zelfinseminatie-zwanger worden clubje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Grumpy, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @tassie, balen meid! maaaaaar misschien heb je tevroeg getest? was het heeel misschien een innestel bloeding en dan kun je nog niet zo snel testen! als je je nog zo voelt zou ik komend weekend nog eens testen als ik jouw was...
    houd hoop houd hoop!
    En je hebt gelijk... als je heel regelmatig bent kun je idd makkelijk voldoen met 3x ! ik heb dat niet dus grijp alle kansen uiteraard in de hoop op een ei... je weet uiteraard nooit... en ik hoop op een wonder hihi !
    en nee geen medicijnen! supplementen! in amerika zijn ze er wild van en schijnt goed te helpen bij pco-ers...

Gezond omgaan met PCOS

ben enorm benieuwd!
    En geniet van je verwen momentje!! hihi !!

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @bbibi
    Maak je geen zorgen ook.in een ml.zit vruchtbaar zaad!!!!

3. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.331
    687
    113
    Utrecht
    Goedemorgen!
    Ik hoop dat de supplementen ook bij jou gaan werken, Bbibi. Spannend, hoor. Helemaal uit Amerika. Heb je dat via internet gevonden? Of op advies van iemand?
    Nou, ik heb weer een gebroken nacht achter de rug. Ik heb de laatste dagen echt vreselijke hoofdpijnen. Afgelopen nacht had ik weer enorme krampen in mijn baarmoeder en steken in mijn onderbuik. Ik was weer misselijk en wist niet hoe ik in bed moest liggen. Af en toe kreeg ik ook een tijdje enorme rugpijn. Er gebeurt toch echt iets bij mij van binnen, maar wat???? Aangezien ik donderdag een afspraak heb met mijn fertiliteitsarts ga ik misschien vragen om een bloedtest, als ik dan nog steeds deze klachten/symptomen heb. Ik moet het snel weten in verband met mijn schildklieraandoening. Anders maakte het niet zoveel uit om nog een week of langer af te wachten. Wat een toestand.
    Nou, ik ga zo naar mijn werk. Jullie ook werkze!!!

4. Willian

Willian Lid

22 jul 2012
    9
    1
    1
    NULL
    NULL
    @tassie ik herken me wel in jouw verhaal. Heb sinds maandagochtend soms flinke steken in me lies, zere bovenbenen, met vlagen last van me rug en me borsten zijn ook met vlagen behoorlijk Gevoelig. Vind het zo raar het is ook pas 2dagen na me eisprong dus durf niets te hopen maar word wel helemaal gek van mijzelf. Haha. T is balen want kan pas op z'n vroegst volgende week woensdag een test doen.

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @lovepeet... ik hoop het ook dat dat zo is meid! wordt er zo depri van bij de gedachten dat daar misschien ooook nog wat mis mee is!!
    maja als ik hoor dat dat bij jouw ook is houd ik hoop!

@tassie & willian... spannend zeg! hopelijk voor jullie beide een posi test!! nog even geduld dames! ik duim voor jullie!
    en tassie... idd ff in het ziekenhuis vragen wat het kan zijn! en anders idd een bloedtest doen... dan weet je het zeker!

6. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kom terug van een weekendje weg en wat is er veel geschreven! Fijn hoor, wat een openheid hier en wat is het fijn om te horen dat je niet de enige bent. Aan de ene kant vervelend dat er meer mensen zijn die het op deze manier moeten doen, maar ook fijn om te horen dat je er niet alleen in staat.

Ik ben weer bijgelezen en heb verder weinig toe te voegen. Behalve dat ook ik me zorgen heb gemaakt over het aantal ml van manlief en het een tijd geleden ook heb opgezocht. Hoe weet je nou in hemelsnaam wat 'normaal' of 'weinig' is? Goed om te lezen dat het bij jullie mannen ook vaak 2 ml betreft. Bij de mijne is dat ook zo en soms nog wel minder. Hoef ik me daar ook geen zorgen meer om te maken. Leve de forums!

Ik blijf jullie allemaal volgen en hou jullie op de hoogte van ons. Wij gaan weer "lekker" aan de slag deze week!

