik gedaan. Weer niet. Ja, volgende week (deze week) wordt er geleverd. Ik had al een mini potje meegekregen met een x-aantal pillen voor een aantal dagen. Tja, die heb ik vandaag dus ook alweer opgemaakt. Nu heb ik dus weer niets meer. Wat een gedoe.
    Nou, ik voel me echt mien-stuntel vandaag. Zo eerst maar even ontbijten.
    Groetjes!!

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Oehh dat klinkt vervelend! Klinkt meer als
    Mijn klachten!! Pijn bekken/ heupen/ liesstreek maar dat is wss vanwegen mijn pco... Dat heb jij niet toch? Ook vervelend dat ze je medicatie niet kunnen leveren zeg!!
    Hopelijk krijgen ze die gauw binnen!!
    Ik zeg, lekker rustig aan doen vandaag ;)

13. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.331
    687
    113
    Utrecht
    Hoi Bbibi,

Nou, als het goed is liggen de medicijnen klaar. Ik ga ze straks maar ophalen.
    Verder weet ik het niet zo goed met mijn buik. Ik heb in ieder geval geen pco. Misschien moet ik toch maar een testje kopen. Het zal vast niet positief zijn, maar wat is het dan????

Het begint in huis intussen alweer aangenamer te worden qua temperatuur. Ik heb de deuren openstaan. Heerlijk!!
    Nou, ik ga zo het centrum maar in even shoppen en dan natuurlijk niet mijn medicijnen vergeten op de terugweg. Hahaha, zal je net zien.

Ben jij ook vrij vandaag of zit je illegaal vanaf je werk te typen?

14. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    haay dames .. ga zo ff terug lezen .. alles op mobiel werd zo vervelend dus de laptop maar aangeslingert

15. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @bbibi
    kan me voorstellen dat je er erg kapot van bent ..
    zijn ook zeker geen leuke dingen
    op je vraag over de zwemmers , na vervloeien
    dan blijft er idd niet veel van over haha
    dat merkte ik hier ook al op ..
    ag het lijkt me geen probleem ..
    als er mijn zwemmers zijn ..
    mijn dochter is er ook gewoon zo geboren..

@grumpy
    prettige vakantie !!!!!!!!!!!!!!

@tassie74
    ik vind het makkelijker het laten vervloeien
    als je dat niet doet zit er meer luht tussen
    waardoor het insemineren moeilijker verloopt
    en het zaad er dus sneller uitloopt doordat je ook lucht naar binnen spuit
    is mijn ervaring

@pien..
    ik hoop dat je wel met ons blijft kletsen ..
    over je verdere verloop
    al hoop ik dat je toch nog zwanger word met zi..
    en dat je snel zwanger mag zijn van een gezond kindje

@bbibi
    ik merk ook hoe vaker je het doet hoe minder het word natuurlijk
    ik zal zo eens op het spuitje kijken hoeveel mijn man maakt..
    ik heb even gekeken maar mijn man komt ook aan 2 ml ..
    soms ook niet eens ..
    ik vind het wel bezar dat je zo lang moet wachten hoor !

@wilian :
    welkom in ons clubje !!!!

@ mij ..
    nou hier kunnen we weer aan de slag 24 juli ongi geworden helaas dus weer niet .!
    nu ronde 6 !
    ik zit nu op dag 7 dus geduld we zijn gisteren al wel begonnen met zi.
    besloten dat we het vanaf dat ik van ongi af ben gelijk met zi beginnen .. tot ik weer bijna ongi moet worden
    voor mijn bevalling voelde ik mijn ei.
    helaas erna niet meer.
    en dus weet ik niet wanneer mijn ei is ..
    verder moet ik nu ongeveer 23 augustus ongi worden ..

al heb ik wel pendels bij september !
    en bij mijn dochter hadden ze het juist hahahah !
    dus ergens heb ik al niet veel hoop meer deze ronde :)

ik ben zelf net 22 .. :) .
    en ben nog wel jong
    mijn man word in september 34 ..
    we hebben nu een dochter van 1,5

16. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.331
    687
    113
    Utrecht
    Hoi Lovepeet,

Ik zit ook op dag 7 vandaag. Wel weer ronde 14. Wij zullen morgen wel weer beginnen. Mijn ovulatie vindt meestal plaats op dag 12. Wij insemineren op dag 11, 12 en 13. Op dag 8 beginnen we om dan dag 11 (drie dagen later) te insemineren. Toen mijn man zijn sperma moest inleveren moest er ook drie dagen tussen zitten. En de uitslag was heel goed. Sindsdien beginnen wij dan ook zo met drie dagen ertussen. En dan anderhalve dag later. Dus de ene dag 's morgens en de andere dag 's avonds en dan daarna wanneer en of we zin hebben. Ik heb echt een heel laag libido en praktisch nooit zin. Maar ja, het is voor een goed doel.

