zelfinseminatie-zwanger worden clubje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Grumpy, 26 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Marielle: dankje, ik hoop het ook zo! Kost het je man met de hand ook veel moeite? En als hij alleen is? Ik weet dat het bij de man nog al op concentratie aankomt, wat dat aangaat lukt het misschien beter als hij het alleen doet... Toen wij het vorige maand voor het eerst deden, deed mijn man het alleen en kwam ik pas boven toen hij klaar was ;). En dat was echt super snel (binnen 5 minuten ofzo). Zo snel gaat het namelijk niet als ik er bij ben ;). Maar goed, romantisch is anders he...

All: net prikinstructie gehad. Het prikken zelf viel me mee, je voelt er bijna niets van, maar tis wel een gedoe om de vloeistof goed in de spuit te krijgen ;). Maar dat zal wel wennen... Dag 3 mag ik beginnen met menopur t/m de eisprong. Dag 10 kom ik voor de eerste follikelmeting. Dan dag 12 weer en dan ook de spuiten. Als het een beetje meezit op dag 14 de IUI. En als het nog meer meezit is dat ergens in het weekend ;).
    Heb de boel gelijk bij de apotheek opgehaald. Pregnyl bleek niet verkrijgbaar, maar wel een of ander Duits merk. Hoefde net niets te betalen, maar zal me niets verbazen als dat later bij mijn ziekenfondspremie opkomt... Maar eigenlijk kan me dat niets schelen, als het maar een mooi resultaat mag opleveren!
    Ik moet m'n eisprong deze ronde nog krijgen, maar het liefst zou ik nu al ongesteld worden ;).

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @pien wauwwww goed nieuws!! Dus volgende maand zeker iii? Hoop zooo dat je snel zwanger bent door iui ! Is je gegund! Mijn vriendin heeft gister ook prikinstructies gehad zij gaat ook aan de iui ! Ik spuit zelf ook maar dan b12 niet in de huid maar met heeeele lange naald in mijn bovenbeen spier. Het is wat je zegt even wennen maar komt best goed hoor :) fijn dat je n eindelijk voor je gevoel mee doet in de race

@marielle ohh kost het je man zoveel moeite? Miss zoals pien zegt da je het samen doet en hij zich daardoor niet op zijn gemak voelt? Wij doen het net als pien apart hi eerst boven zijn ding. Dan komt hij beneden en ga ik naar boven. Dat maakt het voor ons wat gemakkelijker :) miss een idee dat juist te proberen?

@tientje vind jij het ook zoveel moeite dan of bedoel je meer het feit dat het zo ontzettend veel tijd kost ? Dat vind ik juist! Eer je begint en klaar bent kost me anderhalf uur en dat om de dag na het koken en eten et pfff dat vind ik juist vervelender en inderdaad wat je zegt dat op comando!

Ja ladys het is allemaal wat he? Maar voor ons alle voor een goed doel hihi

3. mariellevanr

mariellevanr Niet meer actief

Hoi meiden,

Ja het kost mijn vriend heel veel moeite. Ik blijf beneden terwijl hij boven zijn gang gaat. Het is heel moeilijk voor hem en het kost hem wel een half uur. Dan ga ik naar boven en insemineert hij mij. Het is weer gelukt, dus nu maar afwachten hoe het gaat lopen deze maand...

Ondertussen heb ik echt heel erg veel last van mijn buik en mijn onderrug. Heb ook een weeïg gevoel in mijn maag. Lijkt me toch niet dat ik nu al last heb van zwangerschapssymptomen. Ben pas net begonnen?!

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    He meid,

Wat vervelend zeg dat hem hem alleen nog steeds zoveel moeite kost! Pfff snel da het dan moeilijk is om de dag en dan nog na het werk... Maja aan andere kant... Ik moet ook "komen" na het inspuiten en dat kost me vaak ook wel 20 tot 30 minuten hoor! Vooral om de dag heb gewoon helemaal niet zo vaak zin... Dus vrij lastig dan allemaal!

