Hallo meiden, Misschien zijn er nog meer die tijdens punctie bloedverlies in buikholte hebben grkregen? Ik heb gisteren punctie gehad en tijdens deze ingreep heeft de arts een bloedvat geraakt en stroomde er bloed uit en ook richting buikholte! Dit is gelukkig vanzelf gestopt maar heeft een bloedprop van 6cm veroorzaakt, wat nu in mijn buikholte zit. Ze hebben de overweging gehad om me te opereren, maar uiteindelijk is gekozen om het lichaam het zelf te laten "opruimen". Nu heb ik erg veel buikpijn, stijf gevoel in buik en rondom maag wat me misselijk maakt en het lopen moeilijk gaat... Heeft iemand hier ervaring mee, en zo ja hoe lang zoiets duurt voor het wat hersteld? Ik heb er nu al flink de balen in namelijk Hopelijk morgen wel'n mooie terugplaatsing, dat zou dan alles een beetje verzachten..maar ja!! Graag hoor ik iets, Liefs Visje.
Hoi visje, Bij mijn tweede punctie hadden ze ook een bloedvat geraakt, weet alleen niet of dit een bloedprop veroorzaakt had.. Wel ben ik na de punctie toen ook flauw gevallen en heb de hele 2 wachtweken erg veel pijn gehad.. Wel was ik trouwens zwanger en dat prinsesje ligt hier nu naast mij te slapen.. Sterkte! Hopelijk krijg je een plakemmy terug morgen..
Hoi kaaat, Dat was ook heftig zeg, flauwvallen! Nou misschien was dat ook gebeurd als ik in de benen ging, maar ze hadden bij mij direct door dat er bloed in buikholte stroomde.. Voelde direct heel veel pijn ineens.. Maar gisteren hebben ze al 2 prachtige embryo's terug geplaatst , bij ons doen ze dat op dag 2! Ik had eentje van 5 en eentje van 6 cellen, en dat was erg goed. Ben erg benieuwd... Nu de wachtweken, dan is het wel balen dat ik sowieso nog 1week plat moet blijven liggen..tijd om te piekeren haha.. Straks kan ik ook nog bellen of we ook nog'n cryo hebben. Eén embryo kwam daar nog voor in aanmerking.. Maar ik hoop net als jou te eindigen met heerlijk zwanger te worden van deze prachtige embryo's!! Jij lekker genieten en nog gefeliciteerd met jullie kleine meis!! Xxx visje
Nee sorry, geen ervaring mee. Ze hebben wel een keer een chocolade cyste aangeprikt met de punctie en daar had ik voor de zekerheid al vooraf een antibiotica kuur voor gekregen. Ik hoop dat je een goede terugplaatsing hebt gehad en dat er natuurlijk een mooi resultaat uit komt. Succes tijdens de wachtweken.
Wow dat zijn idd mooie embryo's.! Fijn en ja tijd om een week te piekeren, maar wie weet bevorderd de rust de innesteling wel, altijd een positieve draai hè eraan geven.. Succes.! Ik ga je in de gaten houden..
Hihi ja kaaat, het zijn inderdaad mooie embryo's..! En we hebben ook'n cryo! Had gebeld vanmorgen en op dag 3 was deze embryo uitgegroeid tot 10 cellen! Dus ook erg goed! Zei direct: had deze dan niet terug geplaatst gemoeten? Maar de embryo's die ik nu in mijn buik heb waren van nog betere kwaliteit! Dus tja, ik kan door mijn stolsel niet dansen, maar anders had ik nu al'n klein vreugde dansje gedaan Nu geduld vinden ergens pompidompidom hihi Xxx
Wow dat is zeker erg goed.. Super dat je ook nog een prachtige in de vriezer hebt.. Hihi een vreugdedansje met de armpjes alleen, kan mijn meisje ook heel goed ! Ik ben nu zwanger van een cryo van mijn meisje, had al een paar dagen donker wordende testen en net een cd gedaan en die zei 2-3 weken.. Zit aanstaande dinsdag pas 2 weken na terug plaatsing dus het is nog wel heel pril.. Hoop dat je mij heel snel volgt..
Ohhh wauw meissie wat'n goed bericht!! Gefeliciteerd!!! Oh nou inderdaad, ik hoop je over 2wk ook te kunnen melden dat we een donker wordende test in handen hebben hihi Ben blij voor jullie meis! Xxx
Hihi dankjewel! Ben er nog helemaal onderste boven van hihi dit hadden we echt niet verwacht.. Oow hoop idd zo dat straks je testjes lekker donkerder worden..
