Zelfmoord? Wat móét ik hier nou mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 25 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lea

lea Fanatiek lid

nou zeg! dat is waardeloos, zit jij al de hele dag met dat rot-gevoel, weet je nog niets! Lijkt mij toch dat ze alle meldingen noteren??!! en de daaropvolgende acties?

Succes met naast je neerleggen van de situatie, iets anders kun je niet doen denk ik....:(

2. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Jemig Shaddixxx, wat raar! Loop je je daar de hele dag om druk te maken en weten ze niks? Pff gek zeg. Ik hoop toch dat je t een beetje los kunt laten straks en een goeie nachtrust hebt.

3. Jee meid, wat een raar gedoe bij de politie! Onbegrijpelijk hoe dat is gegaan daar. Dat door zo'n fout iemand dood zou gaan, dat vind ik echt erg! En jij blijft maar in de stress zitten natuurlijk pff :(

Ik vind dat jij iig goed hebt gehandeld zo, en op de reacties van sommigen over zelfmoord zal ik maar niet ingaan maar word er wel een beetje link van. Als je suicidaal bent voel je je ook niet prettig, dan ben je ten einde raad. Waarom zou je anders een TS doen, omdat je alleen maar aandacht wilt??

4. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    goed dat je zo gehandelt hebt alleen wel heel erg shit dat ze nu ineens niks kunnen vinden zeg :S
    of ze willen er niks over kwijt ivm privacy .. of ze maken er een rommeltje van... maar kan me haast niet voorstellen dat ze tegen je gaan zeggen dat ze iemand sturen als ze dat niet doen..

lekker dan word er gezegd dat ze je terug bellen zit je de hele dag in de stress en hoor je gewoon niks meer.. en wat moet je hier nu weer mee dat ze niks kunnen vinden :S

zou zelf ook helemaal in de stress zitten om zon mail en dan nu dat je nog niks weet....

hopelijk hebben ze gewoon zo scheel gekeken dat ze het niet hebben gevonden OF wilden ze eerst een afloop van iets weten en belt er morgen iemand terug om je de afloop te laten weten, en hopelijk waren ze er op tijd of was het een hele zieke grap ...

ben benieuwd hoe het afloopt.. snappen hun dan niet dat je zwaar in de stress zit met zoiets en dan met kerst.. ipv dat ze denken wat fijn dat iemand de moeite neemt om te melden zodat er evt iets voorkomen kan worden ...

bah meis leef met je mee probeer het een beetje van je af te zetten (zal vast niet meevallen!) en probeer toch een beetje van kerst te genieten !

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Belachelijk zeg!
    Zit jij idd de hele dag met een rot gevoel!

Pfff...

6. Ik heb net zn ex maar een bericht gestuurd op hyves, of zij misschien meer weet ;) Begin me bijna een stalker te voelen, maar ik kan hier zó niet tegen..

7. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Jeetje, nog geen nieuws... De hele dag wacht je op telefoon... Vreselijk want je blijft er toch mee bezig.

8. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Jemig, wat een verhaal zeg. Ik kan me goed voorstellen dat je je er druk over maakt en dat je graag wilt weten hoe het nu met hem is. Hopelijk heb je er snel duidelijkheid over, zodat je het los kan laten.

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Nou ik kan je helemaal begrijpen hoor, vind ik ook niks stalkerigs aan!
    Ik had hoogstwaarschijnlijk exact hetzelfde gehandeld als jou!

10. Stalkerig met een goede reden is dat!

11. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Jeetje wat een rare situatie.. Voor hetzelfde geld is dit gewoon iemand humor en was dit voor hem zijn manier om te zeggen dat ie het gezellig kletsen vond maar de interesse in je nu wel kwijt is.. Maar goed, stel je voor dat het wel serieus is inderdaad. Wat een last op je schouders ineens..

Hopelijk hoor je gauw meer..

12. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    dat denk ik niet, dat weet ik ;)

@ts; Jeetje wat raar bij de politie :( Ik hoop dat je toch wat hoort.

13. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Raar dat de politie dit niet serieus neemt als ik je verhaal zo lees.

14. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Hoe gestoord ben je dan als je dit als humor beschouwd. Ik kan me dat gewoon echt niet voorstellen.

15. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    hihi sorry moet even lachen. Lijkt me ook echt niet dat iemand dit idd als humor even naar je gaat schrijven.
    TS kent deze persoon verder helemaal niet, andersom dus ook niet. En denk als hij genoeg van haar zou hebben dan zou hij het heus wel zo zeggen en haar dan blokkeren.

16. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Vind die gast sowieso raar, als je via mail aan zo goed als onbekende zo'n soort 'afscheid' gaat zenden. Snap ik ook niet helemaal maar goed. Als iemand daadwerkelijk uit het leven wil stappen dan is de logica sowieso weg.

17. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Jeetje meid......daar ben je ook even klaar mee zeg als je zo'n berichtje
    krijgt.......het mag dan waarschijnlijk wel een schreeuw om hulp wezen maar
    vind dit soort dingen altijd egoistisch van de persoon die jou dit berichtje stuurt.
    Die weet ook wel dat je er niks mee kan en je je alleen naar en rot gaat voelen.:(
    Kan me om dit soort dingen altijd flink boos maken.
    Als je zelfmoord wilt plegen zadel dan iemand anders ermee op.....dat heeft zo'n
    impact op de ander......maar goed dat is weer een andere discussie.

Shaddix.....ik hoop dat je snel een positief bericht hoor.((((knuffel))))

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Zoow heftig en dat met deze dagen. Ook ik hoop voor je dat je snel iets meer weet en dat het goed af mag lopen!

19. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Huhmmm hier snap ik helemaal niets van! Ze zeiden eerst dat er een auto was gestuurd, en dat je het nog zou horen, en nu staat er niets meer in het systeem daarover... wat een slechte administratie! Zit jij de hele dag in de stress en afwachtend... Krijg het idee dat ze je niet serieus nemen.

Misschien kan je R. een mailtje sturen met een ander emailadres zodat hij niet weet dat het van jou is. Als er dan niets aan de hand is, dan zal hij daar misschien wel op reageren.. en dan weet je eigenlijk genoeg.. en als hij niet reageert, zou ik nogmaals de politie bellen en dan misschien wat meer druk erachter zetten ? (nou ja, dat zou ik in ieder geval doen als de politie zo onduidelijk bezig zou zijn..maar ik heb toendertijd wel zelf zijn achternaam en woonplaats achterhaald via google, misschien hadden ze anders ook niets gedaan)

Begrijp het niet, toen ik belde met dezelfde situatie stonden ze binnen een uur in de woning, en werd ik 2x gebeld door de agenten ter plaatse met info en vragen :(

Hebben ze wel zijn achternaam gevonden inmiddels of ook niet ? Alleen het adres van zijn ex staat me bij ? Is het niet gewoon zijn ex die rare dingen aan het versturen is ? Probeer nog even mee te denken..hopend dat er niets gebeurd is natuurlijk! Maar ik zat nog te denken, als er een auto heen is geweest, en er is inderdaad iets gebeurd... zouden ze het je dan meteen laten weten ? Ik vraag me dat af.. Pff om gek van te worden

20. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    nog niks gehoord intussen?

Deel Deze Pagina