Die pijn hmmm tja ik heb die pijn enormmm maar ik heb dan ook pcos uiteraard! Maar ben je net van de pil af? Dan kan het ook "ontpillen" zijn de klachten die jij omschrijft?!

5. mariellevanr

Ontpillen??? Nou ja wat het was maakt niet meer uit, want het is helemaal over. Nergens meer last van...

Ik vind het ook heel erg moeilijk om klaar te komen tijdens de KI, maar gisteren heeft mijn vriend even geholpen en toen was het zo gebeurd.

Fijn dat we hier over onze ervaringen kunnen schrijven, want verder weet bij ons niemand dat we ermee bezig zijn.

6. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    goeden morgen meide
    ik ben er ook weer
    gister lekker met mijn moeder en zusje naar de stad geweest,
    was erg gezellig .
    en het narurlijk altijd weer over babys gehad haha

maja nu is mijn temp weer omhoog gegaan mijn kaartje geeft nog geen ei aan ..
    misschien morgen denk ik zo .. :)

hoop ik ..

7. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @pien ..

ik vindt de ff site zooo irritand ..
    ik eb nu wel een kaartje er in hoor
    kijk mijn onderschrift maar
    maar ik heb er bijna een dag over gedaan om uit te vinden hoe het helemaal werkt zo frustrerend

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @marielle ontpillen wil zeggen dat je pas net gestopt bent met de pil. En aan het wachten bent op je eerste echte menstruatie. Dat kan maaanden duren eer alles weer opgang komt. En kun je klachten krijgen die lijkt op zwangerschap.
    Ben je pas net gestopt met de pil? (sorry als je dat al verteld hebt maar kan niet alles van iedereen meer bijhouden hihi )

En fijn dat het met je vriend wel snel lukt..
    En meid het is gelukkig voor een goed doel he? hihi :)

@lovepeet! lekker gezellig dagje gehad dus...
    weten ze bij jouw dat je met een tweede bezig bent?
    Aan je handtekeningen te zien moet het echt september jouw geluks maand worden he? hihi... duimen meid!

9. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hahah ja .. ik was er ook wel erg verbaasd over hahahah !!!

10. mariellevanr

Ik hoop met je mee!

11. mariellevanr

Ik zie overal op het forum iets over pendels staan in de onderschriften? Is dit een voorspelling? Hoe kom je eraan? Ik zou ook wel willen weten wanneer de sterren een tweede kindje voorspellen...

Vanmorgen onhoudbare pijn in mijn buik en rug. Toch maar even de huisarts gebeld. Ze denkt dat mijn cyclus en ovulatie van slag zijn doordat ik ben gestopt met de pil. Waarschijnlijk dus niet zwanger van de eerste keer KI. Mocht gewoon paracetamol gebruiken, dus lig nu met een kruik en een pilletje in bed. Morgen weer KI...

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hoi marielle lees even paar berichtjes terug die ik naar joud stuurde vorige pagina! Ze noemen het ontpillen zoals ik al zei...

13. mariellevanr

O ja inderdaad! Blond! Nou ik hoop dat ik snel een normale cyclus heb en dat het ontpillen voorbij is....

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hoop het ook voor je meid! Bij iedereen is het verschillend bij mij duurde he 4 maanden eer ik ongi werd! Bij somige zelfs een jaar ( extreem lang) wat voor anticonceptie heb je gebruikt? En meestal heb je als je eerste cyclus heel lang duurt heb je geen ei ! Ik wil je seker niet ontmoedigen! Maar zou het sneu vinden als jij maanden aan een stuk aan het insemineren bent voor niets... Dus dan weet je iig dat dat zou kunnen, oke?

