verjaardag tips

Discussie in 'De lounge' gestart door cat2, 13 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat2

cat2 Niet meer actief

De laatste jaren heb ik mijn verjaardag door omstandigheden niet gevierd. Nu zou ik dat eigenlijk best weer willen vieren. Maar ons dochtertje is 2 weken later jarig en wordt dan 1 jaar. Ik wil mijn verjaardag daarom een stuk kleiner houden. Heeft iemand tips wat ik zoal met mijn verjaardag zou kunnen doen?

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    heerlijke hightea met de mensen die je graag bij je hebt.

3. Mila79

Mila79 Lid

30 nov 2015
    71
    0
    0
    Schiedam
    Je zou ook op vakantieveilingen kunnen kijken, misschien dat je daar wat leuks kan gaan doen voor je verjaardag.
    Als je het echt wil vieren, is het misschien leuk om het samen met je dochter te vieren. Ook al word ze dan 1 jaar.

4. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Mijn dochtertje is 5 dagen na mij jarig. Heb dit jaar mijn verjaardag het weekend voor die van haar gevierd. S middags met familie en vrienden. Lekker wat hapjes op tafel. Voor mij "klein" (niet wat betreft mensen) omdat ik weinig hapjes zelf heb gemaakt en het alleen S middags heb gevierd. Maar weet natuurlijk niet wat jij klein vind. Wellicht alleen uit eten gaan met je ouders en man/vriend. Of anders kritisch kijken naar de mensen die je uitnodigde?

5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Ik zou het dan samen vieren. In principe de verjaardag van je kindje groot aanpakken en daar zelf bij aansluiten. Dus de nadruk op haar verjaardag en uitleggen aan visite dat dat de bedoeling is.

Deel Deze Pagina