Lego kopen in Legoworld. Met korting of normale prijzen?

Discussie in 'De lounge' gestart door LoeForceOne, 7 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Ik ga dit jaar voor het eerst naar legoworld met de kleine. Ben heel benieuwd wat hij er van vindt.

Vraag me alleen af kun je op die dag lego kopen met korting of zijn het de normale prijzen? Anders gaan we alvast inslaan voor sint kerst etc. En zo ja hoeveel korting?

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Volgens mij geen korting. Net zoals je in Disneyland ook geen korting krijgt op Disney spullen.
    Ik neem aan dat ze in Legoland wel de nieuwste collectie hebben, dus dat is wel gaaf :)

3. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    In Legoland in Denemarken was lego duurder dan in Nederland!

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

In Duitsland heb je ook een Legoland; gelijke prijzen als in Denemarken en vrijwel exact hetzelfde; heb ik aan de vakantiefoto's van familie gezien. Deel 1 ging naar Denemarken, deel 2 naar Duitsland - ik heb van sommige stukken gewoon exact dezelfde foto's voorbij zien komen. Qua entreeprijzen maakt het overigens geen verschil ;)

5. veense

veense Niet meer actief

Het gaat over LEGOWORLD, niet over Legoland.
    Vaak hebben ze wel wat bijzondere dingen en ook wel wat aanbiedingen, maar het is niet zo dat de normale collectie tegen dumpprijzen de deur uit gaat. Wel leuke merchandise en tweedehands Lego.
    Dochter is 2 jaar geleden geweest, vorig jaar zaten we in Rome, maar voor nu staat het wel weer op de planning, ze vond het er erg leuk!

6. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Ziet er gaaf uit! Maar wat een entree prijzen 😲

7. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Vriend is daar vorig jaar geweest met Thijmen, ze vonden het erg leuk maar dacht dat de korting tegenviel.

8. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    In het lego clubblad zitten altijd kortingsbonnen. Volgens mij in die van september.

9. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Geen of heel weinig korting daar, het loont meer de moeite om internet af te speuren voor mooie prijsjes.

10. tuc

tuc Niet meer actief

Ik denk dat het niet zoals met die kinderbeurzen enz is...leuk om rond te lopen en soms een handige aanbieding maar verder redelijk de normale prijzen.

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik zelf koop Lego tegenwoordig bij 1001Farmtoys.nl - Perkbv.com Beesd Speelgoed miniaturen farmtoys agritoys landbouw a2 afrit 14 winkel shop agrishop. Mooie aanbiedingen. Zo heb ik het winkelcentrum in huis voor der verjaardag en tijdje terug ook het hotel gekocht met flinke korting.
    Ook kruidvat had laatst 40% korting op alle speelgoed en heeft ook Lego.
    Zou dus vooral acties in de gaten houden .

Ik denk dat in de parken alles juist net wat duurder is Of juist de advies prijzen uit de boekjes heeft. ( staan prijzen bij)

12. koala28

koala28 Niet meer actief

Bij Legoworld krijg je meestal op Lego 10% korting en op Lego Duplo 35% (maar dat is dezelfde actie die dan ook bij de grotere speelgoedzaken geldt).

Ikzelf koop nooit wat op Legoworld omdat ik het veel goedkoper kan kopen via Duitse onlinesites, Kruidvat, etc.
    Zeker Technic lego scheelt veel.

13. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Lego is daar niet veel goedkoper...
    Wil je echt lego met korting kopen....

Cranenbroek... Zit alleen in Dongen (noord- Brabant) en Schijndel...
    maar is echt de moeite waard om naar toe te rijden voor Sinterklaas...
    Mits je redelijk in de buurt woont natuurlijk want anders rij je de besparing op aan benzine...
    Ook veel keuze, maar oktober is dan de beste maand om te gaan, of begin november... gaat hard daar...

Scheelt echt aanzienlijk...

ook joppa.nl is goedkoper dan in de winkel... (maar niet zo goedkoop als cranenbroek...)

14. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Verkopen ze overigens ook playmobile en duplo...
    Allemaal vele malen goedkoper dan in de speelgoedwinkel of op sites...
    En heel veel keus

15. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    ik koop bij www.a-tembo.nl. zitten maar een paar zaken in nl, gelukkig ook in breda waar ik woon, is veel goedkoper, die kopen direct bij lego.
    wij zijn vorig jaar naar lego in de jaarbeurs geweest, 10 procent korting op lego, niet de moeite.

Deel Deze Pagina