zelfinseminatie-zwanger worden clubje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Grumpy, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    he dames zijn jullie er nog??

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @martje en en en je NOD geweest?

@tientje wat gaat het toch enorm hard he? snap dat het allemaal wat zwaarder wordt nu! maar het is voor een goed doel! hoeveel weken voor je uitgerekende datum ga je met verlof?

@lovepeet fijn te horen dat het beter gaat! is je jicht al helemaal weg?

3. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    bbibe ze zijn er nog niet pver uit wat het is...
    dokter zei jicht reumatoloog beweerd vanniet ik moet fotos laten maken maar dat mag pas over 12 weken hha

4. Martje81

Martje81 Lid

15 feb 2013
    94
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi Bbibi,

Nou nog steeds geen ongi te bekennen. Voel me wel een beetje misselijk vandaag, maar zal wel niets zijn :D. En heeeel veeeel doorzichtige slijm (sorry). Ik gister weer getest, maar helaas negatief. :( Ik ben benieuwd de komende dagen. Erg vervelend die onzekerheid want ik weet nl niet of ik me eisprong heb gehad of niet. Maar weer afwachten tot volgende week.

Hoe is het verder met jou na die laatste IUI behandeling???

5. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Martje: inderdaad spannend en onzeker. Even een paar dagen maar niet testen?

@Bibi: het gaat zeker heel hard. De tijd vliegt! En het is zeker voor een goed doel en ik geniet er ook met teugen van. Toegeven dat ik dingen niet meer kan is mijn zwakke plek, ben ik gewoon niet zo goed in. Maar ik hoef maar even te denken aan het mannetje in mijn buik en ik weet dat ik me er even bij neer moet leggen. Net als Martje ben ik erg benieuwd hoe het jou vergaat na je eerste IUI behandeling!

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @lovepeet dus eigenlijk pas als de kleine wordt geboren dan?

@martje hmmm vreemd kan je niet gewoon je eisprong nu hebben? met vruchtbaarslijm? ik zou ens een ovulatietestje doen!

@ tientje jaaa snap ik als je aan dat kleine hummeltje denkt maakt dat waarschijnlijk heel je dag weer goed!

@hier nog erg verdriertig! aan het wachten op mijn ongi! verwacht donderdag (kan ook morgen..) dusja dan weer volle bak er tegenaan de volgende ronde... en ondertussen wachten we maar af tot aan juni *zucht*...

7. Martje81

Martje81 Lid

15 feb 2013
    94
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Bbibi ik test me sinds 17 jan suf met ov testen 2x per dag.
    De laatste 2 weken alleen nog maar in de middag rond 12.00 uur.
    Laatste ZI was 23 feb. Ik vond het wel genoeg geweest zo.
    Voor 23 feb last van steekjes en 24 feb opeens enorme ongi krampen. Eigenlijk sinds 22 jan ook doorzichtbare rekbare slijm.
    Tot aan vandaag nog steeds heel veel slijm. (sorry voor details).
    Gister ook enorme darmkramp en misselijk. Nog steeds gevoel alsof
    ik ongi moet worden en alsof het heel heftig gaat worden. Verder nog wat lichte zwangerschapssymptomen.
    Vandaag ook toch maar weer zwangerschapstest sensitest gedaan en helaas toch negatief.Echt vreselijk deze onzekerheid!!

Ik snap dat je verdrietig bent! Het is ook so intensief wat je meemaakt (MMM).
    Laten we hopen (duim duim) dat je ongi toch wegblijft!!
    Soms lijkt iets onmogelijk, maar echt alles is mogelijk zolang je er maar in blijft geloven.

@Tientje34 Van harte meid met je zwangerschap (beetje laat maar wel heel gemeend). Heerlijk gevoel lijkt me dat zo kleine in je buik! Geniet er maar van!

8. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Martje en @Bbibi: hoe is het met jullie? Ongi inmiddels doorgebroken of niet?

9. Martje81

Martje81 Lid

15 feb 2013
    94
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Tientje34: nog geen ongi te bekennen wel het gevoel alsof ik elk moment flink ongi kan worden. Ook verder nog last van veel slijm. Zaterdag zwangerschapstest gedaan maar helaas negatief. Ook die dag ivm veel slijm een ov test gedaan en die was wel positief. Meteen die dag ZI gedaan. Vanvond maar weer een ov test en kijken wat daaruit komt. Misschien toch een hele late eisprong??

@Bbibi:hoe is het met jou meid??

10. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Martje: klinkt inderdaad als een verlate eisprong. Kan natuurlijk altijd! Meningen over ovulatietesten zijn verdeeld, maar bij mij werkten ze altijd prima (bleken altijd gelijk te hebben). Mooi dus dat je zaterdag meteen ZI gedaan hebt.

11. Martje81

Martje81 Lid

15 feb 2013
    94
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ovulatietesten zijn handig maar maken me ook erg onzeker.
    Dat komt omdat ik ook een lange en onregelmatige cyclus heb 57-64 dagen. Ik zit nu als zelfs op cd 66. Zodra ik ongi wordt dan wil ik ook naar de huisarts hiervoor. Zij adviseerde me ook eerst me ongi af te wachten en vervolgens een afspraak te maken. Dus kan niets anders doen dan afwachten!

