zelfinseminatie-zwanger worden clubje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Grumpy, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    @sterretje: oh ja, nu weet ik je volledige verhaal weer! Dus ZI, vaginistische klachten en mogelijk minder goed zaad (al zijn de meningen daar blijkbaar over verdeeld) en nu dus zwanger! Wat een wondertje he! Wat kun je verwachten bij de huisarts/verloskundige? Bij mij verliep het als volgt: bij 5 weken bij de huisarts geweest en dat was gewoon een praatje. Geen test of echo. Bij 8 weken intake bij de verloskundige. Toen echo gehad (met kloppend hartje), bloedafname voor allerlei testen, meten bloeddruk, wegen en allerlei informatie. Maar het is inderdaad bij elke praktijk anders. In elk geval heel veel plezier en succes vandaag! Hou je ons op de hoogte?

@Lovepeet: ik snap dat je weer wilt kunnen slapen. Ik ook! Ik lig veel wakker terwijl ik hartstikke moe ben. Draaien, wegdommelen, weer wakker worden, weer niet kunnen slapen. Pffff...vermoeiend. Maar ik ben het verder nog niet zat! Daarbij is ons mannetje een kleintje, dus hoe langer hij blijft zitten, hoe beter. Succes met de laatste loodjes!

2. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

15 okt 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tientje34 helaas een miskraam, test van clearblue die ''nietzwanger'' weergaf gisteren. zondag avond op maandag ochtend begonnen mijn bloedingen weer.. Nu ook met kleine stolsels.. Volgende week naar de verloskundige om te kijken of mijn baarmoeder schoon is ... :'( heel verdrietig.. Maar ik de huisarts had maandag met een vrolijke lach tegen me gezegd: ook al zou je nu een miskraam krijgen, het KAN dat je zwanger raakt ! Maar ja, straks is er een probleem die ze niet zien, in me baarmoeder.. en dan..

3. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    :$:$:$:(:(:(:( sterkte meid

4. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    @sterretje: oh nee, wat erg.... Ik was zo blij voor je. Wat je huisarts zegt is natuurlijk waar, maar dat maakt je nu niet minder verdrietig. Heel veel sterkte en succes voor een volgende keer als je daar weer aan toe bent. X

5. Sterretjexx

Sterretjexx Actief lid

15 okt 2012
    269
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames willen jullie misschien mijn verhaal lezen? ik heb hem geplaats op de forum, het is zo apart.. snap er helemaal niets meer van.. Bedankt voor jullie steun.. we waren ook heel blij... maar we zijn nu nog niets wijzer.. Misschien als je op mijn naam klikt kan je bij statistieken en laatste berichten het stukje lezen wat ik geschreven heb. Help, inwendige echo wat zagen we daar, is de titel.

6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @sterretje *dikke knuffel* wat verdrietig van je miskraam :(
    wel blij te horen dat je dus zwanger bent geworden ondanks slecht zaad en je vaginistische klachten! maar vervelend dat het mis is gegaan! hopelijk snel zwanger van een plakkerd!

@tientje lekker dus in je verlof! heeeerlijk lijkt me dat! lekker paar maandjes thuis met de beeb super!

@lovepeet kan het me wel voorstellen dat je het beu bent! ik zou willen dat ik het kon overnemen van je ;)
    maar de laatste loddjes wegen altijd het zwaarste!

@hier druk met de verhuizing! nog 2 weken en dan gaan we over! tenminste eerst inwonen bji mijn schoonouders zodat we kunnen klussen in het huis! en zodra het klaar is gaan we verhuizen! heb er onwijs zin in! wel druk met alles regelen! dat komt me mijn neus wel uit zo onderhand!

Verder is dus mijn verwijzing binnen voor dusseldorf! nog 3 weken wachten en dan EIN-DE-LIJK mijn intake!
    Daar heb ik zo naaruit gekeken! :)

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    lovepeet en tientje, hoe is het meiden? nog geen babytjes hier? en grumphy? al een beeb inmiddels?

8. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Bibi! Nog geen baby'tje hier! Bij Lovepeet en Grumpy weet ik het niet. Ik ben ook erg benieuwd!

