Hoi, Hebben jullie de baby nu in een slaapzakje met of zonder mouwtjes. Finn namelijk zonder en ik vind zijn handjes s'morgens wat koud, maarja die zitten toch niet in de mouwtjes? het babykamertje is altijd warm genoeg. maarja het wordt nu kouder in de nachten... maargoed ik vind van die slaapzakjes die mouwtjes zo lang en onhandig.
Sara ligt 's avonds en s'nachts altijd in een slaapzakje zonder mouwtjes en daarover een dekentje. Ook zij heeft altijd koude handjes want ze wil niet met haar handjes onder de dekens. Maar verder voelt ze altijd heerlijk warm aan dus ik laat het zo. Ik vind zo'n slaapzak met lange mouwen ook een gedoe en dat lijkt mij dan ook weer erg warm tezamen met een deken.
ook hier koude handjes en en slaapzak zoner mouwtjes. maar ben wel van plan er een met mouwtjes te gaan kopen maar dan wel een dunne want ik wil wel de dekens blijven gebruiken.
Ben het helemaal met novanne eens! Hier ook slaapzak zonder mouwtjes, pyama en lakentje/dekentje. Yara heeft ook regelmatig koude handjes, maar voelt verder heel warm aan!
hier geen dekentje, want Bob beweegt teveel, dus het schijnt te gevaarlijk te zijn. maar ondanks de slaapzak zonder mouwen is hij nog niet koud. ook zijn handjes niet echt.
Hier dus wel slaapzak met mouwen en deken want het is echt koud in haar kamer. Ze slaapt bovendien nog steeds met haar armpjes naast haar hoofd en ze had ijskoude armen altijd.
Het schijnt niet uit te maken of de handjes warm of koud aanvoelen. Je kunt beter van de nek uitgaan. Hier slaapt ze ook in een dun slaapzakje zonder mouwen in een pyamaatje met een lakentje en dun dekentje. Haar handjes voelen wel wat koud aan, maar de rest is lekker warm.
tamer slaapt in een slaapzak zonder mouwen en hij heeft nooit koude handjes. vroeger wel. ik deed toen sokjes over zijn handjes. zijn kamer is altijd warm. wat ik aan doe met het slapen. ondergoed malliot pyama slaapzak dekentje.
baby's hebben vaak koude handjes hoor en het is het beste om op een lekkere frisse kamer te slapen mijn zoontjes hebben als baby ook altijd koude handjes