Zelfstandig leren slapen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Coupie, Nov 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angelina

Angelina Niet meer actief

#21 Angelina, Nov 22, 2010
    Last edited by a moderator: Nov 22, 2010
    En wat is het nut om mij daar op te wijzen als ik dat nota bene zelf al aangegeven heb?
    Komt een beetje provocerend over Joycje. Als je de moeite had genomen om goed te lezen had je geweten dat ik uit goede bedoelingen heb gereageerd, maar helaas niet over hetzelfde tact beschik als anderen hier.

Edit: Je mag ook altijd een pm sturen hoor, scheelt weer topicvervuiling.
    Ik leg bij onduidelijkheden graag nog eens uit hoe ik tot mijn post gekomen ben, maar niet in dit topic, daar mag je mij een pm voor sturen.

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Angelina heeft volgens mij prima aangegeven hoe ze het bedoelt en ik geloof ook niet dat TS zich aangevallen voelt of zal voelen hierdoor!

TS doe gewoon wat je hart je ingeeft, JIJ bent de moeder en JIJ voelt dus prima aan wat voor jullie allebei het beste werkt!

3. Coupie

Coupie Niet meer actief

Hey dames,

Bedankt voor jullie adviezen en ervaringen. Ik zag er weer een aantal voorbij komen.

Om te reageren op het campingbedje: Deze heb ik tot afgelopen weekend bij ons in de kamer gehad, maar was helaas niet echt een succes. Hij maakte zichzelf óók hierin wakker. Uiteindelijk besloten om hem op te bergen, onze kamer is al niet zo groot.

Om te reageren op dit stralingen: Ik heb het inderdaad ook een keer gehoord van een collega van mij. Haar dochtertje was ook een moeilijke slaper en na heel lang zoeken kwamen ze erachter dat ze last had van het stopcontact naast haar bedje. Toen bedje was verplaatst was het probleem over. Helaas geld dit niet voor ons, we hebben al vaker zijn bed verplaatst zelfs naar een lege kamer en toen was het ook hetzelfde.

Ik ben blij en verrast om te lezen dat er veel ouders zijn die bij hun kinderen slapen of er andere slaaprituelen op na houden dan anders. Fijn om te weten dat wij niet de enige zijn in deze positie!

Dank jullie wel!

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Heel vervelend Coupie, maar ik kan je denk ik niet helpen.
    Mijn zoontje slaapt kort en komt nog vaak voor een nachtvoeding, maar valt zonder morren in slaap, maar wel aan de borst. Dat voelt voor ons goed en we leven in het hier en nu. Als jouw zoontje goed in jullie bed slaapt, dan doe je dat toch lekker zo? Ik geloof niet zo in verwennen en gewenning, ik denk dat het vast goed komt.
    Slaapt hij trouwens in een slaapzak? Nee zeker, omdat hij met zijn voetjes tussen de spijlen komt?
    Mijn zoontje heeft ook ingebakerd gelegen en die slaapt nu in een strakke slaapzak, de Puckabag; heerlijk ding met teddyvoering! Hij was ook zo'n woeler en maaide met armen en trappelde altijd met zijn benen, maar slaapt nu heerlijk op zijn buik in die Puckabag.

Share This Page