Wanneer kan ik testen? Please help

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Preggers87, 26 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Preggers87

2 feb 2012
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    hallo dames :)

op woensdag 30-9 kreeg ik een doorbraakbloeding, althans een beginsel hiervan (wat bruinig verlies wat ik zag na de seks). Op die dag heb ik mijn laatste pil genomen en definitief besloten voor een kindje te gaan. op donderdag 1-10 werd de bloeding al wat meer en op vrijdag 2-10 was het 'vers' en rood.. sorry voor deze details.

Mijn vraag: met een regelmatige cyclus van 28 dagen, wanneer is mijn NOD??? Moet ik dat berekenen vanaf de doorbraakbloeding, of 1-10 of 2-10.... Ik voelde overigens dinsdag 13-10 iets waarvan ik denk dat het mijn eisprong was.

Heb sterk het gevoel dat het raak is (2x eerder zwanger geweest), en wil heeeeel graag weten wanneer ik betrouwbaar kan testen.

Bedankt alvast!!!!!
    Liefs

2. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    De dag van je maandstonden is altijd dag 1 van je cyclus. Dit is de dag waarop je rood bloed verliest (bruin telt niet). In het beste geval kan je tussen de 12 en 16 dagen na je doorbraakbloeding als een eisprong hebben gekregen (uitzonderlijk na pilgebruik, maar het kan) en dan kan je testen vanaf dag 12 na je eisprong. Dit is rond dag 28 indien je een perfecte cyclus hebt.

Afhankelijk van je cyclus en hoe (on)regelmatig je bent, kan dit variëren uiteraard

3. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Als je uitgaat van een regelmatige cyclus van 28 dagen zou ik zeggen dat je op 1 november zou kunnen testen.

4. Danaaa

Danaaa Lid

26 okt 2015
    14
    0
    0
    NULL
    maaseik (belgie)
    hoi dames ik ben nieuw hier en ik heb een vraagje :(
    ik ben al meer als 3maanden gestopt met de pil, en ik ben nu 7dagen overtijd gedurende paar dagen krijg ik zo een lichtroze kleurtje op men wc papier in men slipje niet, ik slik ook vitamine met foliumzuur van de dokter (omdat ik graag zwanger wil worden dat zou er goed voor zijn) maar nu krijg ik ineens vandaag een hevig bloeding is het iets ergs denken jullie :(:( pls help :( dank jullie wel xxx

Deel Deze Pagina