Wachtbankje!

Discussion in 'Zwanger worden' started by lisa27, Jan 5, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lisa27

lisa27 Bekend lid

Sep 25, 2013
    557
    91
    28
    Female
    Pffff meiden ik moet ff van me af schrijven

wij gaan voor ons derde kindje en zitten nu in ronde twee. Heel vroeg natuurlijk nog. Ik had mijn LH piek op 27 december en sinds zondag heb ik klachten; erg chagrijnig, misselijk, gevoelige borsten, oververmoeid en weinig eetlust. Ik heb een onregelmatige cyclus sinds ik vorig jaar april ongeveer met de pil ben gestopt dus geen idee wanneer ik ongesteld moet worden. Maar mijn LH piek was op dag 13 dus ik ga voor het gemak even uit van 28 dagen. Ik herken deze misselijkheid heel goed van de zwangerschap van mijn dochtertje maar toch durf ik echt niet te hopen nog.

wie zit er nog meer op het wachtbankje?

2. Cobon

Cobon Niet meer actief

Haha ik! Voel en merk ook vanalles, maar kan nog niet testen. Duurt een eeuwigheid hè!

3. lisa27

lisa27 Bekend lid

Sep 25, 2013
    557
    91
    28
    Female
    Jaaaaa wanneer mag jij testen?

4. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ik wil proberen te wachten tot zondag, of dat gaat lukken is een tweede. En jij?

5. lisa27

lisa27 Bekend lid

Sep 25, 2013
    557
    91
    28
    Female
    Ik denk dat ik echt tot maandag moet wachten. Alleen voel ik me sinds twee uurtjes ineens weer wat beter en daardoor zakt de moed me in de schoenen

6. Minkx

Minkx Bekend lid

Oct 25, 2021
    926
    1,136
    93
    Female
    Ik zit sinds vandaag pas weer op het bankje. Dit is de 2e ronde, 1e kindje. Nu alle feestdagen weer achter de rug zijn, is er maar weinig wat mij nu kan afleiden. Januari is zo'n saaie maand, dus het zal gevoelsmatig wel een lange zit worden op het wachtbankje.

7. lisa27

lisa27 Bekend lid

Sep 25, 2013
    557
    91
    28
    Female
    Pffff echt hè? Ik kan ook nergens anders aan denken en ben juist daarom weer bang dat het niet lukt omdat ik er teveel mee bezig ben.

Heb wel steeds meer symptomen:
    Vreemde hoofdpijn
    Veel witte afscheiding (sorry beetje ranzig)
    Grotere donkere tepels
    Misselijk/weeïg in mijn maag
    Moe
    Chagrijnig

Kan natuurlijk ook menstruatie zijn alleen daar heb ik nog nooit zulke klachten bij gehad….. maar ja misschien nu wel.

8. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

Jan 27, 2017
    2,422
    2,715
    113
    Female
    Verpleegkundige
    Ik zit ook op het wachtbankje, maar moet nog 13 dagen wachten hahaha.
    ik heb dinsdag Ovitrelle gespoten dus er zit nu hcg in mijn lichaam wat voor lekker veel kwaaltjes zorgt.
    10 dagen na de Ovitrelle is het hcg daarvan pas uit mijn lichaam

9. lisa27

lisa27 Bekend lid

Sep 25, 2013
    557
    91
    28
    Female
    Oh jeetje das ook spannend zeg! Krijg je dat omdat je een te korte luteale fase hebt oid? Heb er geen verstand van sorry

Kimberley92 likes this.
  10. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

Jan 27, 2017
    2,422
    2,715
    113
    Female
    Verpleegkundige
    Wij zitten in een iui-d traject.
    Ik wordt gestimuleerd met hormonen (Ovaleap) en dan de Ovitrelle voor de eisprong, maar de man heeft geen zaadjes en daarvoor hebben we donor zaadjes.

zoals je in mijn handtekening kan lezen kwam ons zoontje er ook niet zomaar :roflmao:

11. lisa27

lisa27 Bekend lid

Sep 25, 2013
    557
    91
    28
    Female
    Oh wauw dat is wel heftig zeg. Wel fijn dat het bij je zoontje gelukt is! Dan weet je in ieder geval dat het wel kan zeg maar. Dat geeft mij ook wat meer vertrouwen omdat ik al twee kinderen heb.

Kimberley92 likes this.
  12. Cobon

Cobon Niet meer actief

De tijd kruipppppt! Ik heb allemaal symptomen ook, maar misschien beeld ik het me maar in.

livsophia likes this.
  13. lisa27

lisa27 Bekend lid

Sep 25, 2013
    557
    91
    28
    Female
    Ja daar ben ik dus ook zo bang voor. Ik voel me wel echt zwanger maar ben steeds bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt…….

14. lisa27

lisa27 Bekend lid

Sep 25, 2013
    557
    91
    28
    Female
    Mag ik trouwens vragen hoe je zo’n banner plaatst? Ik heb hem wel al gemaakt maar weet niet hoe ik hem plaats…..

15. Cobon

Cobon Niet meer actief

Ja heb ik ook! Dacht ik de vorige keer ook maar was toen toch ook echt zwanger ;) we zullen zien!

16. Cobon

Cobon Niet meer actief

Je moet hem copy pasten naar je handtekening, ik ben te moe om het beter uit te leggen :|:o:

17. lisa27

lisa27 Bekend lid

Sep 25, 2013
    557
    91
    28
    Female
    Ja heb van alles geprobeerd maar het lukt niet haha. Moet je de html code erin zetten?

18. Cobon

Cobon Niet meer actief

Nee BBC heet het dacht ik, of ik ben in de war met Engelse tv :p die met zulke haakjes [ ]

19. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

Jan 27, 2017
    2,422
    2,715
    113
    Female
    Verpleegkundige
    Mijnconcessie begint met http en eindigt met png.

20. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

Dec 14, 2017
    17,008
    9,931
    113
    Female
    Postbezorgster
    *breek even in*

@lisa27 je moet de zin hebben die begint met [ i m g ] en sluit met [ / i m g ]
    Uiteraard alles aan elkaar! En dat kopiëren, en plakken in je handtekening:)

Alle meiden succes op t wachtbankje!

*breekt weer uit*

Kimberley92 likes this.

Share This Page