Zelfmoord? Wat móét ik hier nou mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 25 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.016
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Om heel eerlijk te zijn denk ik dat het een idioot is die het "leuk" vindt om mensen in de rats te laten zitten. Ik vind het heel goed van je dat je voor de zekerheid de politie geïnformeerd hebt. En het is slordig dat zij je niks hebben laten horen! Maar ik denk dat je er verder vanuit moet gaan dat dit een hele misselijke "grap" is. Er zijn nou eenmaal idioten die er van genieten om zoiets te doen en er dan over te fantaseren wat dat allemaal met jou doet.
    Proberen om hem te bereiken heeft hoe dan ook geen zin: als het echt is (maar dat denk ik niet), ben je te laat. En als het nep is kickt hij op elke poging van jou om nu contact met hem te krijgen. Ik denk echt dat het hem daarom gaat, dus zou ik hem die lol niet gunnen!

Als ik zoiets mee zou maken zou het mij ook echt niet lekker zitten. Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan; maar laat het los en probeer te genieten van de feestdagen. Eventueel zou je na oud en nieuw nog eens contact op kunnen nemen met de politie om te vertellen dat de manier waarop dit is afgehandeld voor jou hee vervelend is. Echt of niet, je krijgt zo'n mail en het zit je dwars. Je probeert het goede te doen en dan laten ze jou vervolgens gewoon in de kou staan.

2. Dana

Dana Niet meer actief

helemaal mee eens tupp.

3. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Misschien heb ik er wel overheen gelezen maar hoe lang contact had je al met diegene en hoe ben je erop gekomen?

4. Hoe gaat het met jou nu Shadixxx?

5. Dat is ook nog een idee inderdaad! En inderdaad, ik zei hier eerder al dat er een keer melding was gemaakt over mijn zusje, toen stond er binnen een kwartier politie op de stoep! En degene die toen melding had gemaakt had ook alleen een naam en woonplaats.

Zn achternaam wist ik achteraf wel, omdat hij zn mail heel formeel afsloot, dus dat heb ik gisterochtend ook meteen doorgegeven.

Er zou inderdaad een auto naar het adres van zijn ex gestuurd zijn, omdat hij daar nog ingeschreven staat en pas sinds een paar maanden bij een vriend op zolder woont omdat hij en zn ex in scheiding liggen. Of zijn ex dit doet.. Ik weet het niet, het lijkt me heel sterk..

Normaal gesproken heb ik bij dit soort berichten echt zoiets van, Tuurlijk, zal wel, en dan ga ik lekker door met waar ik mee bezig was, maar for some reason kwam dit heel serieus op me over, vooral door het contact wat we hiervoor hebben gehad.

Ik weet inmiddels nog steeds helemaal niets, mijn bericht naar hem is ongeopend, op het bericht dat ik zijn ex heb gestuurd heb ik nog geen antwoord gekregen.. Kan het vandaag gelukkig wel wat beter van me afzetten!

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Verhaal komt mij heel bekend voor.

Mijn vader stuurde me 3 weken terug zo'n mail....
    Was achteraf niks aan de hand

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Als ik dit lees zou ik zelfs boos worden. Als een goede vriend/familielid me dit zou sturen zou ik alles voor ze doen maar als een persoon die ik vaag ken dt op mijn bord zou gooien zou ik boos worden.

Jij zit nu in de rats. Belt de politie (wat ik een goede zet van je vind) en zit ermee en wie weet is het een grap, een aandachtsmailtje.
    En nu helemaal met deze dagen snap ik dat er veel mensen eenzaam zijn maar waarom zo'n mail naar iemand die hij niet goed en persoonlijk kent.
    Ik hoop dat het niks is.

8. Ellen291982

Meen je niet:(
    Was dat een foute grap dan van hem?

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nee een schreeuw om aandacht.

Ben niet anders gewend van hem:) Hij roept al 10 jaar dat ie een einde maakt aan zn leven:)

10. Ellen291982

jeetje dat moet moelijk en frustrerend zijn. Dan weet je ook niet meer wat je moet lijkt me.

11. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nee idd want ookal heeft ie t tot nu toe niet gedaan het kán wel..

Dus elke x weer politie ed. waarschuwen.
    En verder hoor k hem nooit.

12. Ellen291982

Heftig hoor! Idd je weet nooit of hij het echt een keer zou doen.
    Wel goed dat je de politie belt dan. Kijken die elke keer als je een melding doet?

13. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ts: je hebt nog steeds niets vernomen? Wat zal dat frustrerend zijn! Woont diegene met wie je mailt een beetje bij je in buurt of ook niet?

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou als dit "nep" is of als grap dient is hij wel behoorlijk misselijkmakend zeg, is toch geen humor meer, is gewoon triest!
    Maaaar als dit wel een schreeuw om aandacht is of serieus, ja verschrikkelijk dan, ook dat je niks weet of kan doen. ja politie bellen of eens wat vrienden/kennisen proberen op te sporen en benaderen? hyves fc etc?>

15. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja ze gaan elke x kijken.
    Ze zijn verplicht om te kijken als je daar een melding over doet.

16. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Jeetje dat je dan nog iedere keer actie onderneemt. Ik had 'm allang een doosje pillen toegestuurd.

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nou ben t nu ook wel zat hoor:) Mja weet je veronderstel dat ie t wel echt doet dan neem ik het mezelf misschien kwalijk dat ik geen actie heb ondernomen..

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Dat is ook wel zo.

19. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Je kent hem niet, alleen via internet?
    En "lopen" zoveel wackos door het net heen.
    Afkappen die handel! Hij zadelt jou ( een onbekende) op mijn zijn probleem. Mailtje terugsturen dat ie hulp moet gaan zoeken.
    Klinkt hard, maar je haalt ellende in huis/hoofd waar je denk ik niet op zit te wachten..

20. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    nog steeds niks van hem of politie vernomen??

Deel Deze Pagina