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    He tientje!

hihi... nou idd fijn heh zon forum?
    vind het ook heerlijk... we worden steeds met meer hihi!
    En jouw vent dus ook zo ''weinig'' qua productie... ik wordt gewoon zo bang gemaakt via google met 5 tot 10 ml per keer.. ik denk huh... wij redden ''net'' de 2ml en bij dagelijks maar net 1 :( dus dan maak ik me zo druk... ik moeilijk vruchtbaar met pco en manlief dan misschien ook wel!\
    maar die leeft kei gezond... rookt niet drinkt niet neemt geen medicatie, nooit zien, krijgt van mij super veel goede supplementen met bewezen voor vruchtbaar zaad... ik denk wtf hoe kan dat nu ... hihi

hoe oud ik jouw man tientje als ik vragen mag?

En je weekendje weg lekker geweest?
    succes met Z.I. vd week!

ik ben ook sinds vorige week weer bezig en nu even dagelijks! mijn ovutest wordt donkerder...
    dus dames fingers crosst dat ik hopelijk toch een ei krijg deze maand!!! :)

8. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Bbibi: mijn man is 35. Dat kan het dus niet zijn, hij is jong genoeg! Ik ga er voorlopig gewoon vanuit dat het normaal is, of normaal kan zijn. Pfff...dagelijks ZI! Goed dat jullie dat doen, maar het lijkt me best zwaar. Enne..in dat geval lijkt het me niet raar dat de productie wat lager is. Niet ongerust over maken dus!

9. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh, en Bbibi: laat je niet van de wijs brengen door Internet! Ook ik heb hetzelfde gedaan. Ik stuitte ook op website waar het over 5-10 ml ging. Maar gelukkig ook op professioneel uitziende sites die het over 2 ml hadden. Nu ik uit meerdere reacties in dit clubje lees dat dat meer voorkomt ben ik gerustgesteld. Wat internet niet kan aanrichten in een hoofd!

10. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    mijn man word 34
    dus het heet niet veel te maken met de leeftijd gelukkig !

verder ja ag
    ik ben er ook al een keer door zwangergeraakt
    dus zal nu ook wel lukken neem ik aan !!

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @tientje! Owh jaa... Heb jij idd wel goede sites gevonden met 2ml? Oke pfieuw.. Hihi dan is het goed!! En idd vooral als ik lees dat jullie mannen ook jong zijn en dat ook hebben zal het vast goed komen hihi!
    Thnx meiden dat jullie het even mee willen delen! Scheelt mij een hoop stress! :)

@lovepeet ja dat is nog wel de grootste geruststelling dat jij daardoor al zwanger bent geraakt!! De rest niet geloof ik heh hier in dit forum? :)

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    He Pien, hoe is het met jouw meid? al even niet gesproken!

En Tassie... hoe is het met je pijn? hopelijk ben je er vanaf? offff nog beter misschien toch nog een posi-test voor jouw?
    ik hoop het voor je!

Verder nog nieus hier dames? Ik heb sinds dinsdag mijn pillen binnen!
    dus gister morgen en vandaag al ingenomen! spannend hoop zo dat het iets gaat doen! :)

13. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.331
    687
    113
    Utrecht
    Hoi allemaal!
    Het is inderdaad fijn om openlijk te kunnen praten met elkaar over zi en alles eromheen.
    Goh, jullie zijn toch wel jong heb ik het idee!!! Nou ja, iemand moet natuurlijk de oudste zijn:D
    Ik ben vandaag bij de fertiliteitsarts geweest. Ik heb uitstrijkjes verricht bij mijzelf. Blind ging dat. Ik moest zelf even "roeren". We hebben wel gelachen, hoor. Het is echt een hele leuke en lieve vrouw. En ik word op de wachtlijst geplaatst voor een laparoscopie met HSG. Wel spannend, hoor.
    Verder heb ik niet meer zulke krampen gehad als eerder beschreven. Wel nog steeds kriebelingen in mijn buik, steken in mijn liezen en onderbuik en steekjes in mijn borsten. Ik had vanmorgen weer getest en weer blanco. Nu stop ik daarmee. De arts vertelde mij dat de schildklierfunctie niet zo snel aangetast raakt bij een prille zwangerschap. Dat stelde mij zeer gerust zodat ik mij weer kan concentreren op de aankomende zi-ronde.
    En Bbibi, jij bent aan de pillen?! Ik hoop dat je er baat bij hebt!!

14. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Tassie74: jij bent dan (misschien) wel de oudste, maar ik ben ook niet meer zo piep hoor! Ik word over een maand 34. Niet jong, niet oud, maar de tijd begint wel een beetje te dringen. Vooral in mijn hoofd....

