Zelfmoord? Wat móét ik hier nou mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 25 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Oh wat erg dat een vader zijn kind hier mee opzadelt zeg! Vreselijk.. Hoe moet je daar als dochter nou mee om gaan.. :(

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Heb je al iets gehoord Shaddixxx ?

3. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ik ben ook wel benieuwd, als hij nog op hyves is geweest zou je het wellicht kunnen zien door bij zijn krabbels oid te kijken.. wil niet altijd iets zeggen natuurlijk maar misschien... of via een andere account hem aan proberen te melden als je ECHT nieuwsgierig bent ;) kijken of je geaccepteerd word...

ik ben wel heel nieuwsgierig hoe dit afgelopen is, weet ook niet zo goed of ik nu moet denken dat het juist goed is dat je niks gheoord hebt of dat het een slecht teken is :S... hoop dat je nog van je kerst hebt kunnen genieten in elk geval :)

4. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of een mailtje sturen via een ander account en misschien dat ie die dan wel opent....

5. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Weet je al wat meer?

6. Helemaal NIETS. Politie heeft niet meer gebeld, hij heeft mijn bericht niet geopend, zijn ex reageert niet op het bericht wat ik op hyves heb gestuurd.. Dus ja, ik kan verder ook helemaal niets.. Ga er nu maar gewoon vanuit dat het een zieke grap was ofzo, ik moet het toch naast me neerleggen. Kan me er wel druk om blijven maken, maar waarschijnlijk kom ik toch nooit meer iets te weten ;)

Vind het nog steeds heel raar, zowel van die dude als van de politie.. Maar goed, wat doe je eraan?

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Nou jaaa zeg! Vind dit niet normaal..

Hoelang kende je hem al ? En heb je ook met hem gebeld of gecamd of iets ? Dat je zeker weet dat zijn identiteit ook wel klopt ? IP gecheckt bijv. ook ?

Vind het maar vreemd. Zeker dat de politie zo handelt ook. Maar goed, snap dat je voor jezelf besluit om het los te laten! Je hebt alles gedaan wat je kunt, je kunt niet met zorgen blijven zitten ook..

8. Nee joh, helemaal niets, daarom had ik ook geen idee wat ik hier nou mee moest! Misschien is het wel iemand geweest die zijn foto's en naam gebruikte (want die komen wel overeen op andere sites, ook op LinkedIn enzo, daar staan ook de banen die hij heeft gehad en waar hij ook over verteld heeft), maar dat idee had ik niet door de gedetailleerde informatie die hij gaf.. Misschien dat ik volgende week nog een keer de politie bel om te vragen of zij nog iets weten, want ergens vraag ik me toch wel af wat er nou gebeurd is, maar ik zit momenteel bijna 10 euro over mn telefoonabonnement heen omdat ik naast mn minuten ook lekker het tarief voor het 0900nummer van de politie moest betalen, dus ik vind het wel even goed ;) Was helemaal niet erg geweest als ik daar werkelijk iemand mee had geholpen hoor, maar ik baal er nu wel goed van, omdat het er toch op lijkt dat het allemaal niet serieus was.

9. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Hey, je kunt er ook niks mee. Is zijn verantwoordelijkheid en eigenlijk een streek dat ie jou er mee opzadeld.

10. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Vind echt goed hoe je gehandeld hebt.
    Manier waarop politie met je omdat vind ik echt schande!!
    Ze moeten toch serieus ingaan op een zelfmoord poging.... Belachelijk hoor.

Ik denk dat het meer aandacht was...
    Mijn beste vriend riep ook duizend keer dat hij een einde ging maken aan zijn leven. Dan schoot iedereen te hulp en stond voor hem klaar, prachtig vond hij dat...
    Toen hij zichzelf 3 jaar geleden echt van het leven beroofde deed hij dat in stilte, en waren we allemaal te laat... Of juist niet, want dit was wat hij wou...

Zelfmoord is niet egoïstisch het is de moeilijkste beslissing die je voor jezelf moet maken.

11. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hee Shaddixxx .. heb je ooit nog iets gehoord ?

12. Nooit meer! Stom he? Heb er zelf verder ook niet meer achteraan gebeld. Soms denk ik er nog wel eens aan, maar ik zit er zeker niet meer zo erg mee als destijds.. Vind het nog steeds erg raar allemaal!

13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

En je hebt op zijn naam ook nooit een overlijdensadvertentie gevonden ofzo?

14. Hier kan ik niets vinden, en als ik google op z'n voor + achternaam of initialen + achternaam ook niet.. Heb overigens ook nooit bericht terug gekregen van z'n ex, en volgens mij bleek uit het bericht wat ik haar heb gestuurd wel dat ik serieus was en lichtelijk in paniek, dus neem aan dat áls er echt iets aan de hand was geweest, zij wel had gereageerd. Of niet natuurlijk, we zullen het nooit weten vrees ik ;)

15. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Waarom bel je de politie niet nog eens... anders blijft dit denk ik een onderwerp voor je dat altijd terug kan komen! Je blijft er vragen bij houden. Bellen kan nu nog, over 4 jaar doe je dat ook niet meer.

16. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

volgens mij moet je dit gewoon afsluiten. Wie is die persoon nou eigenlijk van je... Klinkt misschien heel erg hard hoor, maar je kan wel blijven hangen door in te blijven zitten over iemand die je kent via internet, maar waar je verder eigenlijk niets van weet... Er is nog meer om je heen, toch?

17. Daarom zei ik ook al dat ik het naast me neer heb gelegd en me er verder niet meer druk om maak, maar er alleen af en toe nog eens aan terug denk :p Ben niet van plan om nog een keer te gaan bellen eigenlijk, het is voor mij wel klaar.

18. Meiden, guess what.. Het is allemaal een zieke grap geweest..

Ik kreeg een paar dagen terug éíndelijk een berichtje terug van zijn ex die ik toen via hyves heb gemaild, zij had m'n berichtje niet eerder gelezen. Ze vroeg me eerst wie ik precies was, dat heb ik uitgelegd, en nu kreeg ik net dit;

Oke, vandaar.
    Ik weet niet of je inmiddels al van hem gehoord hebt, maar hij is in orde hoor.
    Hij ontkent wel dat hij jou kent, maar er komt steeds meer boven water van de hoeveelheid leugens die hij vertelt.
    Voor een volgende keer is zijn adres **** in Rotterdam.
    De politie is niet gewoon bij mij langs geweest, ze hebben mijn deur opengebroken omdat ik niet thuis was. Je bezorgdheid voor een medemens is natuurlijk super, maar ik heb liever een hele deur in de toekomst [​IMG]

Succes verder

Dus, helemaal niets aan de hand.. ;) Bah, waarom mensen zoiets grappig vinden he? Hoewel ik dit vermoeden inmiddels ook wel al had voel ik me echt compléét in de zeik genomen.. Heb ik me de hele kerst druk zitten maken om zo'n debiel die dergelijke dingen roept terwijl ze niet eens waar zijn :x

19. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    lekkere gast...:S ze mag blij zijn dat ze van zo'n loser af is!

nou en jij kan weer wat afsluiten ;)

Deel Deze Pagina