Zelfinseminatie.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door UniQueen, 17 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Hier ook een succes verhaal!

Een mooie dochter van nu 19 mnd oud dmv zelfinseminatie!

Orchid24 vindt dit leuk.
  2. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    Even een knuffel voor jou. Een miskraam is niet niks en zeker niet als je ook nog alles alleen doet.

UniQueen vindt dit leuk.
  3. Chitje

Chitje Fanatiek lid

25 jun 2018
    2.044
    1.146
    113
    Vrouw
    Hier na 2.5 jaar ontelbaar veel pogingen, waaronder iui, natuurlijk, ZI en 3x IVF/ICSI en een mk 2 maanden daarna zwanger geraakt van donor mbv ZI. Nu bijna 31 weken. Dus het kan zeker, zelfs als je zelf al bijna niet meer gelooft dat het kan op die manier.
    En ik herkende beide keren al voor NOD dat ik zwanger was. Altijd enorme testangst door al die mislukte pogingen, maar die 2 keer wilde ik wel graag testen. En elke maand enorm PMS die ook nog heel erg verschilt per maand. Maar toch...

UniQueen vindt dit leuk.
  4. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.369
    8.875
    113
    Vrouw
    Dankjewel ❤

5. UniQueen

UniQueen Lid

17 dec 2020
    15
    3
    3
    Vrouw
    Hey! Ik lees in je ondertekening dat je inmiddels in blijde verwachting bent? Wat ontzettend leuk! Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe met een gezond kindje als resultaat.

Geweldig!

6. UniQueen

UniQueen Lid

17 dec 2020
    15
    3
    3
    Vrouw
    Ah, thank you voor het delen van jouw verhaal. Ook jullie heel veel succes met insemineren. Hopelijk gauw raak!

7. UniQueen

UniQueen Lid

17 dec 2020
    15
    3
    3
    Vrouw
    Wow, 2,5 jaar. Moet verschrikkelijk zijn geweest, al die teleurstellingen keer op keer. :( Geduld loont, doorzettingsvermogen ook, want je bent zwanger. Proficiat! Geniet van je zwangerschap en dadelijk van je kleine meissie.

8. UniQueen

UniQueen Lid

17 dec 2020
    15
    3
    3
    Vrouw
    Na onze eerste inseminatiepoging had ik eigenlijk meteen al last van PMS, heel apart, normaal gesproken komt dat 5 dagen voor de menstruatie op z'n vroegst. Nou, dit keer was anders. Twee volle weken last van gevoelige boobs gehad, menstruatiekrampen, links en rechts buiksteken, rommelende darmen. Tot aan cyclusdag 28. Ineens verdween het allemaal, al die pijntjes en ongemakjes. En bam, cyclusdag 29 ongesteld geworden. Toch vond ik het anders dan normaal. Ik veegde namelijk bruinig bloed. Normaal is het rozig of licht rood, nu was het zo donker dat ik dacht.. innestelingsbloed? Tijd zal 't leren en dus wachtte ik af. Nou, naar mate de dag vorderde, werd ik steeds ongestelder en ongestelder. Heel veel bloed. Dat kon geen innestelingsbloed meer zijn, ik was 5 volle dagen hartstikke ongesteld. :mad: Ik had zoveel last van buikkrampen, ook veel meer dan normaal. Een steek laat gewoonlijk na 3 seconden of zo los. Nu na 10 a 15 seconden pas. Allemaal heel apart. De dagen na mijn menstruatie had ik opeens last van misselijkheid de hele dag. Eetlust helemaal verdwenen. Soms wel honger, maar totaal geen trek.

9. UniQueen

UniQueen Lid

17 dec 2020
    15
    3
    3
    Vrouw
    Gisteren weer geïnsemineerd. Ronde 2, poging 1. We gaan het weer om de dag proberen. Mijn menstruatiekalender app geeft de dagen aan waarop de zwangerschapskans laag, medium of hoog is. Ik vertrouw daar gewoon op. Gisteren voor het insemineren zo'n ovulatietest gebruikt, voor het eerst overigens, die teststreep was wel donker, maar niet zo donker als de controlestreep. Maar ja, toch gedaan. Eén dag overslaan en dan weer een poging wagen. Misschien krijg ik de volgende keer wel 2 donkere strepen te zien. Maar ben niet van plan om iedere keer ovulatietesten te doen. De app geeft eigenlijk al een goede indicatie. En met 5 pogingen per maand zal het heus wel een keer raak zijn.

Hoe wij te werk gaan:

We maken het een beetje gezellig in bed. Als het heel gezellig begint te worden voor hem, ga ik de slaapkamer uit. Meneer kan beter in het potje mikken als ik er niet bij ben. :rolleyes: Nou, enkele minuten later komt ie de slaapkamer uitgewandeld met het potje. Ik heb dan alle spullen klaarliggen.. to finish the job. Ik breng het in en neem dan de volgende houdingen aan.

Eerste minuut:

De 29 minuten daarna:

Houding rechts, met een hoog kussen onder m'n billen en onderrug.

Deel Deze Pagina