Je mag mij een privé bericht sturen. Ik heb me alleen nooit in de situatie bevonden, dus mocht je iemand met ervaringen zoeken.....dan kan ik je niet helpen.
Als je er behoefte aan hebt mag je mij een pb doen, ik heb mij alleen ook nooit in zo’n situatie bevonden, maar ik kan mij heel goed voorstellen dat je even je ei kwijt wilt of praktische tips nodig hebt(?) Ik wil je in iedergeval sterkte wensen, wat lijkt mij dit naar.
Pb mag altijd, we zijn van ongeveer dezelfde leeftijd als 88 je geboortejaar is. Ik heb er geen ervaring mee overigens, maar ben er graag voor je.
Mag altijd. Ik ben zelf alleenstaand. Wie weet kan ik een luisterend oor bieden. Hoe dan ook veel sterkte.
Ik heb toendertijd mijn man verlaten omdat ie vreemd ging met mijn vriendin. Wil je praktische tips, dan mag je gerust een pb doen. Ik heb alles achtergelaten, enkel wat kleding, speelgoed en natuurlijk mijn dochter meegenomen. Helemaal opnieuw begonnen, ander werk (we hadden samen een bedrijf), ander provincie, ander huis, andere auto, andere inrichting. Met 1 vriendin contact gehouden. Het komt wel goed, wij vrouwen kunnen heel veel. Het is in het begin veel huilen, want waarom kan ik niet zelf dat poppenstoeltje in elkaar zetten.. maar je leert snel. Er zijn maar een paar dingen belangrijk: 1. Je kinderen 2. Zo snel mogelijk je financiële situatie op orde krijgen 3. Woonruimte: als je kan blijven zitten. Doe dat dan ook. Rest komt later wel.
Succes! Heb gelukkig nog nooit in deze situatie gezeten maar je mag me altijd een berichtje sturen. Heel veel sterkte!
Je mag altijd PB doen. Ikzelf heb het niet meegemaakt maar man wel, dus weet er aardig wat vanaf.... Heel veel sterkte!
Allereerst sterkte.. Mocht je behoefte hebben mag je altijd een pb sturen. Zelf ben ik in Januari 2014 weggegaan bij mijn ex en na een turbulente periode gescheiden in Maart 2015. (vechtscheiding)