Ik heb sinds gister ochtend een hele hevige steken/krampen in de buurt van mijn schaamlippen... Het voelt alsof het aan de buitenkant zit van mijn schaamlippen, maar daar zit verder niets, dus het kan ook best aan de binnenkant zitten of bij mijn lies. Het is echt moeilijk te zeggen eigenlijk waar het precies zit. Maar het voelt dus alsof het aan de buitenkant van mijn schaamlippen zit. En het doet wel echt heel erg pijn. Ik kan er heel moeilijk van lopen. Heeft iemand dit toevallig ook eens gehad? Kan het misschien komen door een eventueel zwangerschap? Of zou er misschien iets anders aan de hand zijn?
vreemd... ik zit zelf op ook een dag of 6 van mijn NOD en heb een soort steek echt in mijn vagina (zo voelt het). Heb zelf het vermoeden dat ik zwanger zou kunnen zijn. Heb wel eens een heel vreemd gesprek gehad met een iets te openhartige collega die tegelijk met mij zwanger was. Die vroeg ponrificaal of ik ook zulke zere schaamlippen had?? Ehm, ikke niet, maar misschien is het toch een zwangerschapsdingetje? Nog even geduld dus... Succes!
Ik begrijp wat je bedoeld, ik voel hetzelfde. Ik heb niet dat ik er moeilijk van kan lopen maar die steken zijn wel steeds aanwezig. Alsof het beurs is. Ik heb ook wat roze slijm.. Spannend!
Okee dan... ik wacht het gewoon af.. Ik heb deze pijn namelijk ook nog nooit gehad... dus daarom vind ik het ook zo raar.. als dit namelijk iets is wat herhalend is dan zou ik wel weten waar de pijn vandaan komt. Maar het is dus de eerste keer dat ik dit heb en ik weet ook niet wat ik er van moet denken. Kan er ook niets over vinden op internet. Als het dezelfde pijn is die jij hebt, dan hoop ik maar op 1 ding voor ons.. maar, heb jij deze pijn al eens eerder gehad dan?
Ik heb dus verder geen roze slijm... En het lopen... Ja het loopt gewoon lastig, laat ik het zo zeggen.... hahaha
Ja precies... Maar dat is toch raar. Waar kan die pijn door ontstaan? Dat vraag ik me echt af. En vooral wat die pijn betekend.
Misschien toch dat er daar binnen iets gaande is..? Ik ben al wel 3x zwanger geweest (allemaal in een miskraam geëindigd) maar heb dit ook nooit meegemaakt, ook geen roze slijm al zo vroeg, wel ooit 1x een innestelbloeding gehad. Waarschijnlijk is dit een ovulatie bloeding en kan het alle kanten nog op gaan..
Zo'n bloeding heb ik nog nooit gehad. Zelfs nu nog niet... Dus ja wat het is en waar het vandaan komt... echt geen idee....
herken de pijn heb t ook gehad na mijn eisprong of heb t 2dgn gehad..... heb je alleen die klachtten wat kan leiden op eventueele zwangerschap?
Ik had het afgelopen zterdag ook. Een soort zenuwpijn. Zitten en lopen was pijnlijk. Dacht eerst misschien blaasontsteking, maar de pijn zat niet bij mijn blaas en plassen ging ook gewoon goed. Vond het al erg vreemd, maar lees nu dat meerdere mensen dit wel eens hebben. Nu maar hopen dat het door een zwangerschap komt.
hoi hoi, ik had/heb er ook wel eens last van het is begonnen toen ik net zwanger was van mijn zoon! daarna tijdens de zwangerschap nergens meer last van gehad en nadat hij geboren is heb ik er elke maand last van!! ik denk maar zo het is maar 2 dagen per maand hihi.. hoop dat je zwanger bent voor je! heb je een super mooie verjaardag groetjes
Op dit moment heb ik er eigenlijk geen last van. Ik heb er 4 dagen last van gehad. En deze pijn heb ik eigenlijk nog nooit gehad. Dus dit is weer nieuw voor mij. Maar vrijdag 3 juni moeten we toch naar de gynaecoloog dus die mag ook meteen kijken waar die pijn ineens vandaan komt... Want ik zou het serieus niet weten...