zelfinseminatie-zwanger worden clubje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Grumpy, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

15 okt 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Damess !!! Vandaag rond 12 uur een smiley gekregen! Ik heb voor het laatst eergister geklust en dan nu vandaag, ben ik dan nog op tijd denken jullie???
    Zometeen als mijn mannetje thuis is gelijk klussen ben zo bang dat mijn ei weggaat zo snel :)

Hoe kan ik een foto als bijlage doen?

2. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Sterretje; zeker ben je dan vandaag nog op tijd! Ei springt 24-36 uur na positieve test, dus hij moet nog springen! Meest geschikte dagen voor inseminatie zijn dus vandaag en morgen! Aan de slag dus!

3. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

15 okt 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooohh dank je wel , oh wat ben ik blij dat ik hem nu tegemoet gekomen ben, alleen is het wel zo dat ik gister ochtend getest heb en dan vandaag rond 12 uur , dus dan zit er al 24 uur overeen, misschien was die iets eerder gesprongen, dus gelijk aan de slag...

Heeeel spannend :) Duim voor me please dames ohh wat wil ik graag zwanger worden :)

4. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Succes Sterretje! Yeah een :) Als je op plaats reactie en dan het paperclipje klikt kan je een foto toevoegen.

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Bbibi: fijn dat je er met familie over hebt kunnen praten. Dan kan soms enorm opluchten! Heel veel succes met de Clomid en hoop dat je een mooie ovutest gaat hebben en daarna een hele mooie andere test:D
    Hier gaat het goed en met de uk: geen idee, dat mogen we donderdag bekijken...

6. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

15 okt 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is het gelukt met de foto, kunnen jullie hem zien ?

Bijgevoegde bestanden:

7. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

15 okt 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bbibi bedankt voor je steun meis, ik hoop voor je dat jij volgende week ook je ei kunt vinden. Vandaag ben ik helemaal happy dat ik hem heb kunnen vinden, alleen nog even zien zwanger te raken, ivm slechte zaad van mannetje.. Ik hoop goed nieuws van je te horen Liefs sterretjexx

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @grumpy dat luchtte zeker even op! mijn ouders wisten het al! broer en schoonzus nog niet! dus fijn er idd even over gehad te hebben :)

maar jij mag morgen dus weer kijken? nice!!!! hopelijk weer een mooie levendige kleine uk te zien :D

@sterretje! fijn je posi ovutest meid! dat wordt weer gericht insimineren!!! en ook voor jouw hoop ik snel resultaat meid! hopelijk gaat hij weer wat verder erin (klinkt zo raar nu hihihi)... maar zou mooi zijn :)

9. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik heb ook overgewicht !
    en heb dat ook zo gedaan

eerst het zaad in mij gespoten met een spuit
    ( ene x vervloeien en dan een x niet )
    zelf klaarkomen

kussen onder mijn billen
    blijven liggen ( 20 minuten )

10. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

15 okt 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik doe ook het zelfde alleen niet meer dat vervloeien, dat deed ik de vorige maanden wel, maar nu las ik overal van dat als je normale sex hebt dat het er ook gewoon in gelijk in gaat. En misschien doe ik wel iets fout met het vervloeien waardoor ze misschien onderkoeld raken en toch dood gaan...
    Nu hou ik het spuitje ook niet vast hoor, als mijn mannetje klaar is dan vangen we het uit het potje op in de spuit en leggen we het in een bakje, daarna ga ik al vast liggen met een kussen onder mn bips en dan spuiten. Ik gebruik wel 1 ml spuitjes die zijn heel dun dus daar gebruiken we dan 3 spuitjes voor. Dus dan spuit ik ze achter elkaar er in.
    Ik lig ongeveer 30-40 minuten nu dit keer :)
    Ongeveer 10 minuten na dat het er ingespoten is klaarkomen daarna nog ongeveer 20 min met benen omhoog blijven liggen.

Oh bedankt voor je tips in ieder geval, ik moet het wel van de zwangeren leren :) Hopelijk doe ik het goed, mijn cervix begint nu we minder te worden, vandaag geen cb ovulatie test gebruikt, ik was er al doorheen, om nou nog een te kopen vond ik te duur, had nu toch gister al een smiley :)

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik zal je aanraden een andere spuit te gaan gebruiken zodat je alles in 1 x erin kan spuiten
    omdat ze op lichaamstempratuur moeten blijven

12. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Alles goed! Ben op 11 weken gezet:) Zo opgelucht, nu kan ik echt gaan genieten! Liefs voor iedereen!

13. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    gefeliciteeeeeeeeerd-!!! super gaaf he

14. Tassie74

Tassie74 Fanatiek lid

23 mei 2011
    3.335
    692
    113
    Utrecht
    @Grumpy; Wow!!! Wat ontzettend gaaf, joh! Als je het zo ziet, is het toch al heel wat. Ik bedoel dat het echt al groot lijkt met alles erop en eraan.
    Misschien heb ik er overheen gelezen, maar hoe groot is het kindje nu?
    Nogmaals, van harte gefeliciteerd!
    @Sterretje; wij laten het zaad ook niet vervloeien. Dat vervloeien is, volgens onze fert. arts, van belang bij het opzuigen van het zaad. Wanneer het dan wat wateriger is dan gaat dat makkelijker. Maar dat is afhankelijk van het zaad. Wanneer het zaad van zichzelf wat dikker is, dan is het handiger om het eerst te laten vervloeien voordat je het opzuigt met een spuitje. Bij ons is dat niet nodig. Echter, voordat ik er helemaal klaar voor ben, zijn we toch een paar minuutjes verder. Ik moet eerst op een kussen liggen, dan een katheter inbrengen en dan dus het spuitje daaraan koppelen.
    @Bbibi; ik ben vandaag bij die kruidengenezer geweest. Hij is heel eerlijk en zei in ieder geval tegen ons dat hij ons kan helpen en dat ik zwanger zal raken. Volgende week kan ik onze kruiden en pillen ophalen. Ik moet er wel bij zeggen dat wij best schrokken van het bedrag dat hij hiervoor vraagt. Het is wel eenmalig, dus totdat hij resultaat heeft geboekt (lees: totdat ik zwanger ben). Ik ben benieuwd! Mocht je meer willen weten dan mag je mij natuurlijk best een pb-tje sturen.

15. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

15 okt 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sterretje; wij laten het zaad ook niet vervloeien. Dat vervloeien is, volgens onze fert. arts, van belang bij het opzuigen van het zaad. Wanneer het dan wat wateriger is dan gaat dat makkelijker. Maar dat is afhankelijk van het zaad. Wanneer het zaad van zichzelf wat dikker is, dan is het handiger om het eerst te laten vervloeien voordat je het opzuigt met een spuitje. Bij ons is dat niet nodig. Echter, voordat ik er helemaal klaar voor ben, zijn we toch een paar minuutjes verder. Ik moet eerst op een kussen liggen, dan een katheter inbrengen en dan dus het spuitje daaraan koppelen.
    .[/QUOTE]

@Tassie74 inderdaad het duurt een paar minuten voordat het er inzit. Euhm ik weet niet of het super super erg is als er een paar minuten tussen zit omdat in het ziekenhuis de vorige keer, van productie tot afgeven aan de balie duurde ook een paar minuten. Ik hoop het niet, ik heb in iedergeval alles klaar liggen van te voren de kussens spuitjes potjes etc.. :)
    Ik ga nu piekeren maar hoop niet dat het een ramp zal zijn.

@ trouwens wat een prachtige echoooo z!! Zo lieff en klein nog ! Super mooi echt een wondertje

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @grumpy wauwwwww prachtig!!! Lekker genieten nu!!!

@tassie owh zou je mij de detaills willen mailen! Hoe het consult liep wat er besproken is etcetc?
    En ik zou ook heeeel graag willen weten wat het kost ( kijken of mijn budget dat toelaat hihi) en of je het vergoed krijgt?
    Ik ben ontzettend benieuwd!! Ik wil ook wel heeeeeel graag gaan! Maar zit met de kosten en daarbij dat ik 20dec eerst gesprek wil afwachten van gynae! Dus alles tegelijk is sowieso niets!!! Ik zie je pbtje wel verschijnen hihi :)

@pien hoeist met jouw meid? Zit jij alweer niet bijna rond je ei? Ik heb donderdag mijn eerste fm ( cd13) en dan hoop ik vrijdag eisprong!! Dus vanaf maandag begint de inseminatie weer!!

Fijn weekend meiden
    X

17. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hallllloo meiden

18. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Grumpy: mooi meid, een hele opluchting weer :). Lekker genieten meid!
    Sterretje en tassie: kan nooit erg zijn dat er een paar minuten tussen productie en inbrengen zit. Bij IUI zit er wel bijna 2 uur tussen namelijk...
    Tassie: ik ben ook wel nieuwsgierig naar die kruidengenezer. Kun je mij ook een pbtje sturen met wat info en kosten?

All: het is echt een rare ronde... Vorige week al 2 FMs gehad. En vandaag waren De eitjes wel gegroeid, maar nog niet groot genoeg. Gezien de groei tot nu toe, mag ik vandaag en morgen nog menopur doorspuiten, woensdag pregnyl en dan vrijdag IUI. Ik dacht woensdag wel de IUI te hebben, maar mooi niet dus. Ben wel erg blij dat het niet op donderdag is, want dat kwam echt iet uit met mijn werk. Vrijdag is m'n vrije dag dus eigenlijk helemaal goed :). Nu het resultaat nog eens... ;)

19. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
  20. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

15 okt 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow mijn god wat prachtigggggg @lovepeet, hoop dat ik ooit in mijn leven ook zo'n mooi plaatje mag plaatsen hier!

Deel Deze Pagina