Hoi meiden, ik ben helaas vanmorgen ongesteld geworden. Ik ben echt even ontdaan. Ik heb soms het gevoel dat het gewoon niet mag, alweer meer dan anderhalf jaar bezig en nog steeds niets. Sorry hoor, ik zit er nu even doorheen. Morgen voel ik mij waarschijnlijk alweer wat beter.
Tassie: getsiederrie jij ook al . Ik had nog wel goede hoop voor je... Dikke knuffel meid. Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Maar eerst gewoon maar ff laten gaan die emoties! Sterretje: succes meid, je komt er wel. Heb je nog iets aan de site gehad? Ik had het zelf nog niet eerder gezien, maar het klinkt wel heel vertrouwd en goed. Als het wat is hoop ik dat je een beetje in de buurt woont . Ik hoop dat je man volgende keer beter zaad heeft. Kan zo maar zo zijn hoor. Hoewel het volgens mij niet uitmaakt in wat voor 'toestand' hij het produceert . Bbibi: hoe ist met jou meid? Je bent al een tijdje stil... De rest allemaal nog een fijne zondag!
@Tassie: en terecht dat je ontdaan en boos bent! Voel verschrikkelijk met je mee. Ondanks dat ik nu zwanger ben weet ik nog maar al te goed hoe de teleurstelling, elke maand weer, voelt en hoe het je leven kan beinvloeden. Allemaal: veel sterkte ermee. Ik had deze maand goede hoop voor jullie allemaal. Ik blijf net zolang meelezen totdat ik van jullie allemaal goed bericht heb gelezen. Weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen behalve: ik denk aan jullie.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Dat is altijd fijn. Ach ja, het is the day after......en zoals bijna altijd voel ik me al een stuk beter. Ik heb gisteren wel erg veel gehuild (veel meer dan anders). Op een gegeven moment moesten we er samen zelfs om lachen. Het was echt zo: "oh, daar komt er weer één. (een huilbui dus). Gisteravond verslikte mijn man zich nog in het eten en ik raakte er helemaal van in paniek. Ik voelde mij achteraf zo stom, omdat ik eigenlijk zo in shock was, dat ik aan de grond genageld stond. Gelukkig was het na een kwartier weer goed met hem. Hij heeft dus helemaal niets aan mij.......toen was ik daar natuurlijk weer verdrietig over. Maar een goede nachtrust heeft mij zeer goed gedaan en ik voel mij vandaag weer prima. Ik weet niet of jullie dat ook hebben of hadden, maar ik heb wel eens als ik ongesteld ben, dat ik nog hoop heb dat ik toch zwanger ben. Nu heb ik dat ook weer een beetje. Het slaat nergens op, mijn temperatuur van vanmorgen was ook erg laag, maar toch....... Ach, ook dat slijt de komende dagen.......
@Tassie74 vervelend maar geef de moed ook niet op gewoon doorgaan naar de volgende ronde, hopelijk komen er allemaal wel, met vallen en opstaan. @Pien , ik ben op de site geweest, helaas is het niet in de buurt. Het is op 3 uur afstand heen en terug. Erg jammer, maar niet te doen met mijn partner die full-time baan heeft. Dames heb en een vraag ter info en een mededeling Mijn vraag is allereerst.. Ik heb een gemiddelde cyclus van 34 dagen.. Mijn kortste cyclus is 32 en langste 38. Dus ik ga er van uit dat ik niet direct na mijn ongesteldheid mijn eisprong heb. Vanaf dag 15 ben ik begonnen met CB ovulatie test en nog niet echt een 2e streepje te zien, de vage streep wordt nu langzamer hand breder en ietsjes donker. Vandaag was zeg maar duidelijk een licht streepje te zien.. Inprincipe moet ik rond 14/15 december ong worden. Zou het kunnen dat ik nog mijn eisprong moet hebben? Ik zit nu op 11/12 dagen voor mijn nod.. Kan dat, dat mijn eisprong kan plaatsvinden op een korte termijn voor nod? Mijn mededeling is, dat ik nu mijn alle moed heb verzameld en door ben gegaan met zelfinseminatie.. Door jullie steun heb ik alle knoppen omgedraaid en dat het echt niet zo verder kan gaan vooral nu we slechte zaad hebben. Misschien weten jullie nog dat toen ik hier op de forum was vroeg of je van buitenaf in de opening kon spuiten. De maanden er voor deden we met de penis ertegen aan legen zeg maar.. (sorry voor deomschrijving). De maand na de inseminatie zeg maar in de opening te hebben gespoten , heb ik geprobeerd om er iets in te krijgen en kreeg er 2.5 cm a 3 cm in. Nu de volgende maand alweer , dus enkele dagen terug heb ik er 6 a 7 cm ingekregen!!!!!!!! Voor mij is het een wonder.. maar vraag niet hoe, ik was echt in gevecht met me zelf en mijn partner mocht er even niet bij zijn van me, want me concentratie viel anders weg en deed het pijn. Met veel uffen en puffen en proberen te ontspannen is het me gelukt om de spuit er in te krijgen...! Alleen ging alles er wel gelijk weer uit terwijl ik half uur met benen omhoog lag.. Dat was wel minder......... Maar ik ga dit gevecht aan dankzij jullie goede woorden en dat ik het niet moet opgeven!