Wat betreft pendelen moet je even zoeken in het forum... Het is een voorspelling die leden gedaan hebben! Let op ze pendelen alleen op bepaalde tijden! Dus lees eventjes in het forum hoe het werkt :)

15. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    goedemorgen dames..
    hier mijn temp naar 36,3
    ze zeggen dat vandaag mijn ei . is
    en mijn banner zegt dat ook ..

laten we het hopen dus even manlief aankijken

16. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Zet 'm op lovepeet :)! Zou zomaar zo kunnen inderdaad dat vandaag je ei is ;). Succes!

17. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes Lovepeet! Heeel lief naar je man kijken!

Ik stop ermee voor deze maand. Nu 9 dagen na de dag dat ik normaal mijn eisprong zou moeten hebben nog steeds geen positieve ovulatietest. Ik word er helemaal zenuwachtig van en pieker er teveel over. Besloten om de rest van de cyclus de ovulatietesten weg te leggen en maar gewoon op mijn volgende menstruatie te wachten. Ik ben er teveel mee bezig en vraag me teveel af wat er aan de hand is met mijn lichaam. 'Normaal' zou ik over 7 dagen alweer ongesteld moeten worden dus het heeft weinig zin om maar door te blijven testen. Uiteraard blijf ik jullie ondertussen allemaal in degaten houden.

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @lovepeet succes!!

@tassie bizarrrr het lijkt net of ik bovenstaand berichtje geplaatst heb ! Zit op dag 27 en weer geen ei ! Ben het ook beu! Moet tog 20 aug naar feriliteit ! Dus stop er ook mee voor deze maand! Denk ook al die moeite voor niks! Al 17 dagen om de dat aan het insemineren voor jan joker.... Nee stop er ook mee! Ga nog wel de ovutesten verder doen voor de gyn om te showen... Maar thats it! Voor deze maand ook geen Zi meer voor mij !!

Misschien voor jouw ook verstandig naar gyn of huisarts te gaan?

19. Tientje34

Tientje34 Actief lid

23 jul 2012
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Bbibi: ik denk dat je mij bedoelt (Tientje34) ipv Tassie ;) ?
    Nee, naar de huisarts/gyn ga ik nog niet. Altijd perfecte cyclus, behalve deze maand. Daarom maak ik me ook zo'n zorgen en vind ik het zo raar. Maar van de andere kant: iedereen heeft vast wel eens een keer een onregelmatige maand tussendoor, dus ik ga niet meteen bij de eerste op onderzoek uit bij arts. Baal alleen van het feit dat deze ronde ZI dus niet plaats kan/hoeft te vinden. Voelt als een verloren maand. En daarbij hebben we net besloten om in october naar de huisarts te gaan aangezien we dan een jaar beizg zijn. Dus ik wacht augustus/september nog even af. Ik ga na de volgende menstruatie (als hij ooit komt) nog een ronde aan de ovulatietesten/ZI en daarna is het tijd voor de huisarts. Bedankt voor je bezorgdheid! En probeer je niet teveel te frustreren over die negatieve ovulatietesten tot 20 augustus. Maar dat is zooooo moeilijk. Succes ermee!

20. Pien15

Pien15 VIP lid

12 okt 2010
    5.789
    191
    63
    Balen Tientje :( en ook voor Bibi natuurlijk...
    Misschien slaat je eitje deze ronde ff over Tientje en wordt je wel netjes ongesteld op normaal tijdstip... Tenminste dat hoop ik voor je. Ik heb 1 x een week later een eisprong gehad dan normaal, maar werd toen ook een week later dan normaal pas ongesteld... Nou ik hoop voor jullie in elk geval dat er snel weer een nieuwe ronde mag aanbreken, want zo is er ook niets aan en frustreert alleen maar :(. Kan me voorstellen dat je de ZI dan ff laat rusten, je kan niet bezig blijven he... Knuffel!
    Wij zouden eigenlijk vandaag of morgen weer ZI moeten doen, maar ergens denk ik dat we het dit keer maar weer gewoon moeten proberen, tis toch de laatste keer voor de IUI... daar stel ik me toch al op in en geeft ook soort van rust.

Deel Deze Pagina