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @martje klinkt inderdaad als een eisprong! dus goed dat je inderdaad ZI hebt gedaan! spannend meid nu weer op het wachtbankje! hoe lang ben je inmiddels van de pil af? want lange cyclussen heb ik ook en ik heb helaas pcos, maar het kan ook zijn van het ontpillen dat je lichaam moet wennen aan geen pil meer!

@tientje hoe is het met jouw meid? aan het aftellen al een beetje?

hier nog niet echt goed! voel me nog down en depri! zaterdag ongi geworden (again) viel me toch ondanks dat ik het al wist wel erg zwaar eerlijk gezegd!
    nu inmiddels weer sinds maandag aan het spuiten voor iui2..
    en verder aan het aftellen tot 13juni duitsland :)

@grumpy tassie en pien hoe is het met jullie meiden?

13. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Bbibi: beetje aan het aftellen wel ja! Niet zozeer naar het einde van de zwangerschap (ik heb er nog lang geen genoeg van), maar wel naar het moment dat mijn verlof begint. Nog 5.5 week werken en dan is het zover!

Inderdaad, hoe is het met de andere meiden?

14. Martje81

Martje81 Lid

15 feb 2013
    94
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Bbibi: Ik ben al ruim 3 jaar van de pil dus het kan niet van ontpillen zijn. Lange en onregelmatige cyclussen heb ik eigenlijk altijd wel gehad. Mijn LH en FSH zijn ook een aantal keren gemeten en daar kwamen normale waardes uit.
    Intussen zit ik op dpo 12 vandaag en ik kon het gister toch niet laten om een testpoint zw test te doen. Tot mijn grote verbazing verscheen er wel vaags iets. Ik had er achteraf wel spijt van dat ik de test had gedaan want ik zit nu echt in grote onzekerheid. Als ik me kan inhouden wil ik echt tot 14 dpo wachten. Dan zou de test toch wat duidelijker moeten zijn. Dus dat zijn spannende dagen voor mij!

Ben jij al begonnen aan je 2e IUI poging?

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @tientje owh wat lekker bijna verlof dus? Heeeeelijk! Snap dat je er naaruit aan het kijken bent! :)

@martje owhjee meid spannend! Echt heeeeel veel zwangere op zp deze week zeg! Gaat goed! Hoop dat ik gauw mag volgen! We hebben morgen onze 2e iui dus spannend weer! Hopelijk is het zaad van hub nu wat beter!

@tassie pien en lovepeet en grumpy hoe is het met jullie meiden? En met sterretje? Al in de mmm beland?

16. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Martje: en, heb je nog een keer getest? Ik ben zooo benieuwd!

@Bbibi: succes vandaag met de tweede IUI. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Laat je even weten hoe het is gegaan?

17. pline

pline Actief lid

25 dec 2012
    472
    108
    43
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik wil even goed nieuws melden... Er lijkt een tweede streepje op de zw-test te verschijnen, zo'n 12 DPO. Ben eind oktober met de pil gestopt en het is de derde ronde dat we aan ZI hebben gedaan (de 2de ronde met ovulatietesten). Ben wel nog wat bang want had niet gedacht dat het met ZI zou lukken, maar blijkbaar toch wel... Nu hopen op een plakbeeb ;)

Groetjes,

Pauline

Bijgevoegde bestanden:

18. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Pline: wat goed! En ja, het kan met ZI ook lukken! Kijk naar mij en ook naar heel wat anderen in dit clubje. Heel erg gefeliciteerd! Morgen nog maar een keer testen voor een duidelijker streepje, maar ik zou er gewoon vanuit gaan dat het gelukt is!

19. Martje81

Martje81 Lid

15 feb 2013
    94
    0
    6
    NULL
    NULL
    @Tientje34: Ja ik heb zeker nog een keer getest. De testen staan in me album. Vandaag ook weer getest (staat er niet bij), maar de testen worden nu steeds duidelijker!! Het is nog heel onwerkelijk maar ik ben zwanger!! Ik heb ook verder geen symptomen ofo behalve moe en veel plassen, maar mij hoor je verder niet klagen hoor.
    Fijn trouwens dat je bijna met verlof gaat. Genieten van de laatste maanden zwangerschap!

@Bbibi: ja jij gaat ons zeker volgen meid. Ik duim nog steeds voor je hoor!! Intussen heb jij je 2e IUI gehad, maar vertel hoe is het gegaan??? Ik hoop zo dat het goed is gegaan. Gebruikt je man vitamines ivm kwaliteit zaad??

@pline; oowww spannend meid!! Ik zie ook een streep. Heb je nog een keer getest?? Er zijn inderdaad meer vrouwen wanger geworden met ZI en inmiddels ook bevallen van een gezonde baby dus het kan wel!! Inderdaad duimen voor een plakbeeb ;)

20. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Martje: joehoe gefeliciteerd! Wat een onwerkelijk gevoel he?

@Pline: jij inmiddels ook nogmaals positief getest?

@Bibi: ben ook benieuwd hoe het is gegaan!

Deel Deze Pagina