Dag Dames, Sorry voor de late reactie... Was dit topic even uit het oog verloren... Ik heb dinsdag (13 DPO) positief getest met de digitale CB en die gaf 1-2 weken aan. Heb dan gisteren nog eens positief getest met een gewone test (First Response, in de UK gekocht waar ik woon) en die gaf een overduidelijke 2de streep aan! We zijn superblij, want we waren toch echt ongerust i.v.m. ML zijn "probleem" en i.v.m. mijn korte luteale fase sinds mijn pilstop (tussen 6 en 10 dagen). Vandaar dat ik het maandag ook echt moeilijk kon geloven. Ook nu besef ik het nog niet helemaal.... Bedankt voor alle positieve reacties. Doet echt deugd om op een forum je hart te kunnen luchten terwijl we het nog voor onszelf mogen houden (in onze omgeving weet ook niemand iets van ML zijn probleem...) Pline
@Pline: nu echt gefeliciteerd dan! Geweldig! En al die zorgen achteraf voor niks dus. En niemand hoeft toch te weten van je man 'zijn probleem'? Weet bij ons ook niemand, alleen wijzelf en mensen op dit forum. Geniet ervan!
@Patty: succes! Je kunt er in dit forum vanalles over lezen! Niet meer zo heel actief, mede omdat er een aantal dames zwanger zijn door ZI (waaronder ikzelf) maar dat is alleen maar een goed teken. Ik lees mee en ik weet dat een aantal andere ZI-zwangeren dat ook doen. Dus als je vragen hebt stel ze gerust!
@lovepeet: baby weer in stuit? Is hij terug gedraaid dan? Hier alles goed. Ik ook erg moe, maar voor de rest prima. Nu 33 weken, nog twee weken werken en dan heb ik verlof! De groei-echo's waren goed, maar bij de laatste was mannetje wat te weinig gegroeid. Ze hebben me geadviseerd om wat meer rust in te bouwen, dus dat probeer ik te doen. In het weekend en 's avonds gaat me dat goed af, maar tijdens werk is dat natuurlijk erg moeilijk. Over 2 weken extra groei-echo, dus best een beetje spannend. Maar we gaan er maar gewoon vanuit dat er niks aan de hand is en dat het "gewoon" een kleintje is. En hoe is het met de rest van de dames?
Hoi meiden, Hoe is het hier? @martje en Pline proficiat meiden! @tientje grumpy en lovepeet hoeist met ed zwangere? @tassie en pien hoe is het met jullie meiden? @ hier iui2 is ook mislukt! wel vreemd blanco test maar wel een lf van 20 dagen ze wilde vanuit zkh bloed prikken omdat ik niet ongi werd en niet zwanger was! ze dachten zelf wel een bevruchting maar dat er iets mis was gegaan bij innestelen waardoor mijn lichaam even van slag was! uiteindelijk niet meer gaan bloedprikken want affgelopen weekend werd ik dus eindelijk ongesteld! dus op naar IUI3 ! en volgende maand hebben wij gesprek voor verwijzing naar dusseldorf! dus begint op te schieten! zaad van man was ontzetten goed de vorige keer! nouja ''super voor zijn doen'' 45 miljoen per mililiter (dus aantallen minder dan normaal) maar hij had wel 3,5 mililiter wat dus echt veel was! en hij had 37% beweeglijk dus was ontzettend goed! ik had bij iui dus 15miljoen zaadcellen die waren ingebracht! dus gynaecoloog was ontzettend enthousiast met dit resultaat! dus een goede ''vangst'' alleen helaas dus toch niet zwanger! maar dat zal wel aan mijn rot immuunsysteem liggen! dus daarom ben ik blij als ik naar dusseldorf kan!\ verder nog leuk nieuws! we hebben afgelopen vrijdag een nieuw huis gekocht! dus 10juni gaan wij verhuizen! we wilde dit huis zooo graag! het is ontzettend groot en garage en in erg goede staat (moet alleen gemoderniseerd worden), ik heb het huis door goed onderhandelen voor ontzetted weinig gekocht! (60.000euro gezakt in 1 jaar tijd, en ik heb het voor 10.000 NOG minder kunnen kopen!!!!) en aangezien we ondanks de crisis zelfs nog met ''winst'' weg gingen uit ons huis, besloten het te doen! dus leuke vooruitzichten allemaal! dus zwanger worden ligt iets meer naar achter geschoven nu! dus even psychisch wat meer rust gelukkig
wat sneu dat het mislukt is... maarmijn duimen draaien nogsteeds... hier gaat het wel redelijk... ik ga volgende week op vakantie dus zal er wat minder zijn .. kindje ligt nogsteeds in een stuit... zucht
Wat vervelend lovepeet! zou je toevallig geen accupunctuur of chiropractor kunnen bezoeken? die hebben ervaring met kindjes die liggen in een stuit! fijne vakantie alvast!
@Lovepeet: of voetreflexologie. Ken meerdere verhalen waarbij door stimuleren voetreflexpunten bij mama het kindje in de buik van stuit naar hoofdligging draait. Proberen waard!
nee ik ga er niets aan doen ,. er is vast een reden waarom ze zo wil liggen ik ben zo 23 jaar geleden geboren ... dus we zien wel
Hoi Bibi! Hier alles goed! Geen reden tot klagen. Ik voel me goed en heb lekker verlof. Klein beetje zorgen omdat mannetje niet hard genoeg groeit en daarom extra groei-echo's in het ziekenhuis. Komende maandag weer en als hij dan weer niet genoeg gegroeid is word ik overgedragen aan de gynaecoloog en dus een medisch geval. Jammer, maar niks aan te doen. Baby ligt een paar weken achter en zal dus sowieso een kleintje zijn. Belangrijkste is dat hij wel blijft groeien en niet stopt. Gelukkig voel ik hem goed, echt de hele dag. En hoe is het met jou?
Dank je wel lieverd ben zo blij, ik ben gisteren er achter gekomen met mijn 3e test van clearblue, maandag een afspraak bij de huisarts voor een echo, ben nu 5+3 dagen, dus weet niet of ze dan al het hartje kunnen zien, ben wel heel bang
Oh sterretje, wat goed! Heel erg gefeliciteerd! Door ZI gekomen (ik ben even je volledige verhaal kwijt)? Hoe dan ook: veel succes bij de huisarts morgen en probeer niet teveel te piekeren. Is moeilijk, maar het is jullie wel mooi gelukt!
Vaginistiche klachten en ZI, 9 maanden lang Huisarts zei dat de sperma van mijn man niet goed was, toen naar gyn die zei dat ik te dik was en er juist geen probleem bij mijn mannetje was. Toen een doktor in het buitenland gebeld, die zei kom over 3 maanden is geen probleem, je man heeft wel slecht zaad. Dacht probeer het alsnog paarmaanden voor ik ga! en jaaaa zwanger morgen voor mijn eerste echo bij de huisarts, daarna afspraak maken bij de verloskundige.. Wat kan ik verwachten? DAnk julie wel en jij mag ook al bijna bevallen zie ik!! wat een wonder he spannend laatste loodjes .. duim voor jullie allemaal meiden..
wat kan je verwachten ... tja echos.. hahahaa ... misschien nog een test ik weet niet is overal anders @hier ik ben de zwangerschap zoooo zat .. geloof me ik ben blij met me kindje en dat ik het geluk heb te mogen dra gen.. maar ik wil weer normaal kunnen slapen