@Sterretje; Als je echt nog geen positieve ovutest hebt gehad, zal het best kunnen dat je ei nog moet komen. Eventueel kan je ervoor kiezen om erbij je temperatuur op te meten (liefst rectaal) 's morgens voor het opstaan. Het geeft meer duidelijkheid, zeker in combinatie met ovutests. Verder vind ik het superknap van je dat het gelukt is om de spuit zover naar binnen te krijgen!!! Echt, petje af! Voor het insemineren doe ik altijd een kussen onder mijn billen, zodat mijn bekken wat gekanteld is. Wanneer het zaad in het kuiltje ligt, loopt het er zo weer uit bij het opstaan. Je moet er voor zorgen dat het zaad daar voorbij komt. En dan ook nog eens klaarkomen zelf. Ja, het is best een heel gedoe alles bijelkaar Enneh, tuurlijk gaat het ons ook lukken om zwanger te raken!! @Bbibi; hoe is het met jou, meid???
Nou, bij mij als ik het begin te spuiten loopt het er gelijk uit, heb ook het gevoel dat er de uren erna ook wat uitloopt, maar dat is dan weinig.. Heb jij dat ook ? Hopelijk verlies ik niet de goede cellen Ik hoop ook zo echt dat mijn ei er vandaag of morgen is en dat ik hem niet heb gemist.. Oeps vergeten te zeggen dat ik ook een kussen er onder doe, soms 2 omdat ik best overgewicht heb, heb ik het gevoel dat mijn bekken niet echt kantelt maar
Wat goed Sterretje dat het beter gaat met het spuitje! Ik had hele wisselend cycli. Soms werd ik 8 dgn na eisprong (ik temperatuurde) al ongesteld... Kan erg wisselen. Maar die CB moet toch een smiley geven? Wat fijn dat je hier steun krijgt van iedereen! Ik deed ook kussen onder mn billen en 15 min blijven liggen. Soms met hoogtepunt, maar soms was ik ook gewoon moe en deden we dat niet... Was het soms ook helemaal beu... Heel veel succes deze ronde! Tassie: goed dat je gister je tranen de vrije loop hebt gelaten! En dat je goed geslapen hebt. Dat laatste wat je zei, over hoop hebben, had i, nooit, maar m'n man wel... Soms wel vervelend... Maar goed: veel succes weer komende ronde! Bbibi: hoe is het met jou? En duim voor jullie allemaal nog stevig door!!!
Sterretje: dat eruit lopen is normaal, ik merkte wel in m'n vruchtbare dagen, dat er minder uitliep...
@Grumpy, klopt, hij geeft tot nu toe alleen een leeg rondje aan. Maar als je de test uit de monitor haalt, kan je de streepjes gedoe zien, dus aan de hand daarvan zie ik dat het streepje nog steeds wel vaag, maar iets beter te zien is dan de vorige dagen en wat donkerder word.. Rare zins opbouw maar hopelijk begrijp je wat ik bedoel
@sterretje: bij mij liep er ook vaak wel wat uit, dus daar moet je je niet druk om maken. Dat is bij ' normale sex' ook het geval.Bij mij was het de ene keer meer dan de andere keer, maar altijd wel wat! En ten tweede: kijk niet naar de streepjes op de CB ovulatietest! er staat duidelijk in de handleiding dat je dit NIET moet doen. Ik heb me er ook ooit toe laten verleiden, maar heb gemerkt dat er echt geen verband is tussen de zichtbaarheid van die streepjes en de negativiteit/positiviteit van de test. Ik heb dat ook lang gedacht, maar het is echt niet zo. Die streepjes zeggen niks, hoe sterk dat ook mag lijken. Kijk gewoon alleen naar het wel of niet verschijnen van een smiley!
Klopt wat Tientje zegt over de CB-ovutesten! Trouwens Tientje, ik had de ovutesten gegeven aan iemand anders van ZP en die is de 1e ronde na het gebruik ervan zwanger geraakt, grappig hè!
@Grumpy: echt waar??? Het is gewoon een superovulatietest-pakketje! Zij zou ze eigenlijk ook weer door moeten geven (als ze nog over heeft) en kijken of de trend zit voortzet, haha!
Hoi lieve meiden, sorry dat ik ff afwezig was... maar had e3cht even tijd voor mijzelf nodig! om toch weer positief erboven te staan! ik heb het mijn broer en schoonzus van het weekend verteld! zij waren ergens dol enthousiast omdat ze miss wel snel oom en tante zouden worden... maar ook ergens verschrikkelijk verdrietig dat het ons niet lukte! zij zagen het allemaal net even wat positiever in dan wij (logisch ook omdat zij niet in dezelfde situatie zitten) maar fijn het er even over gehad te hebben! verder sinds gisteren weer aan de clomid 100 mg. ik moes aan de FM's blijven deze ronde! maar had volgende week woensdg geen tijd dus ga volgende week donderrdag (dag 13) en daarvoor ga ik gewoon aan de ovutesten hoe is het met jouw tassie zag dat je ook ongui was geworden! wat naar meid hele dikke knuffel voor jouw hopelijk is het ons ook gauw gegund! @pien hoeist met jouw? ook weer aan het spuiten voor de volgende IUI? ook de draad weer opgepakt? welke cyclusdag zit je? we lopen weer bijna gelijk denk he? hihi @tientje lief dat je ons blijft steuenen meid! hoeist met je misselijkheid? gaat het alweer wat beter? @grumpy, met jouw en de kleine uk ook alles goed? fijne dag ladies x
ohh @sterretje! wat enormmmm erg van je man zijn zaaduitslag!! de aantallen zijn overigens prima! maar het beweegelijke idd niet wat enorm vervelend! wel goed dat je toch weer zo positief ervoor gaat! en al 7cm erin!c wauwww super knap van je! een echte doorzetter zo te horen, respect!!