Mag toch hopen dat ze de kosten van de hulpverleners in elk geval verhalen op die mensen. Wat een malloten.
"Zelfmoordpoging snelweg mislukt" En, verwachten ze dat de snelweg een nieuwe poging gaat doen of hebben ze het hem uit z'n hoofd gepraat?
ik verbaas me wel over die meid met de rode jas hoor! Zo he! Zo hard geraakt door een auto en wegrennen voor een tweede en derde klap! Dat die niet gewond is! En vechten dat ze doet! maar ehm, als je zelfmoord wilt plegen, dan kun je toch wel bedenken dat een snelweg geen goed idee is... @Chieffie
jeetje dan wil je het wil heel graag ....maar wat triest ook met zn tweeen ...echt vaag ...kregen ze korting of zo ? 2 voor de prijs van 1 ......
Mijn beste vriend heeft op die manier zelfmoord gepleegd dus het kan wel degelijk hoor.. Arme meiden, die hebben hulp nodig.
ik vind het zo raar dat ze haar in de gevangenis hebben gegooit ze heeft toch overduidelijk psychies hulp nodig. pfff wel ook vreselijk voor al die mensen die het hebben moeten zien bah. dat vind ik wel altijd bij zelfmoord pogingen, heel zielig als je zo over hoop zit met je zelf maar waarom moeten er dan altijd andere het slagtoffer zijn?
Kijk dat je zelfmoord wilt plegen is natuurlijk al erg genoeg, niemand houdt je tegen. Maar op een snelweg, waar je andere mensen meesleurt de diepte in. Dat vind ik pas erg. Ik geloof dat je in NL, poging tot doodslag aan je broek krijgt. (toch?)
Volgens mij las ik ergens op internet dat een van de twee dames zelfs poging tot moord ten laste is gelegd. Het hoe en waarom weet ik niet precies, maar ik meen het ergens gelezen te hebben. Groeten, Josien