Volgende week gaan wij een dagje naar de Julianatoren (of de dierentuin , ligt een beetje aan het weer) maar nu wilt mijn zoontje al een poos niet meer in de buggy. Hij wordt volgende week 4. Ik zit er toch aan te denken om hem mee te nemen . Vooral als het zo'n lange dag gaat worden , lijkt me dat wel handig. Tot welke leeftijd gebruik(t) en jullie de buggy bij zulke daagjes weg ?
Geen idee meer...denk 3 oid? Julianatoren is relatief klein, daar zou ik hem eerder thuis laten dan naar bv. Blijdorp. Als hij er niet meer in wil zou ik hem lekker thuis laten. Gewoon wat vaker tussendoor even gaan zitten om uit te rusten, kan volgens mij prima.
Ik vind een buggy mee nog wel erg praktisch. Ook met spullen sjouwen enzo. Dochter is wel jonger hoor maar ik was blij een buggy mee te hebben in bijv de Efteling. Ze liep al vroeg en ze loopt best vaak en veel maar voor de zekerheid ideaal.
Ik zou geen buggy meenemen, heb een hekel aan die dingen met dagjes uit. Neem wel altijd een draagzak mee.
Vanaf 2,5 jaar niet meer meegenomen. Tempo beetje aanpassen en bij vermoeidheid mogen ze even op de nek.
Wij namen (en nemen) vaak een draagzak mee, vindt een buggy altijd gedoe. Als we veel spul mee hebben, broodjes enzo, nemen we ook wel eens de bolderkar mee. Praktisch voor spullen, en om een moe kindje in te verplaatsen
In de julianatoren lijkt het me niet meer nodig en onpraktisch: afstanden zijn daar klein en doorgangen soms smal. In een dierentuin of de efteling met lange afstanden lopen hebben wij hem tot nu toe ook meegenomen, maar hebben de buggy nu te koop staan, want hij kan best 2-3km lopen op een dag en we hebben de komende maanden geen plannen waar we hem nog bij nodig hebben.
Met bijna vier zaten ze bij mij al een tijd niet meer in een buggy. Julianatoren is lekker klein en ook uitermate geschikt om kinderen zelf te laten lopen.
Vanaf 2,5 jaar hebben we de kinderwagen niet meer meegenomen naar de Julianatoren. Het is een vrij klein park en je hoeft er niet veel te lopen.
We laten hem dus thuis. Haha Hij kan ver en goed lopen en idd wat vaker ergens gaan zitten. Ik had geen idee dat de Julianatoren klein is , ben er nog nooit geweest . Bedankt voor jullie reacties!
Wij zijn rond het derde jaar overgestapt op een bolderkar handig voor de spullen en mijn dochter klom er zelf in en uit en niemand die een oordeel heeft over een bolderkar. Nu is idd Julianatoren niet erg groot en mis je je buggy niet.
Wij hadden toen een bolderkar voor dagjes uit met die leeftijd. Handig voor spullen en beide kinderen konden even zitten als ze wilden.
Nee mijn 3 jarige mag over 2 weken lekker lopen in de julianatoren. De buggy gaat mee voor der broertje die nog niet zo ver kan lopen. Ik zou em met 4 jaar oud zeker niet meenemen.
Voor Julianatoren heb je hem inderdaad zeker niet meer nodig voor een bijna 4-jarige. Voor mijn zoontje die bijna 4 wordt neem ik hem bijna nooit meer mee. Pas ook een dag blijdorp gedaan zonder buggy. Dan mag hij soms even op de nek of we gaan even zitten met wat drinken en een snoepje en daarna weer verder. De buggy zal wrs ook niet mee gaan met de avondvierdaagse straks want ben van plan hem nu op korte termijn te verkopen. Dochter zat er met net 3 jaar al nooit meer in, toen kwam haar broertje en we hadden geen extra buggy of meerijdplankje. Maar mijn neefje zat nog in de buggy toen die bijna 5 was. Is per kind verschillend denk ik wat ze aankunnen qua afstanden.
Met bijna 4 zou ik hem niet meer meenemen. Toen we naar italie gingen was hij 3 jaar en heeft de buggy bijna alleen in het huisje gestaan hahaha. Vorig jaar naar de efteling hebben we hem nog de laatste keer meegenomen. Dit jaar (4.5) niet meer en heeft hij alles gelopen. Maaaar is ook afhankelijk hoe het postuur van je knul is en hoe hij normaal kan wandelen. Een vriendje van onze zoon is 5 maar is minstens een kop kleiner en is een stuk fijner gebouwd dan onze knul. Die kan veel minder lopen en is 4 km echt de max, in oostenrijk liep onze knul elke dag tussen de 7 en 12 km.
Ik neem hem nu al niet meer mee. Hij wilt er ook echt niet in en hij redt het makkelijk om een heel park door te lopen en ook nog naar de auto. Ding staat nu al een tijdje te verstoffen in de schuur.