Grumpy: spannend meid, het schiet al op die 20 weken echo! HOpelijk blijkt dan alles helemaal goed te zijn met de kleine! ALl: de hoop is weer verloren. Eerste bruine afscheiding gezien . Het is ook zoooooooooooooooooooo oneerlijk! Vlak ervoor vertelde goede vriendin dat ze zwanger was. Nou ik weet het ff niet meer hoor....
Pien, geef de hoop niet op hoor! Ik ga andere stappn nemen als je misschien wil weten hoe en wat zou je me best een pm kunnen sturen. Ik ga samen met een vriendin een behandeling doen (vriendin die nu 4 jaar geen kindje kan krijgen zonder te weten waar het door komt terwijl ze allebei onder controle zijn geweest zonder dat er wat met hun aan de hand is). Er zijn weinig mensen die zonder resultaat uit dat ziekenhuis zijn gekomen. Misschien als je het wat vind kan ik je wel wat meer info geven. Lierfs sterretjexx
@pien, life is fucking unfair!!! wat een k*t ellende! Dikke knuffel voor jouw! Weet precies hoe je je voelt! Bij nij maandag man zijn neef bevallen kreeg ik te horen! Toen smiddags vertelde beste vriendin hoe erg ze he ook voor mij vond dat zij zwanger was van haar 2e ( mijn man en ik zijn begonnen nadat zij was bevallen van eerste) toen woensdag hoorde ik van een drank en rookverslaafdd oud collega dat ze met 1x sex zwanger is van een tweeling van haar ex!! En zaterdag weer een vriendinnetje van hierzo die ik ook life zie! ( heeeeeeel blij voor haar ze heeft ook pcos) maargoed zo zie je maar in 1 week tijd! En mijn jaar is vertreken zonder kind! Wat een oneerlijkheid! Nogmaals heeeeeele dikke knuffel!! Wat is verder je plan? Direct starten met ivf? X
Sterretje: bedankt voor het meedenken. Als je wilt mag je me wel een PB sturen over je plan. BBibi: thanks voor je meeleven meid! we wachten nog even met IVF. Ik denk dat het goed is dat ik 2 maanden rust neem en dan ga beginnen. Meestal moet je eerst ook nog een maandje aan de pil, dus al met wordt het denk ik ergens april dat we starten. Die vriendin van me is ongeveer tegelijk begonnen met ons voor haar eerste, die nu 2,5 is... De moed zakt me wel wat in de schoenen, ik zie het haast niet meer gebeuren hoor dat wij nog een kindje krijgen, een soort akelig voorgevoel... .
Oh nee Pien Wat een naar nieuws dat het weer niet gelukt is Hele dikke knuffel! Misschien wel even goed om rust te nemen voordat jullie starten met IVF.
@pien owh dus je gaat wel al ast starten met de "voorbereidingen" van de ivf! Kunnen ze jouw niet beter eerst nog een laparoscopie geven? Om te zien of je endo dan niet erger is geworden?? En ik snap hoe je je voelt! Mijn vriendin die nu zwanger is van de tweede was ook pas net bevallen van de eerste! Ja het is ontzettend oneerlijk verdeeld in de wereld! Verschrikkelijk gewoon!!!! Maar houd een ding in je achterhoofd! 80% is na een jaar zwanger 90% na 2 jaar! En in de jaren erna nog 7% extra ! Dus 97% totaal! De kans is toch wel erg aannemelijk dat jij daar in gaat horen hoor pien! Ik gun het je zo !!! Dikke knuffel!
@Pien: zoals Bbibi zegt: het is verschrikkelijk oneerlijk. Ik had echt gehoopt dat deze laatste IUI-kans de jouwe zou worden. Ik weet niet wat ik moet zeggen. "Houd hoop" vind ik erg cliche-matig en je hebt er weinig aan. Ik hoop echt dat je je moed kan vinden over een tijdje weer door te gaan. Die pauze inlassen lijkt me een erg goed idde, even rust. Hou je ons wel op de hoogte hier als je weer verder gaat?
@hier wel goed nieuws! vandaag weer FM gehad! echt bizar vrijdag was bmslijm 4mm en ei 11mm\en vandaag cyclusdag 15 had ik bmslijm van 8mm en opeens een ei van 26mm!!!!!! oftewel kan ieder moment springen! dus super happy! hihihi dus dat wordt vanaaf weer aan de klus!
Joehoe Bbibi! Niks staat in de weg: jouw ei komt eraan en kwaliteit van je man is prima. Dit moet hem haast wel worden! Succes!
hihi jaaaa goed he? ben helemaal happy! kans is nog steeds klein natuurlijk! maar goed we gaan er gewoon voor hihi!
@Bibi: hoezo is de kans klein? Net zo groot als 'normaal' toch? Wat maakt die kans op dit moment klein dan?
@tientje nou de kans is toch altijd bij iedereen klein? En met ZI nog iets kleiner, en omdat mijn man zijn zaad nog niet 100% perfect is is de kans nog wat kleiner!! Maar we hopen op het beste hihi !! Zaterdag aaf zi gedaan, maandag aaf zi gedaan en nu deze avond ZI gedaan ( lig nu met beentjes omhoog hihi) dus aan onze klusplanning heeft het iig niet gelegen! Ik denk dat rond 9uur mijn ei is gesprongen dus ben benieuwd! We gaan nog 2 dagen door met ZI en dan moet het goed zijn hihi !! Laatste maand wss zelf! Dus doen we het extra goed als afsluiter hihi !!
@Bbibi: oke, dan bedoelen we hetzelfde: even grote/kleine kans als iedereen! Nu op het wachtbankje voor jou. Kom op zaadjes: dit is jullie laatste eigen kans !
@ tientje hahahahaha goed bezig meid, spreek de zaadjes van mijn man maar eens toe! bij jullie hielp dat toen jouw man dat had gedaan toch hihihi dit si inderdaad waarschijnlijk/hopelijk de laatste keer zelf! hoop volgende maand al IUI al wordt dat erg krap! vonde week donderdag gesprek over voortgang en dan die dinsdag erna wordt ik al ongesteld! dus even kijken of dat dat wel lukt zo snel met spuitinstructies! I hope so! ik hou jullie op de hoogte! bedankt voor je aanmoediging hihi
Goed onthouden Bbibi! Dat heeft mijn man inderdaad gedaan. En tegen de zaadjes gezegd dat ze hem nu echt moesten helpen anders moest hij naar de dokter. Haha! Hopelijk hebben de aanmoedigingen bij jou geholpen!
@love peet geen probleem meid! @tientje hahaha ja vond dat zo grappig en zo bijzonder dat het toen opeens raak was, dat me dat inderdaad is bijgebleven! Net de tonde voor jullie de mmm in gingen he? Super! Ik hoop bij ons ook! Dit is de ronde voor iui wss !! Dus dit is de laatste keer geweest dat we "thuis" hebben mogen proberen! Dus hopelijk is het niet voor niets geweest hihi !! En anders hoop ik gauw met de iui resultaat te hebben @grumpy dankjewel meid! Hoe is het met jouw? Hoe voel je je? Voor alle zwangeren hoe staat het met de kinderkamertjes?? Al mee bezig? @pien hoe is het met jouw meid? Ongi doorgezet? Nogmaals dikke knuffel! Mis je in ons topic! Ik denk aan je...!