Ik ben nu 39 weken en 2 dagen dus het zou elk moment kunnen gebeuren. Maar ik verwacht het niet, er zijn geen tekenen. Voel me nog altijd prima, met uitzondering van enorme moeheid. Van mij mag hij nog even blijven zitten. Maandag uitgerekend en dan vind ik het denk ik wel genoeg geweest.... Hou je op de hoogte!

En met jou Bibi? Kijk je uit naar Dusseldorf?

9. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hi! Lang niet geweest hier... Alles goed! Lekker met verlof, bijna 36 weken en nog BIB:) (=Baby In Buik). Mag ook nog even binnen blijven hoor!
    Spannend Tientje bijna zover!
    Bbibi: hoe is het met jou?
    Sterretje: wat ontzettend verdrietig dat het weer mis is gegaan:( Sterkte!

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @tientje owh wauww maandag uitgerekend! wat is de tijd toch ontzettend snel gegaan he! fijn te horen dat buiten de vermoeidheid alles goed met je gaat! zie je al op tegen de bevalling? of kijk je er juist naaruit? op dat momoent komt wel je zoontje uiteraard!

@grumpy leuk dat je weer even iets van je laat horen! hoe gaat het met je meid? de baby dus ook nog lekker rustig bij moeder? super!

hier weer minder nieuws! maandag iui gehad! dikke dikke tranen van verdriet! het xaad van mijn man is nog nooit zo slecht geweest! hij had echt heel veel zaad 121miljoen per milliliter! maar helaas was maar 3% beweeglijk!!! echt wat een blunder!
    ondanks de 14 vitaminepillen per dag, manlief is gaan sporten, iedere dag vers geperste jus dus echt verschrikkelijk :(
    waren er echt kapot van! besloten dat dit voor ons de laatste iui is!
    ik heb geen zin meer in die extra hormonen, echo's, vrij vragen, etc etc allemaal voor niets! dus op naar ICSI in duitsland! nog 2 weekjes en dan is het zo ver gelukkig.

meiden hou ons op de hoogte! ben onwijs benieuwd! :)

11. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Lovepeet: ik lees op een ander forum dat je bevallen bent. Gefeliciteerd met je kleine meisje!

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @lovepeet wat onwijs leuk! van harte proficiat meid! hoe is het met je?

en tientje laat je manneke nog op zich wachten meid?

13. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ons mannetje laat nog op zich wachten. Inmiddels 2 dagen over tijd. Geeft niks, maar ik begin nu een beetje ongeduldig te worden!

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    spannend hoor tientje! heel veel succes alvast gewenst met de bevalling! :)

15. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaaa.....na een zwangerschap van 40 weken en 3 dagen is gisteren ons zoontje Jasper geboren. Kerngezond, maar door een pittige bevalling moeten we even in het ziekenhuis blijven. Omdat zijn hartslag tijdens de persfase ernstig dipte was er hulp nodig. Uiteindelijk met knip en vaccuumpomp versneld verlost en daar moest hij even van bijkomen (en ik ook). Afgelopen en komende nacht nog in het ziekenhuis, morgenochtend lekker naar huis. Hij dronk 2 uur na de bevalling direct aan de borst en doet dit nog steeds heel goed. We genieten van onze kleine man!

16. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Gefeliciteerd Tientje! Wat een leuke naam! Maar pittige bevalling dus... Zal spannend zijn geweest toen z'n hartslag ging dippen (denk wel redelijk paniek daar...) Gelukkig is alles goed gegaan met jullie beiden! Ik wens jullie een heel voorspoedig herstel en dat jullie maar snel naar huis mogen! Liefs!

17. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    haai dames...
    idd bevallen 31 mei vaneen klein meisje van 2146 gram
    ze heeft 6 dagen int ziekenhuis gelegen,..
    omdat ze der temp niet goed vast kon houden.
    nu gaat het primaaa

18. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @tientje gefeliciteeeeeerd

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Tientje wat een leuke naam! Vervelend dat je bevalling zo zwaar was! Rust lekker uit en geniet van je kleine man!

@lovepeet nogmaals proficiat

20. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Gefeliciteerd Lovepeet! Fijn dat het nu beter gaat met je dochter!

Deel Deze Pagina