heey wie is er wel eens geweest? Wij zijn vandaag geweest was heerlijk rustig dus dat was wel leuk maar k ga toch liever naar panne(belgië outdoor). Wat vonden jullie ervan? Onze dochter van 4 is echt overal in geweest en vond het geweldig!
Misschien een tip voor mensen die er naar toe willen gaan. Er is nu een aanbieding met de entree kaartjes bij de Lidl.
wij zijn geweest en het viel wel beetje tegen , we hadden wat groter verwacht , en dat was dus niet zo , wij zijn ook gegaan met redelijk rustige dag ,hebben alles in 2 uurtjes gehad , tja we rijden wel andere half uur naar toe dan willen we veel zien8) en de figuurtje van mega mindy enzo die hadden zo haast , dat je haast moest lopen anders waren ze met 10 minuten weer verdwenen we gaan niet nog eens
Wij zijn er ook geweest, mijn dochter is 6 jaar en vond vooral de glijbaan, ballenbak en de bootjes leuk. Van de spannende attracties moet ze niets hebben dus dat was jammer. Ik vond het erg klein en dat prijzen die ze hanteren echt belachelijk. 3 euro voor een lolly vond ik wel heel erg aan de maat en 2,50 voor een klein zakje chips is ook duur betaald. Ik vond MegaMindy ook supernep met het masker, mijn dochter keek er niet eens naar. Als ik het een cijfer moet geven wordt het een 6+.
Ik ben er niet geweest maar denk niet dat je de outdoor in de Panne met deze indoor kan vergelijken. Ik ben er langs gereden toen we in CP waren. Vond het een heel groot ding, maar ik vergelijk t dan met een Ballorig enz. waar we wel geweest zijn. Drie euro voor een lolly is idd wel heel veel
wij zijn het eerste weekend geweest....wat een verschikking....heb zelfs nog een kindje gered daar!!! zag in de ballenbak een voetje steken, bleek dr een kindje van 3 onder de ballen te liggen maar de mama van het kindje kon er niet bijkomen omdat de ingang zo klein was en het heel druk was!