Hoe lang is die wachtlijst voor de laparoscopie? Of is dat niet bekend? Nou ja, hopelijk is het helemaal niet nodig en gaat het lukken dmv ZI!

15. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.331
    687
    113
    Utrecht
    Hoi Tientje,

Ik voel die druk ook wel qua leeftijd. Maar ja, terugdraaien kan ik het niet.
    Ik weet niet zo goed hoe lang de wachtlijst is voor de laparoscopie. Ik zal volgende week of zo daarover bellen met het opnamebureau. Het wisselt erg. Daarbij moet ik ook, vind ik, rekening houden met mijn werk. Het is natuurlijk geen levensbedreigend iets. Het is vakantietijd en het moet ook nog tussen menstruatie en eisprong plaatsvinden. Ik hoop natuurlijk niet dat het maanden en maanden gaat duren.
    Het meest hoop ik inderdaad toch op een zwangerschap zodat die operatie niet nodig is.....

16. BeertjeS

BeertjeS Actief lid

2 aug 2012
    286
    0
    0
    Mijn man en ik gaan ook proberen zwanger te worden via zelfinseminatie. Ik heb vandaag diverse potjes en spuitjes (10ml) besteld via een digitale apothekerssite. Als het goed is hebben we de spulletjes morgen in huis. We zijn nog niet gestart met ZI, dus alle tips zijn voor ons welkom!
    Mijn vruchtbare periode is net voorbij, dus we starten eind augustus met onze eerste ZI poging. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ben namelijk erg benieuwd!
    Ik ben trouwens 32 jaar, sinds januari met de pil gestopt en aangezien het op de 'normale' manier niet lukt, willen we ZI gaan proberen. Ik ben heel regelmatig ongesteld. Is een ovulatietest dan nodig, of kan ik dan na dag 11, 13 en 15 in de cyclus het sperma inspuiten? Wat raden jullie me aan?

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ tassie, fijn te horen dat het goed met je gaat!
    en dus bij de arts geweest! fijn meid er zit dus schot in de zaak...
    dat is al fijn! en goed dat je een leuke gynae hebt! en dat je er ook nog eens mee kunt lachen! het is allemaal al vervelend genoeg als het niet erg wil lukken!

En dat de tijd een beetje dringt kan ik me voorstellen dat dat beangstigend maakt! maar daarom is het maar goed dat je al onder behandeling bent toch?
    ik hoop zooooo voor je dat die kijkoperatie niet nodig zal zijn! maar bekijk het positief ... zo wel ... met HSG is de kans daarna op een zwangerschap des te groter!!

Dames hier ff weer een dipje hoor! begin echt depri te worden en weet gewoon niet zo goed wat te doen!
    2 weken terug dus bij gynae te horenv gekregen vermoedelijk pco!
    nu had ik goede hoop dat ik deze ronde miss een eisprong zou krijgen! want maandag zat ik op dag 15 en kreeg een duidelijk 2e streepje! helaas bleef dat ze maar wel suuuuper licht en vandaag zelfs nog weer lichter :( snik snik...
    het begint me gewoon op te breken! eerst zooo lang niet ongi! toen eindelijk ongi en nu weer geen eisprong! ik maak geen schijn van kans zo! ik ben het gewoon beu!
    zou ik niet gewoon alsnog eerder een afspraak kunnen maken als ik uitleg dat ik gewoon echt niet meer wil wachten...

iemand advies?

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    hoi beertjes!

join the club hihi!
    goed dat je ZI gaat proberen!
    nog niet in de MMM?
    heeft je man goed zaad/ zo ja zou ik tijdens je eisprong iedere dag insemineren... maar daarover zijn de meningen denk ik verdeeld! en anders zou ik idd om de dag doen! wij beginnen als de week voor ik een ei ''zou moeten hebben'' en gaan daarne ook nog even door voor stel dat..

als je duidelijk weet wanneer je je ei hebt is dat niet nodig!

op de site van zelfinseminastie kun je meer info vinden (zie google).
    Maar het beste is dat je man zijn sperma in een bakje opvangt. Het beste is het op kamertemperatuur met gesloten dop even 5 minuutjes te laten vervloeien om het vervolgens op te kunnen nemen met je spuitje.