@visje, hi! Ik heb ook je andere topic gelezen en wat is dit naar zeg! (De bloedprop en nare ervaring) maar wat goed dat je zulke goede Emmy's terug geplaatst hebt gekregen!! Ik duim voor je voor een goede test! Wat ik nog even wilde zeggen over je symptomen, het klinkt een beetje zoals ik had na m'n punctie, ik had vette overstimulatie en na de punctie had ik een hele grote vochtplek van 7cm in m'n buik naast m'n rechter eierstok en ik voelde me daar al zwaar beroerd door, misselijk, veel buikpijn en een gevoel alsof iemand me verrot geschopt had en ik dus overal onder de blauwe plekken leek te zitten, wat natuurlijk niet zo was maar zo voelde het wel. En gelukkig lost vocht vrij goed op maar ik hoop dat bij jou ook de bloedprop snel weg zal gaan, bij mij hielp het rusten en veel drinken heel erg goed. Ik duim op een super resultaat voor je!! Liefs, Hopefulness
Hi meid, Lief van je reactie! Ja inderdaad het resultaat tot nu toe is gelukkig erg goed... Maar nog steeds erg pijn hoor, daar baal ik soms wel van... Want mijn zoontje wil nu ook wel z'n aandacht alleen moet ik steeds zeggen "nee lieverd, mama kan dat niet want mama heeft buikpijn" .. Maar ja... En inderdaad de symptomen zijn gelijk alleen heb ik al te horen gekregen dat het wel 3mnd kan gaan duren voor het is opgelost door't lichaam. Dat zou in combinatie gaan met vocht, wat het moet oplossen... Ze denken wel dat de hevigheid van de pijn niet 3mnd hoeft te duren, maar sowieso 'n paar weken kon ik er wel voor weg rekenen We zullen zien! Maar wat goed van jou zeg dat je al mooi'n paar weekjes onderweg bent met je zwangerschap! Voel je je goed? Heb je al'n mooi hartje zien kloppen ? Liefs visje
Wow dat is inderdaad wel erg lang! Bij mij duurde het net iets meer dan 2 weken voor het weg was! Hoop dat bij jou het toch sneller op lost iig niet 3 maanden of dat iig de pijn gewoon snel minder wordt en dat je snel weer met je zoontje kunt spelen Hier behalve moeheid alles helemaal goed ik ben echt zooooo in m'n nopjes had echt NOOIT verwacht dat het in 1 x zou lukken ookal zijn wij beiden nog jong (26+27 jaar) ik heb wel 10 zwangerschapstesten gedaan voordat ik het durfde te geloven! En ja we hebben al een kloppend hartje gezien vorige week donderdag, ik heb echt als een klein kind zitten huilen, had nooit verwacht dat deze zwangerschap zoveel met me zou doen, normalerwijze ben ik erg realistisch enzo maar mijn god ookal is het nog zo klein en toch nog enigszins onzeker natuurlijk tot 12 weken ik ben zoooo blij en zou het liefst iedereen op de schouder willen tikken en zeggen 'hey! Ik ben zwanger van ons kindje, kun je dat geloven?!' Haha mja dat doe ik dan toch maar niet. Ik hoop dat jij snel ook dit gelukzalige gevoel weer mee gaat maken! En in het andere topic las ik dat je nog een cryo hebt, fantastisch!!! Maar stiekem hoop ik voor je dat het gewoon nu lukt en dat de cryo praktisch overbodig wordt, ik ga iig heel erg hard voor je duimen!! Liefs, Hopefulness
Visje2007, ik heb dit ook gehad tijdens m'n punctie. Al direct aan het begin ging het fout waardoor ik een flinke inwendige bloeding kreeg en met heel veel extra pijn nog de hele punctie doorstaan moest. Ik ben ook bijna flauwgevallen. Ik ben overigens wel gelijk nog doorgegaan richting de ok en daar gecontroleerd op inwendige bloedingen en bloedproppen. Dat hebben ze allemaal weg kunnen halen en schoon kunnen maken. Hierdoor waren mijn wachtweken overigens wel extra zwaar doordat ik nu ook nog herstellende was van een operatie... Gelukkig hebben ze bij mij ook wel een mooi aantal eicellen kunnen weghalen die ook bijna allemaal bevrucht bleken, we hebben er eentje terug geplaatst gekregen en er liggen nog 4 mooie cryo's in de vriezer verdeeld over 3 rietjes. En van ons mooie terug geplaatste embryo ben ik inmiddels alweer 28 weken zwanger! Wens je superveel succes met hopelijk net zo'n mooi resultaat!
Hi kaaat Lief dat je vraagt. Het gaat best redelijk gelukkig, ik loop in elk geval weer'n beetje. Kan nog niet veel, maar ok.. Het gaat de goede kant op! Het zh was tevreden over hoe't eruit zag! Nu duimen draaien voor m'n laatste wachtweek... En hoe is het met jou? Xx visje.
Hi, Fijn dat je langzaam weer op de been komt, fijn! Oow hoop het zo voor je, weet je al wanneer je gaat testen of wacht je 12 april netjes af? Ja hier gaat het goed, best misselijk af en toe en hoofdpijn maar dta had ik bij mijn dochtertje ook, dus gewoon door bikkelen de eerste 12 weken
Hoi Kaaat, Tja..hihi ik weet het niet... Ik wil wel wachten tot 12 april eigenlijk, maar weet ook niet of ik dat kan volhouden Ik heb nu ook zo nu en dan hoofdpijn, misselijk gevoel, gevoelige tepels/blauwe aderen worden ietwat zichtbaarder, koffie staat me tegen en tja.. harde poep (fijne info hihi) Maar dat zijn ook de dingen die ik had met mijn zoontje! Opzich zit mijn gevoel nu best goed, maar eigenlijk durf ik het soms niet te voelen gezien mijn ervaringen die we de laatste 2 pogingen weer hebben gehad... Vandaag had ik alleen bij opstaan 37.5 en nu net rond 13u 37.7.. Dus had even gebeld met zh, want zit niet te wachten op ook nog eens koorts .. Maar dit kon goed passen bij het beeld dat mijn lichaam nu druk bezig is de bloedprop op te lossen..en dan komt het bloed weer terug in mijn bloedbaan (gek idee).. Maar ja... Zou het ook bij een beginnend zwangerschap horen??? Herken jij dit, dat je soms ineens hoog rode konen op je wangen hebt.. en je warm/ gloeierig voelt? Nou ja... ik houd jullie uiteraard op de hoogte Liefs visje.