Verder merken wij bij het insemineren geen toestanden met lucht of zo. Mijn man werkt in het ziekenhuis en heeft wel ervaring met spuitjes en dergelijke. Zo zijn wij ook aan het materiaal gekomen. Het gaat eigenlijk prima en makkelijk. Wij deden het tot twee maanden geleden nog eerst in een bakje en daaruit direct opzuigen. Nu doen we het vanaf mijn buik, dit is wat intiemer en ook makkelijker met opzuigen.

17. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

haai ..nou als het voor jou zo werkt :)
    dan is het toch goed..
    wij doen het dan wel laten vervloeien ..
    ik merkte er wel verschil in ..

tja het intiemste werk is het niet maar ag
    je moet er wat voor over hebben !
    ik ben best een miss ongeduld erin ..
    en weet nog met onze eerste dochter dat ik mega boos was dat het de 1e x niet gelukt was.. ahahah !
    ag nu weet ik wel beter al hoop ik wel dat iedereen heel snel zwanger is

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Wauwww dames wat een verhalen in paar uurtjes tijd!!

@tassie jaaa doe gewoon een testje dan weet je het echt zeker? Spannend hoop zoooo voor je dat het raak is! Geeft ons ook weer een beetje hoop hihi!!
    En nee nee ik werk niet op maandan en vrijdag! Dus vanaf morgen pas weer illegaal op het werk hihi ! Vind het zo verslavend dit forum!!
    :)

@lovepeet ja was er echt kapot van! Nu zie ik het wel weer positief in!! Heb heeeele dure pillen besteld die komen deze week binnen die zorgen dat je met pco weer vruchtbaar wordt en eisprong krijgt 87% vd vrouwen! Dus hoop dat het werkt zodat ik niet via ziekenhuis behandeld hoef te worden!!
    Jouw woorden geven mij wel hoop... Ik maak me zoooo druk ook om sperma van hubbie! Als we het iedere dag doe zit er net 1ml in ! Lees ik op internet dat dat alleen bij mannen boven de 70 is!!!! Dames maak me zooo druk... Ik niet vruchtbaar en miss hubbie ook niet! Hij is 27 !! Geen ziektes medicatie en slikt super veel multis etc. Dus hoe kan dit nou.... :s !!

Wel fijn te weten dat jij al een gezond kindje hebt en dat ondank dat jouw hubbie dus ook niet al te veel zaad levert! Dat schept nog iets hoop hihi !!

En ook nog jong dus :) leuk dat ik een leeftijdsgenoot tref met dezelfde ervaring als ik hihi :)
    En grappig toen ik in februari stopte met de pil dacht ik ook aug/sept zwanger te raken! Deze maand is de hoop ook al weg! Hoop volgende maand met die pillen zwanger te raken! Zou zooooo fijn zijn!

Dames hopelijk dit jaar nog een positieve test voor ons allen!!

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Ps wat insemineren jullie weinig tassie! Ik ben sinds vorge week om de dag begonnen! Nu wilde ik deze week om de dag ! Vandaag werd eidenlijk 2e streepje met ovutest duidelijker! Dus dag hmmz dan maar ff iedere dag ... Je weet nooit! Altijd beter dacht ik zo hihi :) beter een paar zaadjes dan geen zaadjes! Haha

20. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.331
    687
    113
    Utrecht
    Hoi dames,

Nou, ik heb getest en niets, helemaal niets. Ik ben er niet verdrietig om, maar ik begrijp niet zo goed wat mijn lijf nu aan het doen is. Haha! Ik was de stad even in om testjes te kopen en ik was gewoon misselijk. En ik voel van alles in mijn buik en liezen. Nou ja, het zal wel. We gaan gewoon weer verder en ons weer voorbereiden op de ovulatie. Tja, dat wij niet vaak insemineren dat klopt, maar in het ziekenhuis doen ze het ook maar één keer. Maar ja, we doen het toch een keer of drie. Ik ben echt heel regelmatig met de eisprong, ik voel het, ik zie het en ik test ook. Dus op zich is dan drie keer wel voldoende.
    Tjee Bbibi heb je helemaal zelf medicijnen besteld via internet? Ik bedoel zonder recept? Ik hoop zo dat het werkt en dat je inderdaad niet naar het ziekenhuis hoeft voor behandeling. En wat je man betreft, tja het gaat natuurlijk vooral om de kwaliteit, he. Volgens mij kan je het ook via de huisarts laten testen, als je dat zou willen.
    Ik ga zo heerlijk genieten van een slagroomschnitt en een kopje thee. Even een verwenmoment.
    Daaag!

Deel Deze Pagina