Daarna inbrengen. Het beste is als de vrouw vlak daarna ook ''klaar komt'' zodat het sperma direct naar de baarmoeder wordt gezogen waardoor je meer kans hebt op bevruchting!!

hoop dat je iets aan de info hebt :)

19. BeertjeS

BeertjeS Actief lid

2 aug 2012
    286
    0
    0
    Wat fijn dat iedereen hier zo open over is en dat dit forum bestaat. Helemaal super om alle reacties te lezen.

Bbibi; wij gaan ZI doen aangezien mijn vriend tijdens de seks niet klaar kan komen. We hebben 3 jaar een relatie en in de afgelopen 3 jaar is hij geen enkele keer tijdens de seks klaar kunnen komen en heeft ook nooit een ejaculatie gehad.

In het begin had mijn vriend last van erectieproblemen. Daarvoor zijn we bij de huisarts geweest. De huisarts heeft pillen voorgeschreven en deze helpen. We kunnen dus gewoon seks hebben samen momenteel, maar na anderhalf uur proberen komt hij niet tot een zaadlozing. In januari ben ik gestopt met de pil en vanaf dat moment proberen we het. We vrijen wat af, maar het lukt niet. Heel jammer natuurlijk, maar het is nu eenmaal zo. Mijn vriend is nu gestopt met de pillen en kan gewoon op een natuurlijke manier een erectie krijgen. Dat probleem is dus verholpen :)

De huisarts heeft ons doorverwezen naar een seksuoloog vanwege het uitblijven van een zaadlozing. Maar we willen vanwege onze kinderwens eerst via zelfinseminatie proberen zwanger te worden, aangezien mijn vriend wel door zich af te trekken klaar kan komen. Dat (dat we met ZI gaan proberen) hebben we onze huisarts niet verteld trouwens. Niemand weet er verder vanaf, vandaar dat dit forum voor mij erg prettig is.

De sekuoloog is ook nog wel een optie. Misschien dat dat helpt om tijdens de seks wel te kunnen ejaculeren. Maar de sekuoloog stellen we voorlopig nog even uit.

Bibi, wat bedoel je met MMM?
    Bedankt voor je informatie trouwens, daar ben ik heel blij mee! De website van zi is ook erg prettig. Ik ben een stuk wijzer geworden :)

20. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Bbibi: ik snap je dip, ookal heb ik er zelf niet mee te maken. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is. Hoe weet je nu wanneer je moet insemineren als je cyclus zo rommelig verloopt? ik zou een nieuwe afspraak maken met de gynaecoloog. Afwachten heeft toch helemaal geen zin? Alsof het dan vanzelf weer goedkomt. Ik vind dat ze zich er te gemakkelijk vanaf maakt. Ze stelt een diagnose en zegt daarna dat je moet afwachten. Raar advies. Ik zou gewoon bellen, de situatie uitleggen en actie eisen. Succes ermee, hou je ons op de hoogte?

@BeertjeS: jouw verhaal klinkt exact als het mijne. Zonder die erectieproblemen en medicijnen dan. Zelfs je leeftijd komt (bijna) overeen. Ook mijn man komt niet tot een zaadlozing tijdens penetratie en heeft dit ook nooit gekund. Wij willen/gaan ook niet naar een sexuoloog omdat we er eigenlijk helemaal geen moeite mee hebben. Het is alleen lastig met kinderen krijgen. Ik, noch mijn man heeft er ooit psychisch moeite mee gehad, sex is gewoon fijn en er zijn ook andere manieren om tot zaadlozing te komen. Het is pas lastig geworden toen we onze kinderwens wilden vervullen. En wat jij zegt: een sexuologe is een langer traject en we willen zo snel mogelijk kinderen. En mijn man wil er helemaal niet over praten met iemand, simpelweg omdat hij er geen problemen mee heeft. Ik ga er altijd maar vanuit dat penetratie bij hem te weinig stimulatie oplevert. Met zijn hand (en mijn mond) gaat het namelijk wel prima. Ik zou dus gewoon maar eens ZI gaan proberen. Lukt het niet, dan kun je altijd nog andere acties uitvoeren. Tenzij jullie er natuurlijk wel problemen mee hebben.

Wij doen het zoals beschreven op www.zelfinseminatie.nl. Soms zonder dat cathetertje, want daar geloof ik niet zo in.... Maar voor de rest staat het daar goed beschreven!

Deel Deze Pagina