Zere/gevoelige borsten: voor of na ei?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liesben, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

De vraag zegt het al: hebben jullie al voor je eisprong last van zere/gevoelige borsten, of komt dit pas na je eisprong?

2. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Ik heb er eigenlijk nooit last van, zowel ervoor niet als erna niet. Heb het een keer gehad en toen was het na mijn ei..

3. Liesben

Liesben Niet meer actief

Hoi Truus,

Ik ben gewoon benieuwd. Je hoort verschillende verhalen. Zelf heb ik het vaak al een klein beetje voor de eisprong, maar na de eisprong voel ik ze echt goed zal ik maar zeggen ;)

4. Truusje81

Truusje81 Actief lid

29 dec 2009
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had altijd gevoelige tepels na mijn eisprong. Dit houdt ongeveer 2 dagen aan. Deed altijd "au" onder de douche. ;)

Ik weet nu wel hoe pijnlijke borsten voelen. Jeetje wat doet dat pijn. :$

5. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    ik heb ook steeds na mijn eisprong pijnlijke borsten. Dat duurt dan ongeveer twee dagen en daarna is het weg.
    Alleen nu bij de zwangerschap kwam het ongeveer op dag 12 DPO weer terug. Wel anders, na mn eisprong vooral pijnlijke tepels en nu meer de gehele borst

6. Juffertje83

Juffertje83 Bekend lid

20 jan 2010
    637
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij waren het vooral mijn tepels die pijn deden 2 dagen na de eisprong.

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.062
    2.867
    113
    Na ei paar dagen pijnlijke tepels, dat gaat over in gevoelige borsten en dat trekt weer weg tijdens ongesteldheid. Maar het is niet heeel pijnlijk, kan er wel gewoon op slapen ;)

8. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Ik had het al voor mijn ei.. En na mijn ei nu nog steeds en zelfs erger. Houd maar niet op vervelend genoeg. Heb dit normaal niet. Mijn bh is bijna al teveel zeg maar.

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Ik heb t altijd na mijn eisprong tot aan mijn volgende menstruatie!!!

Twee weken lang pijnlijke borsten en tepels auwwie!!
    Na mijn miskraam is mijn lichaam even van slag geweest. Zo te voelen begint 't nu weer een beetje ritme te krijgen, want ik voel mijn eisprong weer zoals van te voren.

10. Fatimaa

Fatimaa Actief lid

4 aug 2009
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    ik had ook een vraagje over pijnlijke borsten.
    Namelijk hoelang voor de ongesteldheid krijgen jullie (als je het al krijgt) last van pijnlijke borsten.
    En wat is ongeveer normaal.
    Ik kan hier niet zoveel over vinden en ben benieuwd hoe andere dames dit ervaren.

11. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Hoi Liesben en andere meiden,

Ik had altijd de 2e helft van de cyclus pijnlijke borsten. Het was vrij snel na mijn ei tot aan de ongi. Daarna werd het de laatste week van de cyclus pijnlijke borsten tot aan de ongi en nu is het ongeveer een dag of 3 voor mijn ongi en de eerste 2 dagen tijdens de ongi. Heb ca. 5 maanden geleden voor het eerst pijnlijke tepels gehad (jeetje wat deden die zeer :$). Dit kreeg ik ongeveer op de helft van mijn cyclus tot aan ongi. Heb ik 3 cyclussen gehad en vorige en deze maand niet.
    Ik word er niet vrolijk van dat de klachten na een aantal maanden weer veranderen ;). Je gaat toch denken als je wat anders voelt 'Zou het nu dan echt zo zijn'. Alhoewel de klachten hetzelfde waren bij mijn zwangerschappen.

12. Vlinder1982

Vlinder1982 Actief lid

25 dec 2009
    135
    0
    0
    Ik heb het altijd 2 dagen ongeveer voor mijn eisprong tot en met mijn menstruatie. En het is ook heel pijnlijk, soms zo pijnlijk dat zelfs mijn tepels helemaal rood worden en gaan opzetten, pffffff. Ik kan ze dan echt niet aanraken...

13. Liesben

Liesben Niet meer actief

Zo te horen (lezen) hebben de meeste het dus na hun eisprong...
    Ik vind het ook zo vervelend dat de klachten elke maand anders zijn. Zo kan je je nooit ergens aan vast houden.
    Ik had altijd pas "last" van mijn borsten na mijn ei, deze maand begon het al een paar dagen voor....
    Maar ja, ik ben bang dat we er mee moeten leren leven...
    Bedankt vast voor alle reacties.

14. Roos36

Roos36 Bekend lid

1 feb 2010
    581
    0
    0
    Tja inmiddels zijn mijn tepels weer normaal aan het doen hihi. Dus na eisprong toch even meer last en er voor ook wel.

Deel Deze Pagina